Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] terkocze w Coltolocie -zagadka rozwiązana
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 26-05-2008, 10:20   

SlaVkoEg napisał/a:
O ktore lozysko Ci chodzilo? oporowe czy w piascie ?
Jak zablokowało koła to raczej w piaście.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 26-05-2008, 17:52   

Panowie nie chodzi mi o zawieszenie. Po zlaniu oleju i rozpołowieniu skrzyni okazało sie że latają w niej kulki które są kwadratowe. Ja nawet nie wiem z czego dokładnie one były bo w środku była dosłownie miazga.
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 26-05-2008, 18:24   

PiotrekSL4 napisał/a:
latają w niej kulki które są kwadratowe
:badgrin: dałeś do pieca ;)

W przypadku Alexandra nie powinna to być skrzynia choć Hugo gadał, że sprzęgło do wymiany :roll:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 26-05-2008, 21:56   

londolut napisał/a:
:badgrin: dałeś do pieca ;)

Nie no tu pojechałeś mi po całości. :twisted:
po prostu z kulki zrobiły się sześciany. :p
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2008, 22:47   

londolut napisał/a:
SlaVkoEg napisał/a:
O ktore lozysko Ci chodzilo? oporowe czy w piascie ?
Jak zablokowało koła to raczej w piaście.


No niby tak ale chyba przynzasz ze ciezko bylo wpasc na to o co chodzilo a zwlaszcza komus kto nie ma o tym zielonego pojecia ;)
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2008, 23:17   

SlaVkoEg napisał/a:

zwlaszcza komus kto nie ma o tym zielonego pojecia ;)


jeżeli chodziło o mnie to masz racje;) bo nawet bym nie podejrzewał, że w skrzyni są jakieś kulki

najgorsze, że dalej nie wiem co to jest, chociaż tyle, że sesja to dużo nie jeżdżę ale zdecydowanie po "sekcji" będę musiał poszukać magika który sprawdzi wasze hipotezy, chyba, że będziecie mieli jeszcze jakieś to chętnie się zapoznam:)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-05-2008, 12:06   

Mi się jeszcze przypomniało - posprawdzaj dokręcenie wszystkich poduszek silnika i skrzyni. Kiedyś kumpel w SpaceStarze po wymianie sprzęgła zapomniał jednej dokręcić i tam przy ruszaniu słychać było "pyk".
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2008, 12:28   

pewnie to straszna ignorancja, ale jak wyglądają te poduszki? gdzie one są?
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-05-2008, 15:37   

Alexander napisał/a:
jak wyglądają te poduszki? gdzie one są?


Poduszka to element gumowy amortyzujący mocowanie silnika lub skrzyni do nadwozia.
Takie łapy mocujące są: przy rozrządzie u góry, z przodu na dole między skrzynią a belką pod silnikiem, z tyłu na dole między belką i już nie pamiętam ale najprawdopodobniej silnikiem i na górze 4-ta trzyma skrzynię (pod puszką filtra powietrza mniej więcej)
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2008, 15:03   

no więc zagadka się wyjasniła:)
Ten dźwięk to rozpórka przednich amorów uderzająca w silnik. Mechanik najlepiej mi to pokazał jak na ręcznym próbował ruszyć, wtedy silnik się powiedzmy, że wygina ( o czym nie wiedziałem bom laik) i stuka. ot co:)

PS

dzisiaj rano aku nie zakręcił, jak go tylko odpaliłem (niestety musiałem na pych, mam nadzieję, że od jednego razu nić się nie stanie??) to już wszystko ładnie. Ale jak postoi to pierwszy obrót ma taki bardzo leniwy. bylem od razu u elektryka i zmierzył jakimś urządzeniem, że napięcie ok polecił tylko przeciścić/ odkamienić klemy - co też zaraz zrobi. Czy myślicie że to pomoże?

