Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A] Popychacze hydrauliczne
Autor Wiadomość
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-01-2010, 10:38   

Cytat:
P.S.Normalny człowiek nie słyszy tego stukania tylko debile pokroju mnie :D

i potencjalny znafca kupujący, który twierdzi że są obrócone panewki... przechodziłęm to...
_________________
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 09-01-2010, 10:58   

eee to powiem wam gdzie tu niezawodnosc ??? Skoro po 150 tys (lanc czerwa) juz trzeba wydawac na silnik min 700zł :x Pomimo mocy nie jest to widze udany silnik bo wszyscy jak leci borykaja sie z tym problemem... To ja juz wole moje poczciwe 4g92 :D :D :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn

Wysłany: 09-01-2010, 11:03   

Popychacze w silnikach 4G93 (Colt, Lancer) i 4G63 (Galant, Space Wagon itd.) się czyści, tak jak ja zrobiłem. Od tej chwili nie słyszę w ogóle pracującego silnika. A stukać one mogą już przy przebiegu poniżej 100 000 km! I nie jest to wada fabryczna czy błąd w sztuce tylko efekt zastosowania niewłaściwego oleju do silnika.
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2010, 11:03   

rosomak1983 napisał/a:
Skoro po 150 tys (lanc czerwa) juz trzeba wydawac na silnik min 700zł

Pomimo 17 lat-przebieg w tym przypadku to sprawa drugorzędna.

Dziś wyczyszczę te 3-4 podejrzane-jeden z nich jest winny :D
 
 
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-01-2010, 11:24   

Ja tylko dodam że warto wyszyścić popychacze. Lepsze to niż kupowanie nowych.
Gdy wymieniałem silnik na nowy-używany z przebiegiem 68tkm Leszek(mechanik PL pd.) powiedział że na początku(zaraz po zamontowaniu silnika) było średnio - troche cykały ale później jak przeczyścił popychacze była cisza absolutna totalna niczym nie zmącona cisza.

Przy okazji czyszczenia popychaczy pomyślałbym nad zmianą oleju połączoną z wlaniem preparatu do silników(chodzi mi o ten preparat który niektórzy wlewają przed każdą zmianą, który sprawia że więcej oleju spływa i dzięki temu stare resztki oleju nie mieszają się z nowo zalanym olejem).

Stuki popychaczy są be :doubt: bo to hałas metaliczny spod maski :? a konkretnie z silnika.
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 09-01-2010, 11:54   

stukajace popychacze maja tez wplyw na prace silnika niestety (zawory moga pracowac nie tak ja k powinny)
Niestety czyszczenie popychaczy nie zawsze pomaga (czesto jzu zdarza sie uszkodzic mechanicznie (glowka jest sklepana- zacinaja sie) przerabialem u siebie walil mi jeden ale juz inne tez sie czasami odzywaly wymienilem wsyztkie i cisza. roboty niewiele koszt jest znaczny ale na te 100kkm bede mial cisze :D
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-01-2010, 12:00   

Ja wymienię komplet, bo jak już robić to dobrze. A to czyszczenie to niby na czym miałoby polegać dokładnie?
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 09-01-2010, 12:11   

igielka otwiersz zaworek od gory w popychaczu i jakims syfem (do gaznikow wel innym na eterze) pluczesz caly mechanizm sciskajac i obracajac popychaczem pozniej z boczku tym czyscidelkiem w otworek i to samo i tak az do momentu gdy przestanie syf wyplywac z popychacza:) X 16 + wyczyszczenie magistrali olejowej tym czyscidlem i szmatka :) czekamy az odparuje i skladamy.
Organo leptycznie wylapujemy te ktore chodza ciezko i sie przycinaja a dodatkowo sa podklepane (tak jakby je ktos mlotkiem od gory taktowal...)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-01-2010, 12:13   

Czarnuch sądzisz, że to pomoże na dłuższy czas? Bo mnie się wydaje, że taka pomoc, to tylko doraźnie, na krótki czas.
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 09-01-2010, 12:21   

jesli uda ci sie wylapac te uszkodzone to pomoze a koszt bedzie mniejszy. Aczkolwiek u siebie zrobilem wsyztkie a ta cholera ktora byla najmocniej uszkodzona sie ostala i klepal niemilosiernie. W koncu koncow wymienilem wszystkie. Ale pomoc pomoze napewno, na jak dlugo? ciezko stwierdzic wsyztko zalezy od ich stanu mechanicznego- jak dlugo klepaly i czy jzu zdarzyly sie uszkodzic.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-01-2010, 12:24   

czarnuch23 napisał/a:
W koncu koncow wymienilem wszystkie

No właśnie, myślę, że to najlepsze rozwiązanie.
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 09-01-2010, 12:41   

macia napisał/a:
czarnuch23 napisał/a:
W koncu koncow wymienilem wszystkie

No właśnie, myślę, że to najlepsze rozwiązanie.

panowie, w gti jak to w gti ,ale ja w galu wymienialem wszystkie 24 szt , a nie 16 :) i od 10tkm cisza jak makiem zasial, teraz jest tak jak powinna chodzic V6'stka :) jestem tylko ciekaw, czy gaz tego nie popsuje :?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 09-01-2010, 13:09   

Zeby nie bylo, ze to taka norma... Wyjatki tez sie zdarzaja. W moim nabytku prawie 300tys. przebiegu i cisza.
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2010, 13:47   

mkm napisał/a:
Wyjatki tez sie zdarzaja. W moim nabytku prawie 300tys. przebiegu i cisza.

Ktoś pewnie zmieniał :D
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-01-2010, 14:07   

racja wszystko zależy od oleju.... na mineralnym popych klepał mi czasem nawet na ciepłym...teraz jest półsyntetyk i tylko na zimnym coś tam poklepuje
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.