[MSS DID] [ZAWIESZENIE] Drgająca kierownica |
Autor |
Wiadomość |
jarek
Forumowicz bus driver

Auto: MSS 1,9 DI-D S 115KM 2003
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Paź 2008 Posty: 83 Skąd: Berwick-upon-Tweed
|
Wysłany: 28-11-2008, 23:19
|
|
|
Mobili napisał/a: | jarek napisał/a: | Co do ciśnienia w oponach to byłem niedawno u wulkanizatora żeby obejżał koła.Poradził mi żeby ciśnienie utrzymywać cały czas na 2,2 bar przy moich oponach 195/55/15 ,podobno jest to optymalne ciśnienie, z tym że ja mam DI-D-a i silnik jest ciężki. |
a w mercedesie sprinterze max-sie bar w przdnim kapciu zalecany to 2,8.
a po to aby sworznie nie psuły sie a jedzie sie ok. | Przepraszam ale nie wiem jak to skomentować |
_________________ każdy jeżdzi tym czym lubi, lub na co go stać !!!
 |
|
|
|
 |
Mobili
Forumowicz
Auto: MSS 1,9 DID-2003
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lis 2008 Posty: 58 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 29-11-2008, 14:31
|
|
|
nie ma co komentować. po prostu małe cisnienie dlatego aby sworznie nie siadały.
nie złośliwego.
pozdarwiam
[ Dodano: 29-11-2008, 19:23 ]
jarek,
czemu masz "bus driver" jezdzisz autobusami czy busami?
tak z ciekawosci pytam
pozdrow |
|
|
|
 |
jarek
Forumowicz bus driver

Auto: MSS 1,9 DI-D S 115KM 2003
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Paź 2008 Posty: 83 Skąd: Berwick-upon-Tweed
|
Wysłany: 29-11-2008, 21:24
|
|
|
czemu masz "bus driver" jezdzisz autobusami czy busami?
tak z ciekawosci pytam
pozdrow[/quote]
Jeżdzę autobusami,mieszkam w anglii i dlatego bus driver (z angielskiego) . Jak zakładałem pofil odwaliło mi kilka innych,a to przyjęło.Moje pytanie było z czystej ciekawości,nie wiedziałem że zbyt dużo powietrza może coś uszkodzić.Powiem ci że pomimo że mam 2,2bar dalej opony wyglądają jak kapcie,ale jeżdzi się OK. |
_________________ każdy jeżdzi tym czym lubi, lub na co go stać !!!
 |
|
|
|
 |
Japko
Forumowicz Rabbit Star
Auto: MSS 1,9 Di-D 2001 Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 107 Skąd: Polska
|
Wysłany: 29-11-2008, 22:48
|
|
|
Musi się troche spłaszczyć, żeby cały bieżnik przylegał do jezdni. |
|
|
|
 |
pozioma1
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 20 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-12-2008, 13:24
|
|
|
Dodam swoje 3 grosze.. miałem bardzo podobnie jak przedmówcy - drżenie i to dość mocne w niskim zakresie prędkości. Sprawdzałem zbieżność i zawieszenie a problemem okazały się opony.. wyszło jak "ubrałem" zimowe. Tak na marginesie opony letnie sprawdzałem u wulkanizatora i zaklinał się, że są ok - wyszło inaczej... |
_________________ jest Carisma 4G92 '04 i Outlander II 2.2 MIVEC
był MSS 1.9 DiD `05
był COLT 1.3 GLX `95r
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 05-12-2008, 14:44
|
|
|
Japko napisał/a: | Musi się troche spłaszczyć, żeby cały bieżnik przylegał do jezdni. | Proszę ...
Zalecane ciśnienie jest podane w instrukcji obsługi. Każde odstępstwo powoduje szybsze zużywanie opon. Jak będzie zaduże ciśnienie to wytnie środkowy kanał. Jak będzie za niskie to będzie wycinać boki. Ktoś już to za Was policzył i udowodnił więc nie kombinujcie |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 06-12-2008, 00:00
|
|
|
cns80 napisał/a: | Japko napisał/a: | Musi się troche spłaszczyć, żeby cały bieżnik przylegał do jezdni. | Proszę ...
Zalecane ciśnienie jest podane w instrukcji obsługi. Każde odstępstwo powoduje szybsze zużywanie opon. Jak będzie zaduże ciśnienie to wytnie środkowy kanał. Jak będzie za niskie to będzie wycinać boki. Ktoś już to za Was policzył i udowodnił więc nie kombinujcie | nic dodać, nic ująć, czysta fizyka |
_________________
 |
|
|
|
 |
darek7513
Nowy Forumowicz

Auto: mss 1.9 did 2004
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 30 Skąd: mragowo
|
Wysłany: 28-10-2009, 19:24 Drzenie kierownicy
|
|
|
Mam taki dylemat wymienilem kola na zimowe i przy delikatnych skretach kierownica podczas jazdy jest uczucie drgania[na poczatku skretu] kola byly wywazane i niewiem co to za cholera ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
osiem
Forumowicz
Auto: MSS '03 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 189 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-10-2009, 19:51 Re: Drzenie kierownicy
|
|
|
darek7513 napisał/a: | Mam taki dylemat wymienilem kola na zimowe i przy delikatnych skretach kierownica podczas jazdy jest uczucie drgania[na poczatku skretu] kola byly wywazane i niewiem co to za cholera ? |
Witam. A jakie masz gumy?
Mysle, że to kwestia opon. |
|
|
|
 |
darek7513
Nowy Forumowicz

Auto: mss 1.9 did 2004
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 30 Skąd: mragowo
|
Wysłany: 04-11-2009, 21:02
|
|
|
sorry ze tak pozno odpowiadam mam wredsteiny mialy byc ok no i są mam je od zeszłego roku ibylo wszystko ok oponki niezle lataja na mokkry jak i na sniegu ale w tym roku założyłem i jak robie lekki skret np w lewo [niewielki ruch kierownica] to czuje takie pzerywany ruch i lekko drzyale te drzenie nie wystepuje zawsze wogule dziwna sytuacja opony na felgach zostaly z zeszlego roku czyli niezmienily miejsca na feldze chyba ze trzeba bylo by ie zdiac i na nowo zalozyc? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Misiek79
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-02-2010, 00:06
|
|
|
Opony to temat rzeka. Mialem Good Year i powiem,ze tak huczaly jakbym mial lozyska juz wyhuśtane. teraz jezdze na "Michalkach" i jest OK. jakis czas mialem Barum BraVis i tez byly ciche.
Pozdrawiam |
_________________ Misiek79 |
|
|
|
 |
|