Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.3] [SILNIK] Po wymianie rozrządu stracił wigor
Autor Wiadomość
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2009, 13:19   

Shingen napisał/a:
Witam.
Właśnie kupiłem MSS 1,3 i choć przebieg na to nie wskazuje to dla zasady zamierzam wymienić pasek rozrządu i napinacz. Większość serwisów oferuje zamienniki, które podobno nie muszą być gorsze od oryginałów i w związku z tym proszę o Waszą opinię. Jakie japońskie zamienniki polecacie i czy mówi Wam coś marka SUN?
Ceny jakie znalazłem w porównaniu do ASO są więcej niż konkurencyjne. Wymiana u nich kosztowała by mnie min. 1100 PLN.
pozdrawiam
Jak najbardziej możesz założyć zamienniki. Paski Sun są bardzo dobre. Musisz tylko pamiętać, że zamienniki wymienia się co 60.000 km, a nei co 90.000 km jak oryginały. Za wymianę (robociznę) zapłacisz pewnie w granicach 200 PLN.
 
 
Shingen 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-03-2009, 14:17   

gregorbu napisał/a:
Shingen napisał/a:
Witam.
Właśnie kupiłem MSS 1,3 i choć przebieg na to nie wskazuje to dla zasady zamierzam wymienić pasek rozrządu i napinacz. Większość serwisów oferuje zamienniki, które podobno nie muszą być gorsze od oryginałów i w związku z tym proszę o Waszą opinię. Jakie japońskie zamienniki polecacie i czy mówi Wam coś marka SUN?
Ceny jakie znalazłem w porównaniu do ASO są więcej niż konkurencyjne. Wymiana u nich kosztowała by mnie min. 1100 PLN.
pozdrawiam
Jak najbardziej możesz założyć zamienniki. Paski Sun są bardzo dobre. Musisz tylko pamiętać, że zamienniki wymienia się co 60.000 km, a nei co 90.000 km jak oryginały. Za wymianę (robociznę) zapłacisz pewnie w granicach 200 PLN.


Zgadza się - za robociznę dwie stówki, za pasek chcą 135, a napinacz 140. Czy może się zdarzyć, że zapropnują wymianę czegoś przy okazji? Np. jakiś uszczelek?
Wielkie dzięki Gregor
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2009, 14:52   

Shingen napisał/a:
Zgadza się - za robociznę dwie stówki, za pasek chcą 135, a napinacz 140. Czy może się zdarzyć, że zapropnują wymianę czegoś przy okazji? Np. jakiś uszczelek?
Spuść ich na drzewo z takimi cenami - 2x za wysokie. Przy okazji wymiany paska i napinacza, wymień też wymianę uszczelniaczy wału korbowego i wałka rozrządu. Tu polecam oryginały lub Elring. NOK-i niestety zeszły ostatnio na psy. Skonntaktuj się z Japaneze (Marek Malik, kontakt znajdziesz na forum) lub Mateuszem Hanżek (www.all-parts.pl) - dsotaniesz dobre ceny i towar pierwsza klasa.
 
 
irekmiecz 
Mitsumaniak


Auto: hultaj ix20 był MSS 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 470
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-03-2009, 20:41   

Shingen - Możesz sprawdzić http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=23522 nawet nie posiadając karty możesz się powołać na klub podając nr. klienta, zadzwoń i zapytaj o interesujące Cię części pytając o rabat. :wink:
A tak wracaąc do tematu. Przyszła mi do głowy taka myśl, czy po wymianie oleju z syntetyka lotosa (o nieznanych mi teraz parametrach) na półsyntetyk castrola magnatec mogła ledwie wyczuwalnie spaść moc. A może znacenie miałą temperatura powietrza która wtedy z dnia na dzień skoczyła o ponad 10 stopni (nowy filtr powietrza) :?: . Dodam że obecnie jeżdżąc wydaje mi się być wszystko w porządku. Co Wy na to :?: Pozdrawiam
 
 
Shingen 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-03-2009, 14:23   

gregorbu napisał/a:
Shingen napisał/a:
Zgadza się - za robociznę dwie stówki, za pasek chcą 135, a napinacz 140. Czy może się zdarzyć, że zapropnują wymianę czegoś przy okazji? Np. jakiś uszczelek?
Spuść ich na drzewo z takimi cenami - 2x za wysokie. Przy okazji wymiany paska i napinacza, wymień też wymianę uszczelniaczy wału korbowego i wałka rozrządu. Tu polecam oryginały lub Elring. NOK-i niestety zeszły ostatnio na psy. Skonntaktuj się z Japaneze (Marek Malik, kontakt znajdziesz na forum) lub Mateuszem Hanżek (www.all-parts.pl) - dsotaniesz dobre ceny i towar pierwsza klasa.


Dzięki za ostrzeżenie. Przez kolegę kolegi części kupiłem za 180 PLN, a robocizna kosztowała 160 i to w warsztacie o dobrej opinii. Chodzi jak trzeba, może nawet nieco ciszej. Mimo, że się dopytywałem uznali, że uszczelniacze są OK i do następnej wymiany wytrzymają. Może dlatego, że autko ma mniej niż 70 tys km?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.