Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
05-07-2007, 12:50
[EVO IX] Docieranie Lancera EVO
Autor Wiadomość
PiSi
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2006, 20:11   

Mulitmedia robię w AutoGT a samochód stopniowo po 1000 Km (czyli po tylu ile podają w ksiazce) zaczynam zwiekszać intensywność nacisku buta na pedła gazu. Oczywiscie bez żadnych mega upałów, ale tak stoponiowo. Najleszym dotarciem jest trasa i to tam staram siejeździć najwiecej (ok.80 %). Pozostałe 20 % to miasto. Po 3000 zleje olej i zaleję Motula. Potem przez kolejne 3000 km nie będę korzystał jeszcze z dobrodziejstw wersji 340 aby po przekorczeniu bariery 6000 km dać mocno w buta. To tyle
 
 
chayenne
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2006, 20:23   

to dobrze sie sklada :) bo ja do pracy mam okolo 60 km, z czego wiekszosc na trasie krakowskiej :)
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 22-05-2006, 21:46   

No panowie współczuję wam tego czekania na pełne wykorzystanie tych możliwości - ale co z tego - jak z tym niepełnym wykorzystanie nie będzie samochodu na drodze który wam dorówna :D .

No chciałbym sam sobie współczuć z tego powodu :)
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Azrael
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2006, 00:11   

Z docieraniem to jest tak że inaczej sie dociera na maks osiągi a inaczej na trwałość silnika, w dodatku są jeszcze szczególne cechy konkretnych silników, no i szkoły falenicka i otwocka. Rajdówki np. często są docierane tak że najpierw 100-200km spokojnie, zmiana oleju, a potem Gdańsk-Zakopane na 4 biegu ;-) Ale taki silnik np. lubi olej.
 
 
PiSi
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2006, 00:32   

Azrael napisał/a:
Z docieraniem to jest tak że inaczej sie dociera na maks osiągi a inaczej na trwałość silnika, w dodatku są jeszcze szczególne cechy konkretnych silników, no i szkoły falenicka i otwocka. Rajdówki np. często są docierane tak że najpierw 100-200km spokojnie, zmiana oleju, a potem Gdańsk-Zakopane na 4 biegu ;-) Ale taki silnik np. lubi olej.


Azrael Czyli rozumiem, że jeśli dociera sie cos pomiędzy rajdówką a wersja na street powinno dać to i sporo mocy i dużą trwałosć jednostki :D

A tak na poważnie Kuba to o ile wówczas zwieksza się zużycie oleju w horyzoncie np 100 lub tyś Km (mocno upalona rajdówka a wersja ładnie docierana :?: O jakich wartosciach mówimy. Pół litra, Litr, dwa :?:
 
 
Azrael
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2006, 01:05   

PiSi, trudno mi powiedzieć, trzeba by wziąć dwa Lancery i porównać. Na pewno jest tak że taka rajdówka na OSie się bardziej "uszczelnia" bo zgotowany silnik ma mniejsze luzy, cywilne auto zupelnie inaczej itd. Ja bym osobiście dotarł delikatnie z 1000-1500km, zmienił olej (wtedy najwięsze syfy zdażą się wypłukać) po czym solidnie dał mu w palnik.
 
 
chayenne
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2006, 11:08   

Azrael, a takie docieranie o ktorym mowisz jakie powinno dac wyniki? dobre osiagi przy duzej trwalosci silnika? :)
 
 
Azrael
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2006, 12:14   

Coś takiego. Ostatnio szukałem info o docieraniu dla kolegi do nowego STI i przeczytałem o tym sporo i pogadałem trochę z ludźmi którzy budują różne sportowe silniki tak mi wyszło, ale jak mówię są auta ze szkoły falenickiej i otwockiej i jedne i drugie jeżdżą. Na pewno najważniejsze jest żeby go nie katować przez pierwsze kilkaset kilometrów ale tż żeby w żadnym razie nie jeździć na bardzo małych obrotach (poniżej 2000) jak to niektórzy potrafią.
 
 
chayenne
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2006, 12:33   

Azrael, STi czy EVO da sie jezdzic ponizej 2000 obr? :> chyba niee :) heeh. ja bede mial problem zeby nie przekraczac 4500 :) heeh
 
 
Misiek4
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2006, 20:43   

chayenne napisał/a:
Azrael, STi czy EVO da sie jezdzic ponizej 2000 obr? :> chyba niee :) heeh. ja bede mial problem zeby nie przekraczac 4500 :) heeh


Miskiem 9'ka ponizej 2k rpm nie da sie jezdzic, STi (2 litowym) rowniez. Chyba, ze ktos jest masochista i do tego cierpliwym. ;) Sadze, ze nie powinienes miec problemu przy docieraniu, poniewaz Evo 9 przyspiesza od ok. 2500 obr/min i nie przekraczajac 4000 obr/min mozna nim calkiem normalnie sie poruszac, wlaczajac w to rowniez wyprzedzanie innych pojazdow.
 
 
chayenne
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2006, 21:28   

Misiek4 napisał/a:
Evo 9 przyspiesza od ok. 2500 obr/min i nie przekraczajac 4000 obr/min mozna nim calkiem normalnie sie poruszac, wlaczajac w to rowniez wyprzedzanie innych pojazdow.


zgadzam sie z tym :) ja sobie wlasnie tak jezdze w tym przedziale i bardzo sprawnie si eporuszam po naszych ulicach :)

i mam juz 800 km... jutro robie prawie 200 wiec prawie 1000... jeszcze z tydizen, zmiana oleju i na lekkim bucie :)
 
 
jarekss
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2006, 12:14   

chayenne,
Mam pytanie do Ciebie.Na POCZĄTKU 2007 ROKU ZAMIERZAM KUPIC LANCERA EVO 9.
CZY MASZ JAKIEŚ ZASTRZEŻENIA CO DO TEGO AUTA,ILE PALI
 
 
chayenne
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2006, 11:55   

jarekss, zastrzezen nie mam zadnych :) pali jak to samochod sportowy... ponizej 13 nie udalo mi sie zejsc w miescie...

a w trasie... no, jadac spokojnie, mozna jakies 8 osiagnac... ale jak przycisniesz to w trasie 13-15 to minimum.

ale chyba kupujac takie autko, nie patrzy sie na spalanie :)
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-12-2006, 16:44   

chayenne napisał/a:
ale chyba kupujac takie autko, nie patrzy sie na spalanie

Ogolnie Evo nie mozna uznac za samochod tani w utrzymaniu :? ...paliffko jest tu najmniejszym z problemow. Oplac Pakiet oc,ac,nw ; klocki/tarcze ktore zuzywaja sie w zastraszajacym tempie (w takim samochodzie nie da sie inaczej :mrgreen: ), a nie sa to jakies zwykle tarcze, tylko przystosowane do takiej mocy (wytrzymale, co za tym idzie drogie), przeglady co 7500KM...itp. ALE za to rekompensuje wszystko radoscia z jazdy, prowadzeniem, osiagami....oj chcialbym miec takie problemy jak wyzej opisalem :roll: :D :D :D
....Aha miny innych kierowcow....bezcenne :mrgreen:
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.