Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
14-05-2014, 16:08
[Cari 1.8 GDI] Proszę o radę. Cari 1,8 GDI LX 98
Autor Wiadomość
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 09-08-2008, 00:39   

Zderzak tylny mocno podniszczony?? Ktos parkowal na czuja :shock: :?: :D
Przy zamku tylnej klapy jakies mocne zarysowanie, wgniecenie przy tylnej prawej lampie (na blotniku)
Podrysowany przedni zderzak na wysokosci halogenow z lewej strony (zdjecie nr 2)
podejrzanie duza szpara pomiedzy blotnikiem a maska na 3cim zdjeciu ( i wieksza niz z lewej strony samochodu).
Kierunkowskaz jest krzywo zamocowany w stosunku do lampy na tym samym zdjeciu...
za pewne zludzenie ale prawa listwa progowa wydaje sie byc innego koloru niz lewa...
zniszczone i porysowane plastiki wewnatrz samochodu...wytarta kierownica razem z galka skrzyni biegow swiadcza o deczko wyzszym przebiegu ale tu ofcorz moge sie mylic...
po co ludzie myja te silniki :evil: ...zeby cos ukryc chyba :? denerwuje mnie to strasznie :?
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-08-2008, 08:52   

Popros gościa o zdięcie pedałow hamulca sprzęgła i gazu.
Ja mam w takiej Cari 190tys km i kierownica nie jest tak wyslizgana.
Ale nawet jak twoja by miała te 50 tys więcej to sie nie przejmuj tym :) obniz cene o jeszcze 800-1000zł i jak nie była bita to bierz :D
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 09-08-2008, 12:20   

Z tą wyślizganą kierownicą to też nie przesadzajcie. Ja mam u siebie już 138 tyś. które jest na 100% pewne(kupowliśmy jak miała 100) i widze w jakim stanie jest kierownica teraz, z tym że strasznie duzo po mieście się nią jeździ i częste parkowania itp tą marną kierownicę niszczą. Taka prawda. Ona ze słabego materiału jest według mnie zrobiona i dlatego się niszczy szybko. Co do samochodu to starsznie ma podziadane wnętrze od strony pasażera ale za ta kasę można przeboleć:P
Maska napewno niedomknięta bo to niemożliwe żeby taka szpara była. Jak dla mnie nie była bita w przód, no chyba że ktoś wyłożył kasę na dobre części do naprawy bo z tego co mi się zdaję to np lefrektory są helli taki jakie były montowane. Ale to moje zdanie.
Przyczepei się jeszcze do ogłoszenia co do kolru,czy to naprwdę zielony:P? Bo albo ja daltonista jestem albo to nie jest zielony z żadnej strony.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
loki7777 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.3 04
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 377
Skąd: Chodzież
Wysłany: 09-08-2008, 12:33   

no coz oboje jestesmy daltonistami - raczej niebieski/blekitny:)
 
 
Wowski 
Nowy Forumowicz

Auto: Cari 1.8GDI LS 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 5
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 10-08-2008, 22:46   Cari 1.8

Witam Wszystkich. Dziękuję za wszystkie spostrzeżenia i podpowiedzi jakie mi napisaliście, skorzystałem z nich. Napisałem do sprzedającego kilka pytań odnośnie stanu samochodu. Czekam na odpowiedź. Mam nadzieję że odpowie. A w międzyczasie szukam dalej innej Cari która też przypadnie nam do gustu. Jak tylko coś znajdę to dam znać i zapewne znowu poproszę o opinię. Pozdrawiam wszystkich.
PS Córka pyta mnie czemu Cari a nie inne. A ja sam nie wiem Ale wiem jedno Cari :rolleyes:
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 10-08-2008, 22:55   Re: Cari 1.8

Wowski napisał/a:

PS Córka pyta mnie czemu Cari a nie inne. A ja sam nie wiem Ale wiem jedno Cari :rolleyes: [/size]


Niech wsiadzie do gdi i niech ktos szybka Ja przewiezie ;) Sama zrozumie :D
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-08-2008, 01:12   

Wowski napisał/a:
Córka pyta mnie czemu Cari a nie inne

po prostu ma to "cos" w sobie :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
MotyF 
Forumowicz


Auto: cari 1,8 gdi Ls HB 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 147
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11-08-2008, 19:40   

GDI przy 4000 obrotów i wyżej jest nie do pobicia. Ostatnio drogą do Krakowa z Rzeszowa BMW 325 podciągałem baardzo długo jak się za wyprzedanie brała. Cari była bardziej zrywna (4 bieg 140 km/h). Nie będe pisał jakie wrażenia daje jazda na 3 biegu przy 7000 obrotów :) Oczywiście pozytywne, bardzo pozytywne.