edit

czy jak odłaczę jedną klemę( bo jedna ma ten biały nalot) to też mi się zresetuje komputer i będe musiał uczyc go obrotów, czy to nie jest konieczne, albo zrobi się samoistnie w trakcie jazdy?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-07-2008, 16:48   

Alexander napisał/a:
Ten dźwięk to rozpórka przednich amorów uderzająca w silnik
Nigdy bym nie pomyślał. Nie skojarzyłem, że ten dźwięk pojawiał się po montażu rozpórki. Najważniejsze, że doszedłeś co to.
Alexander napisał/a:
dzisiaj rano aku nie zakręcił
Akumulator ma kilka miesięcy. Jak go kupowałem to miał 95% sprawności, więc nie wiem co z nim się może dziać.
Alexander napisał/a:
niestety musiałem na pych, mam nadzieję, że od jednego razu nić się nie stanie??
Nie.
Alexander napisał/a:
Czy myślicie że to pomoże?
Raczej tak, bo patrz wyżej.
Alexander napisał/a:
czy jak odłaczę jedną klemę( bo jedna ma ten biały nalot) to też mi się zresetuje komputer
Tak.
Alexander napisał/a:
i będe musiał uczyc go obrotów
Nieraz odłączałem klemy i nigdy nie uczyłem go z tego powodu obrotów. Nauczył się podczas jazdy i nigdy nawet nie przygasał.
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2008, 16:49   

ok dzięki, to idę bez obaw czyścić:)
 
 
Maciejos 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 412
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-02-2010, 19:08   

Cytat:

Poduszka to element gumowy amortyzujący mocowanie silnika lub skrzyni do nadwozia.
Takie łapy mocujące są: przy rozrządzie u góry, z przodu na dole między skrzynią a belką pod silnikiem, z tyłu na dole między belką i już nie pamiętam ale najprawdopodobniej silnikiem i na górze 4-ta trzyma skrzynię (pod puszką filtra powietrza mniej więcej)


Podepnę się pod temat terkotania w Colcie - chcę kupić i wymienić poduszki silnika (...i skrzyni ??)
Te poniżej powinny być dobre, ale nie wiem ile mam ich kupić ?? Czy 4. sztuki na pewno wystarczą ??? Muszę znać dokładną ilość - z góry dziękuje za odpowiedź.

http://www.moto.allegro.p...v_1_6_glxi.html
_________________
Przygoda z Mitsu nadal trwa ;-)

Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal...
 
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 26-02-2010, 08:16   

Maciej Cieśnik napisał/a:
Czy 4. sztuki na pewno wystarczą ??? Muszę znać dokładną ilość - z góry dziękuje za odpowiedź.

Jeśli chcesz wymienić komplet to faktycznie cztery.
Tylko pamietaj ze kazda jest inna :)
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Maciejos 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 412
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-02-2010, 18:13   

harpagan napisał/a:

Jeśli chcesz wymienić komplet to faktycznie cztery.
Tylko pamietaj ze kazda jest inna :)


Generalnie zrobiło mi się ostatnio strasznie głośno w "kabinie".
Poza tym strasznie trzęsie całą budą , gdy samochód stoi na włączonym silniku (np. na światłach) - i tak sobie kombinowałem, że to może wina wyrobionych poduszek silnika.
Zacząłem trochę szperać po forum i znalazłem właśnie ten temat...no i teraz "zabiłeś" mnie tą wiadomością (tzn. o tym, że każda poduszka jest inna).
Czy to oznaczą, że silnik podtrzymuje tylko jedna poduszka ?? (...i czy ta z ww. aukcji Allegro by pasowała ?), a żeby wyciszyć samochód trzeba również kupić inne poduszki ???
Co miałeś na myśli pisząc komplet poduszek - jesteś w stanie wskazać mi właściwą(e) aukcję(e) na Allegro ???
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
_________________
Przygoda z Mitsu nadal trwa ;-)

Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.