[EA2A 2.0 Automat] Jaki gaz zainstalować? |
Autor |
Wiadomość |
kriskris [Usunięty]
|
Wysłany: 19-08-2008, 22:26
|
|
|
co do spalania przy predkosciach 150-170 wynik 15 litr to uwazam za ok.u mnie tez wychodzi podobnie i tez BRCseq24.srednio w miescie musze mu liczyc 12-13 litr z klima.trasa to ok 10(bez)10,5-11(z klima).pozdro. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-08-2008, 23:32
|
|
|
ja wlasnie naprawilem Firkowego Galanta 2.0 i na 350 km spalil 28 litrow gazu - uwazam, ze to niezly wynik, bo wczesniej spalal 38 litrow na 200-250 km
instalacja II gen. elpigaz |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 20-08-2008, 10:59
|
|
|
U mnie takie różnice to normalka, przy czym dla innych kierowców
Gal był zepsuty czy instalka? Bo spalanie przed to koszmar, a po moze się okazac koszmarem. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-08-2008, 11:27
|
|
|
gal byl zepsuty... |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 20-08-2008, 11:43
|
|
|
a gazownik widzial samochod? bo 8l to malo, mimo, ze dane pewnie z jednego tankowania i nie pisales w jakich warunkach. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-08-2008, 11:56
|
|
|
gazownik nie widzial auta
tez mi sie to malo wydaje - ale i warunki jazdy (trasa glownie choc nie tylko i czasem przelaczanie na Pb, bo wolne obroty kuleja) moga wskazywac, ze jest to nawet prawdziwe
mam to auto jeszcze przez jakis czas, wiec bede sie przygladal spalaniu |
|
|
|
 |
M4mooT [Usunięty]
|
Wysłany: 21-08-2008, 10:56
|
|
|
no dobra ale to ile wydaliscie na swoja instalke gazu?? bo nikt tu nie pisze o kosztach zadnych poza spalaniem. ile mniej wiecej trzeba dac za instalacje do 2.5 V6?? tak ostatnio liczylem ze pomimo ze malo jezzdze to po jakims rocku by mi sie zwrocilo pewnie ale ta butla z gazem ... jakos nie specjalnie mi sie widzi. |
|
|
|
 |
axg [Usunięty]
|
Wysłany: 21-08-2008, 11:15
|
|
|
Ja za swoja instalke sekwencja STAG300 placilem 1750pln, do V6 kosztuje ok 2100pln.
Nie wiem czy to prawda ale od nowego roku gaz ma kosztowac 3pln !!!
Mam nadzieje ze do tego nie dojdzie.
link |
|
|
|
 |
junior81
Mitsumaniak Adamo

Auto: VW POLO 9N 1.4 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2008 Posty: 509 Skąd: Łódź-Polesie
|
Wysłany: 24-08-2008, 12:51
|
|
|
Czy można jakoś sprawdzić czy sonda lambda jest uszkodzona, a i może ktoś ma namiary na jakieś oprogramowanie i schemat kabla do gala. |
|
|
|
 |
kriskris [Usunięty]
|
Wysłany: 02-09-2008, 12:05
|
|
|
siema,jak wczesniej pisalem zakladalem gas w CZAKRAMIE na widzewie w lodzi.wiem ze tam tez sprawdzaja i naprawiaja lambdy.podjedz i zapytaj(widze ze jestes z lodzi)albo zadzwon adres i telefon znajdziesz bez problemow w necie.pozdro. |
|
|
|
 |
win_p
Forumowicz PREZES

Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 158 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 03-09-2008, 22:41
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | ja wlasnie naprawilem Firkowego Galanta 2.0 i na 350 km spalil 28 litrow gazu - uwazam, ze to niezly wynik, bo wczesniej spalal 38 litrow na 200-250 km
instalacja II gen. elpigaz |
moj terz tyle pali co ten naprawiany przed naprawa
Krzyzak napisał/a: | gal byl zepsuty... |
jesli mozesz powiedz dokladniej co to bylo?
a i czy tan opisywany przez ciebie to automat czy manual?
[ Dodano: 03-09-2008, 22:46 ]
a wracajac do tematu stag 300 jest OK listwa valtek zolta i reduktor zavoli - jak narazie bezawaryjnie od zalozenia
brc ponoc ciezko wyregulowac i nie w kazdym zakladzie maja don oprogramowanie |
_________________ Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-09-2008, 23:09
|
|
|
padal czujnik walka rozrzadu
to manual |
|
|
|
 |
win_p
Forumowicz PREZES

Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 158 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 05-09-2008, 10:10
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | padal czujnik walka rozrzadu |
rozumiem ze w automacie silnik jest taki sam wiec tez mam ten czujnik i to moze on siedzi? czy na diagnostyce moga to jakos sprawdzic - podlanczajac kompa i jaki to koszt naprawy (wymiany) tego czujnika. |
_________________ Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-09-2008, 12:52
|
|
|
sprawa prosta - jak po 5 sek. od odpalenia silnik gasnie nagle i zapala sie kontrolka CE, to jest ten czujnik
ECU tez pokazuje jego blad |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-09-2008, 22:35
|
|
|
axg napisał/a: | Ja za swoja instalke sekwencja STAG300 placilem 1750pln, do V6 kosztuje ok 2100pln.
Nie wiem czy to prawda ale od nowego roku gaz ma kosztowac 3pln !!!
Mam nadzieje ze do tego nie dojdzie.
link |
Ja nie wiem gdzie ty to zakładałeś ale stag do V6 wychodzi około 3.200 do 3600, ja sam zapłaciłem 3.400 2 lata temu, do 4 cylindrów sekwencja kosztuje okło 2.500 PLN
POzdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|