U mnie minęło 140 000 i kierownica też się z dnia na dzień wyciera. Faktycznie słaby materiał, ale tylko ten tzw "finisz" baza sie trzyma po zniknięciu warstwy głównej.
_________________
symbianforum.pl....bo symbian to pasja, a teraz cari to też pasja ...
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 11-08-2008, 19:44   

Przy 7k obrotów auto tylko wyje ;]
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-08-2008, 23:55   

To teraz ja :D Czy ten GDI przy Carismie 1-gen jest ekonomiczny poniżej 3000rpm? Jeżeli kupiłbym wersję z klimą manualną, to wymiana całego panela na klimatronik wystarczy, czy trzeba dodać jakieś okablowanie i silniczki? Czy wiecie kto chce sprzedać właśnie GDI 1998-99 z klimatronikiem obojętnie garbus czy sedan w cenie do 10000PLN (z opłatami jeżeli sprowadzona)?
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 12-08-2008, 00:08   

Na allegro idzie od groma tych GDI ; ) ponizej 3k oczywiscie ze jest oszczedna ; )
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 12-08-2008, 00:27   

wichura1 napisał/a:
Jeżeli kupiłbym wersję z klimą manualną, to wymiana całego panela na klimatronik wystarczy, czy trzeba dodać jakieś okablowanie i silniczki?


wszystko co masz pod deska rozdzielcza sie rozni - czyli operacja nieoplacalna - wypada sie poprostu cieszyc z klimy :)

Marcin jesli dla ciebie, to biorac pod uwage twoja zylke mechanika - spokojnie sobie poradzisz z brudnymi przepustnicami i innymi przypadlosciami gdi, gazu wiem ze nie lubisz (bo jakbys lubial to bym polecil jakas 1.6 i ew. jesli spalanie by nie odpowiadalo to lpg)
na pewno gdi nie spali tyle ile lancer, ale na pewno mimo wiekszej mocy i twoj styl jazdy powinna cie mile zaskoczyc, a 1.6 pewnie by nie spalila przy takiej jezdzie mniej, jak masz wiecej pytan to wal do mnie na gg :)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 12-08-2008, 05:00   

wichura1, za 10 tys GDI to bedzie w opłakanym stanie :P
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-08-2008, 08:00   

Co rozumiesz pod pojęciem opłakanego stanu? Najdroższe są z dieslem Renault i kosztują 13000PLN, ale nie lubię rechotów, bo się trzęsą. Mam na oku 2 GDI, z tym że póki co czekam na kasę. Oczywiście szukam importowanych, bez alufelg z fabrycznymi kołpakami, co zwiększa prawdopodobieństwo nieskatowania.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 12-08-2008, 08:31   

wichura1 napisał/a:
To teraz ja :D Czy ten GDI przy Carismie 1-gen jest ekonomiczny poniżej 3000rpm?


Jest ekonomiczny przy jednostajnej jeździe jak przechodzi w tryb ECO (jazda na ubogiej mieszance) a to nie zależy od obrotów tylko od tej jednostajności bez zbytniego obciążenia silnika z lekkim odpuszczeniem gazu.

wichura1 napisał/a:
Jeżeli kupiłbym wersję z klimą manualną, to wymiana całego panela na klimatronik wystarczy, czy trzeba dodać jakieś okablowanie i silniczki?


Nie da się przełożyć samego panelu - manualna ma wszystko mechaniczne a ta z klimatronika wszystko ma na serwomechanizmach - kompletnie to nie zamienialne jest i nieopłacalne a poza tym manualna klima chodzi lepiej - nie ma problemów ze zbytnim grzaniem czy chłodzeniem - klimatronik głupieje bo np. czujnik temp. wewnętrznej jest tuz nad radiem i go ono grzeje przez co klima głupieje...

Ja mam klimę manualną i mówię ci że jest OK - jedynie co to chciał bym filtr przeciwpyłkowy albo przynajmniej ten elektrostatyczny bo mi się wewnątrz bardzo kurzy...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.