[CA5A] Popychacze hydrauliczne |
Autor |
Wiadomość |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-01-2010, 10:38
|
|
|
Cytat: | P.S.Normalny człowiek nie słyszy tego stukania tylko debile pokroju mnie |
i potencjalny znafca kupujący, który twierdzi że są obrócone panewki... przechodziłęm to... |
_________________
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 09-01-2010, 10:58
|
|
|
eee to powiem wam gdzie tu niezawodnosc ??? Skoro po 150 tys (lanc czerwa) juz trzeba wydawac na silnik min 700zł Pomimo mocy nie jest to widze udany silnik bo wszyscy jak leci borykaja sie z tym problemem... To ja juz wole moje poczciwe 4g92 |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn

|
Wysłany: 09-01-2010, 11:03
|
|
|
Popychacze w silnikach 4G93 (Colt, Lancer) i 4G63 (Galant, Space Wagon itd.) się czyści, tak jak ja zrobiłem. Od tej chwili nie słyszę w ogóle pracującego silnika. A stukać one mogą już przy przebiegu poniżej 100 000 km! I nie jest to wada fabryczna czy błąd w sztuce tylko efekt zastosowania niewłaściwego oleju do silnika. |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2010, 11:03
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Skoro po 150 tys (lanc czerwa) juz trzeba wydawac na silnik min 700zł |
Pomimo 17 lat-przebieg w tym przypadku to sprawa drugorzędna.
Dziś wyczyszczę te 3-4 podejrzane-jeden z nich jest winny |
|
|
|
 |
Koton
Forumowicz
Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 356 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-01-2010, 11:24
|
|
|
Ja tylko dodam że warto wyszyścić popychacze. Lepsze to niż kupowanie nowych.
Gdy wymieniałem silnik na nowy-używany z przebiegiem 68tkm Leszek(mechanik PL pd.) powiedział że na początku(zaraz po zamontowaniu silnika) było średnio - troche cykały ale później jak przeczyścił popychacze była cisza absolutna totalna niczym nie zmącona cisza.
Przy okazji czyszczenia popychaczy pomyślałbym nad zmianą oleju połączoną z wlaniem preparatu do silników(chodzi mi o ten preparat który niektórzy wlewają przed każdą zmianą, który sprawia że więcej oleju spływa i dzięki temu stare resztki oleju nie mieszają się z nowo zalanym olejem).
Stuki popychaczy są be bo to hałas metaliczny spod maski a konkretnie z silnika. |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 09-01-2010, 11:54
|
|
|
stukajace popychacze maja tez wplyw na prace silnika niestety (zawory moga pracowac nie tak ja k powinny)
Niestety czyszczenie popychaczy nie zawsze pomaga (czesto jzu zdarza sie uszkodzic mechanicznie (glowka jest sklepana- zacinaja sie) przerabialem u siebie walil mi jeden ale juz inne tez sie czasami odzywaly wymienilem wsyztkie i cisza. roboty niewiele koszt jest znaczny ale na te 100kkm bede mial cisze |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-01-2010, 12:00
|
|
|
Ja wymienię komplet, bo jak już robić to dobrze. A to czyszczenie to niby na czym miałoby polegać dokładnie? |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 09-01-2010, 12:11
|
|
|
igielka otwiersz zaworek od gory w popychaczu i jakims syfem (do gaznikow wel innym na eterze) pluczesz caly mechanizm sciskajac i obracajac popychaczem pozniej z boczku tym czyscidelkiem w otworek i to samo i tak az do momentu gdy przestanie syf wyplywac z popychacza:) X 16 + wyczyszczenie magistrali olejowej tym czyscidlem i szmatka czekamy az odparuje i skladamy.
Organo leptycznie wylapujemy te ktore chodza ciezko i sie przycinaja a dodatkowo sa podklepane (tak jakby je ktos mlotkiem od gory taktowal...) |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-01-2010, 12:13
|
|
|
Czarnuch sądzisz, że to pomoże na dłuższy czas? Bo mnie się wydaje, że taka pomoc, to tylko doraźnie, na krótki czas. |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 09-01-2010, 12:21
|
|
|
jesli uda ci sie wylapac te uszkodzone to pomoze a koszt bedzie mniejszy. Aczkolwiek u siebie zrobilem wsyztkie a ta cholera ktora byla najmocniej uszkodzona sie ostala i klepal niemilosiernie. W koncu koncow wymienilem wszystkie. Ale pomoc pomoze napewno, na jak dlugo? ciezko stwierdzic wsyztko zalezy od ich stanu mechanicznego- jak dlugo klepaly i czy jzu zdarzyly sie uszkodzic. |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-01-2010, 12:24
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: | W koncu koncow wymienilem wszystkie |
No właśnie, myślę, że to najlepsze rozwiązanie. |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 09-01-2010, 12:41
|
|
|
macia napisał/a: | czarnuch23 napisał/a: | W koncu koncow wymienilem wszystkie |
No właśnie, myślę, że to najlepsze rozwiązanie. |
panowie, w gti jak to w gti ,ale ja w galu wymienialem wszystkie 24 szt , a nie 16 i od 10tkm cisza jak makiem zasial, teraz jest tak jak powinna chodzic V6'stka jestem tylko ciekaw, czy gaz tego nie popsuje |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 09-01-2010, 13:09
|
|
|
Zeby nie bylo, ze to taka norma... Wyjatki tez sie zdarzaja. W moim nabytku prawie 300tys. przebiegu i cisza. |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2010, 13:47
|
|
|
mkm napisał/a: | Wyjatki tez sie zdarzaja. W moim nabytku prawie 300tys. przebiegu i cisza. |
Ktoś pewnie zmieniał |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 09-01-2010, 14:07
|
|
|
racja wszystko zależy od oleju.... na mineralnym popych klepał mi czasem nawet na ciepłym...teraz jest półsyntetyk i tylko na zimnym coś tam poklepuje |
_________________
 |
|
|
|
 |
|