Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5W 2.5] padła mi skrzynia w moim galncie
Autor Wiadomość
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 21-09-2008, 13:44   

myslalem, ze przekonasz mnie, ze castrol bedzie lepszy ;)
 
 
 
nasper 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 EA5W automat 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 23
Skąd: Stare Drzewce
Wysłany: 21-09-2008, 14:32   

była to wymiana statyczna bo sam to robiłem, teraz nie będę oszczędzał bo jak widać nauka kosztuje będę musiał kupić transmaxa lub diaquin, oczywiście filtr i układ przepłukać. a potem cieszyć się jazdą bynajmniej mam taką nadzieje, jutro skrzynie będę miał na stole i jak rozbiorę to wrzucę kilka fotek części które zakończyły swój żywot. mam nadzieje że to tylko konwerter bo będzie trzeba szukać skrzyni chociaż myślę też o ściągnięciu anglika na części
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 21-09-2008, 15:46   

nasper,
popatrz w postach trawkinsa dział techniczny tam znajdziesz zdjęcia jak to wyglądało u mnie,podobnie może być u Ciebie,pozdrawiam i życzę powodzenia w naprawie.
 
 
 
bokciu
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2008, 22:36   

Co do samej wymiany oleju to juz chyba kiedys pisalem na ten temat ale sie powtorze.
Rozmawiałem z pewnym czlowiekiem ktory prowadzi serwis automatow w Krakowie,zreszta chyba jeden z najlepszych i znanych serwisow w kraju a przynajmnie z poludnia Polski.
No i człowiek ten powiedzial mi jedna bardzo istotna rzecz.Jesli mamy skrzynie ktora ma przejechane dobrze ponad 100 tys.i nigdy nie byl wymieniany w niej olej to nie jest wskazana wymiana gdyz mozemy w ten sposob bardziej pogorszyc sytuacje niz gdyby miala jezdzic nadal na starym.Wymianiemy olej generalnie najlepiej co 60 tys. i robimy to regularnie.
Natomiast kolejna rzecz o ktorej mowil to sam sens wymiany oleju.
A tu z kolei prawda jest taka,ze przy obecnych skrzyniach materialy z ktorych sa one wykonane sa na tyle kiepskiej jakosci ,ze srednia takiej skrzynki to troche ponad 200 tys. i sama wymiana oleju niewiele tu ponoc pomoze.Tyczy sie to praktycznie kazdej marki nie tylko Mitsu.

pozdr.
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 22-09-2008, 20:43   

bokciu, nie strasz mnie :)
obecnie mam 214 ts km i za cholere nie wiem kiedy i czy w ogole byl wymieniany olej w skrzyni, auto jest ze szwajcarii, mam ksiazke serwisowa, jaki wpis moze swiadczyc o wymianie ojeju?
 
 
 
nasper 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 EA5W automat 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 23
Skąd: Stare Drzewce
Wysłany: 22-09-2008, 22:03   

Skrzynia wyjęta z lekkim urazem(wyłamana ścianka jednego z gniazd w mało istotnym miejscu da się zaspawać i nagwintować). Tak jak rozmawialiśmy Arek przyczyną było ogolone gniazdo wielowypustu mam taką nadzieję jeszcze posprawdzam oporność na cewkach zaworów. Mam nadzieje że jutro uda mi się urwać z pracy i zawieść konwerter do regeneracji a potem składanie wszystkiego. Pozdrawiam
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 22-09-2008, 22:39   

nasper napisał/a:
Skrzynia wyjęta z lekkim urazem(wyłamana ścianka jednego z gniazd w mało istotnym miejscu da się zaspawać i nagwintować). Tak jak rozmawialiśmy Arek przyczyną było ogolone gniazdo wielowypustu mam taką nadzieję jeszcze posprawdzam oporność na cewkach zaworów. Mam nadzieje że jutro uda mi się urwać z pracy i zawieść konwerter do regeneracji a potem składanie wszystkiego. Pozdrawiam

Witam!
Czyli ta czarna prognoza się sprawdziła,z jednej strony dobrze ze to tylko to,dwa 3 dni i cześć będzie zregenerowana,i będzie można składać skrzynkę do kupy,mam pytanko,przyjrzałeś się jak wygląda wałek zdawczy?zęby nie są za bardzo uszkodzone?jednak małe żółte ludziki nie dopracowały tej skrzyni porządnie,to jest bardzo częsta awaria w nich,ale ważne ze można to nie dużym kosztem naprawić,i będzie hulać jak nowa.
Pozdrawiam i życzę powodzenia
Arek
 
 
 
nasper 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 EA5W automat 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 23
Skąd: Stare Drzewce
Wysłany: 23-09-2008, 10:03   

Wielowypust na wałku wygląda dobrze to mnie cieszy bo koszty naprawy się zmniejszają. Pozdrawiam

[ Dodano: 24-09-2008, 19:01 ]
Konwerter oddany do regeneracji odbiór w poniedziałek lub wtorek

[ Dodano: 24-09-2008, 19:28 ]
Odbiegając trochę od temat fajne blachy miśków Arek z Trawkinsem macie

[ Dodano: 30-09-2008, 21:34 ]
konwerter odebrany jutro filtr dotrze a w sobotę będę składał już wszystko i mam nadzieje w niedziele pojeździć już troszkę ale zobaczymy jak to wszystko będzie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.