Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: londolut
23-07-2009, 02:07
[CA0 92-96] Może ktoś się szarpnie ;-)
Autor Wiadomość
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-07-2008, 21:23   

Cytat:
Pawela koniecznie wzoruj sie na tej naklejce pasku na szybie co ma cyborg !!!!! :twisted:

hehe no widzę :)
dzięki londolut za przypomnienie o sobie ;)
tak, obejrzałem dokładnie i to wygląda na swap, obrotomierz w oryginale jest do 10 000rpm. Nie ma też klimy, a Cyborgi miały ją w standardzie, często także klimatronik.
Co do oznaczenia, to Cyborgi miały CA4A jak bazowy 1.6
Cytat:
To jest 1.6 wiec moze dlatego taki obrotomierz ,ale powinien sie lepiej krecic skoro to Cyborg Turbo.Cholera wie :D

żadne turbo. To wolnossący silnik o zmiennych fazach rozrządu (słynny MIVEC), stąd tak wysoka moc.
Cytat:
No Coltmaniacy macie podstawę i wzór do upiększania swoich autek. Nawet jeśli sa one 1.3 :mrgreen:

Prawda? :D
_________________
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 10-07-2008, 21:35   

pawela napisał/a:
dzięki londolut za przypomnienie o sobie ;)
W końcu to ty go wyniuchałeś ;)
pawela napisał/a:
Nie ma też klimy, a Cyborgi miały ją w standardzie
Cyborgi mają wszystko w standardzie i dlatego mają 175KM, żeby to uciągnąć ;)
pawela napisał/a:
Co do oznaczenia, to Cyborgi miały CA4A jak bazowy 1.6
Mogli by się szarpnąć na coś innego. Co do CA4A to w zwykłym 1.6 niema stabilizatora z tyłu ale jest miejsce, ciekawe czy Cyborg go ma jeśli tak to może ma jednak inne oznaczenie nadwozia. Może akurat CA5A i 4G92 MIVEC? (gdybanie...)
pawela napisał/a:
żadne turbo
Dokładnie. Turbo ma Colt/Mirage EVO i starsze Colty/Mirage 4G63
pawela napisał/a:
Prawda? :D
Czaisz moje 1.3 z takim parapetem nad tylną klapą :lol: Obwieszony tym całym plastikiem, wygar jak armata i obrotkę do 10k rpm :D ? Miał bym odcięcie w połowie skali :badgrin: :badgrin:


http://www.pistonheads.com/sales/590269.htm
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Marino 
Mitsumaniak
żółte niepozorne


Auto: Colt CJ0 1.3 twenty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 320
Skąd: Łęczna
Wysłany: 10-07-2008, 21:50   

piękny wózek. poczekamy aż funciak będzie po 3 zeta i łykniemy go sobie za klubową kaskę... i wtedy będziemy się nad nim pastwić ile wlezie...
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 10-07-2008, 21:55   

Cytat:
wtedy będziemy się nad nim pastwić ile wlezie...
Jasne... to by wyglądało tak

_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-07-2008, 21:59   

Cytat:
Mogli by się szarpnąć na coś innego. Co do CA4A to w zwykłym 1.6 niema stabilizatora z tyłu ale jest miejsce, ciekawe czy Cyborg go ma jeśli tak to może ma jednak inne oznaczenie nadwozia. Może akurat CA5A i 4G92 MIVEC? (gdybanie...)

na pewno CA4A :)
Cytat:
Czaisz moje 1.3 z takim parapetem nad tylną klapą :lol: Obwieszony tym całym plastikiem, wygar jak armata i obrotkę do 10k rpm :D ? Miał bym odcięcie w połowie skali :badgrin: :badgrin:

heheh przeważyła bo biedne CA0 do tyłu, a przód oderwałby się od ziemi :lol:
Generalnie lotka Cyborga mi się nie podoba, jak z batmobilu. Dużo lepiej wyglądałby to spoiler z innych wersji, podobny do GTi, ale niższy i dluższy, bardziej zachodzoący na szybę.





Cytat:
http://www.pistonheads.com/sales/590269.htm


jak chiałem robić colta w stylu rajdowym i dać takie chlapacze Ralliart, to mnie chłopaki wyśmiali :roll: a tu wygląda to świetnie
_________________
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-07-2008, 22:19   

hmm, jak to 4G92 to dużo by bylo pracy z zalozeniem MIVECA do zwyklego 4G92 ? :twisted:

jest to wogole mozliwe?
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-07-2008, 22:25   

karolgt napisał/a:
hmm, jak to 4G92 to dużo by bylo pracy z zalozeniem MIVECA do zwyklego 4G92 ? :twisted:

jest to wogole mozliwe?

brak doświadczeń = brak pojęcia ;)
ale SĄDZĘ :wink: , że to wykonalne, skoro to niemal ten sam silnik, buda ta sama, rozmieszczenie osprzętu pod maską zdaje się być identyczne.
Ale to tylko pawełowe teorie...
_________________
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-07-2008, 22:27   

tzn pewnie problem bylby z częściami chociaz moze z innych modeli pasują ktore maja mivec, albo moze jakiegos vtec od hondy? tego sie pewnie wiecej znajdzie na złomach :P
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-07-2008, 22:34   

karolgt, jakie części masz na myśli?
_________________
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-07-2008, 22:41   

pawela napisał/a:
karolgt, jakie części masz na myśli?


hmm, żadne :) nie znam sie na tym dlatego zapytałem. Ale skoro oznaczenia silników są te same to znaczy ze przynajmniej większośc będzie taka sama. wiem na czym polega MIVEC/VTEC wiec wydaje mi sie ze jest to wykonalne. Napewno jakies części się różnia a ze zdobycie ich moze nie być łatwe do colta cyborga wiec moze dalo by się cos od hondy z VTEC.
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-07-2008, 22:45   

karolgt napisał/a:
pawela napisał/a:
karolgt, jakie części masz na myśli?


hmm, żadne :) nie znam sie na tym dlatego zapytałem. Ale skoro oznaczenia silników są te same to znaczy ze przynajmniej większośc będzie taka sama. wiem na czym polega MIVEC/VTEC wiec wydaje mi sie ze jest to wykonalne. Napewno jakies części się różnia a ze zdobycie ich moze nie być łatwe do colta cyborga wiec moze dalo by się cos od hondy z VTEC.

myślę, że blok, wał, może tłoki są takie same. Osprzęt wygląda na taki sam. Zaś głowica (to oczywiste), dolot, wydech są zapewne inne.
wątpię za to w jakąkolwiek kompatybilność z VTECkiem ;)
_________________
 
 
 
customGTI
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2008, 23:01   

cyborgi miały obrotomierz do 10000 rpm :D
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 10-07-2008, 23:09   

pawela napisał/a:
myślę, że blok, wał, może tłoki są takie same.

Jeśli masz rację i te silniki wytrzymują moc 175 KM bez żadnych kutych elementów, to przy mocy 113 KM jakie maja 1.6, to te jednostki będą chodziły wieki.
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-07-2008, 23:18   

pawela napisał/a:
myślę, że blok, wał, może tłoki są takie same. Osprzęt wygląda na taki sam. Zaś głowica (to oczywiste), dolot, wydech są zapewne inne.

Blok chyba tak.
Reszta nie. Wał, tłoki, korbowody, głowica, dolot, wydech - wszystko inne.
pawela napisał/a:
wątpię za to w jakąkolwiek kompatybilność z VTECkiem
Bo to kompletnie inne systemy.
customGTI napisał/a:
cyborgi miały obrotomierz do 10000 rpm
Tak. Pisano już o tym w tym temacie. Wystarczyło przeczytać co napisali Twoi poprzednicy.


Żaden z Was nie wpadł na proste wytłumaczenie.
Tam gdze sprzedawano Cyborgi obowiązuje ograniczenie prędkości do 180km/h. I żaden licznik samochodu z Japonii nie jest wyskalowany wyżej. Zeby przejść SVR trzeba zmienić licznik na taki wyskalowany w milach (milach/km) między innymi. Własciciel poszedł po najmniejszej linii oporu. Zapewne.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 11-07-2008, 00:50   

Hubeeert napisał/a:
Blok chyba tak.
Reszta nie. Wał, tłoki, korbowody, głowica, dolot, wydech - wszystko inne.

Hubeeert daaaawno temu obilo mi sie o uszy ze robia jakies skladaki 4g92 mivec z 4g93
Wiesz cos o tym czy mnie wyobraznia poniosla?
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.