Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
EA2A-Gaz,świece fajkocewki - pytań kilka
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-10-2010, 17:01   

Voltron napisał/a:
guma na fajkach od spodu (od strony klawiatury) jest sparciała i popękana
To samo jest u mnie.
Voltron napisał/a:
Fajki w moim Galancie z 98r. zdejmują się bez problemu z cewek, wystarczy lekko ściągać fajkę kręcąc nią w lewo i w prawo
To muszę spróbować.
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 25-10-2010, 18:06   

Też jestem po wymianie fajek pod cewkami i powiem WARTO. Ustąpił problem szarpania w zakresie 1200 - 1600 obr/min, silnik śmiga w pełnym zakresie obrotów bez strzałów.
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-10-2010, 22:07   

Voltron, Marti występowały u Was jakieś falowania, pływanie na wolnych obrotach? Szczególnie na zimnym silniku? Na rozgrzanym ustawało?
 
 
Voltron 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2010, 09:24   

Hugo napisał/a:
Voltron, Marti występowały u Was jakieś falowania, pływanie na wolnych obrotach? Szczególnie na zimnym silniku? Na rozgrzanym ustawało?


Falowanie obrotów miałem tzn. skakały do dołu między 900 a jakieś 250. Po wymianie ustało i teraz zawsze na początku są wyższe po odpaleniu silnika bo włącza się automatyczne ssanie, chwile pochodzi na benzynie potem przerzucam na gaz i jest ok. Na benzynie na zimnym silniku jakieś 1100 - 1300 obr. po rozgrzaniu na gazie i na benzynie 900 obr.

Przed wymianą tego zestawu miałem takie objawy:

- falowanie obrotów.
- Wysokie spalanie ( po wymianie pali mi 2 litry gazu mniej na 100km )
- Szarpanie z dołu obrotów ( nawet robiły się "kangurki")
- Przy niskich obrotach jak dodałem gwałtownie gazu robił się strzał w dolot i spadała mi rura z blosa xD (musiałem się zatrzymywać klucze w rękę i zakładanie :p )
- W końcowej fazie problemów nie było szans na ruszenie z miejsca na gazie ( Ja mu w gaz a on zgasł)
- Do tego wydaje mi się że samochód był bardziej "mułowaty".

Dodam jeszcze tylko że na benzynie było wszystko ok, nie było żadnych z powyższych objawów po przełączeniu na benzynę.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-10-2010, 11:13   

Voltron napisał/a:
Falowanie obrotów miałem tzn. skakały do dołu między 900 a jakieś 250
U mnie bardziej pływają od 750-1000 obr. Im cieplejszy silnik tym mniej.
Voltron napisał/a:
Wysokie spalanie ( po wymianie pali mi 2 litry gazu mniej na 100km )
Mój właśnie chlapie jak smok, ok. 15 l LPG/100 km w cyklu mieszanym przy spokojnej jeździe.
Voltron napisał/a:
Przy niskich obrotach jak dodałem gwałtownie gazu robił się strzał w dolot
Dokładnie miałem to samo, ale rzadko. Po spryskaniu fajek spray kontaktem do elektryki już nigdy nie strzelił.
Voltron napisał/a:
Do tego wydaje mi się że samochód był bardziej "mułowaty".
Chyba też mam takie wrażenie.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 26-10-2010, 12:20   

dzisiaj zmieniam!!!;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 26-10-2010, 12:28   

to i ja coś napiszę, przed wymianą świec i przewodów miałem szarpanie na gazie do 2 tyś obr ,na benzynie było ok ,po wymianie świec denso irydowe i kabli NGK ,szarpanie do 2 tyś zniknęło ale są nierówne obroty na luzie przy 900 obr a na benzynie ok ,możliwe że to właśnie te fajki od cewek ?
 
 
Voltron 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2010, 12:51   

marcinzam napisał/a:
to i ja coś napiszę, przed wymianą świec i przewodów miałem szarpanie na gazie do 2 tyś obr ,na benzynie było ok ,po wymianie świec denso irydowe i kabli NGK ,szarpanie do 2 tyś zniknęło ale są nierówne obroty na luzie przy 900 obr a na benzynie ok ,możliwe że to właśnie te fajki od cewek ?


Moim zdaniem jest to możliwe bo jak kupujesz nowe przewody to wymieniasz 2 z 4 fajek więc jak pozostałe są uszkodzone to nie będzie całkowitej poprawy.
 
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 26-10-2010, 21:42   

Hugo napisał/a:
Marti występowały u Was jakieś falowania, pływanie na wolnych obrotach? Szczególnie na zimnym silniku? Na rozgrzanym ustawało?


Moje fajki nie były tak zniszczone żeby auto gasło przy ruszaniu czy takie tam ale:

- auto szarpało pomiędzy ok. 1200 a 1600 obr/min
- czasami były problemy z płynnym ruszaniem (żabka)
- falowały obroty na ciepłym silniku
- szarpał pow. 160km/h ( na niemieckiej banie....) - teraz nie wiem bo śmigam po naszych drogach więc poprawa nie potwierdzona
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 27-10-2010, 12:16   

Fajki wymienione, niestety zbyt mała ilość zrobionych km nie pozwala mi jednoznacznie ocenić poprawe jakości jazdy, choć wydaje mi się że jest lepiej.;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-10-2010, 16:47   

A ja wczoraj zdjąłem obie fajki (bez problemu poszło :D ), odtłusciłem i spryskałem spray kontaktem. Dzisiaj rano nie to auto, jedzie dużo bardziej płynnie, wręcz cudownie. I duzo lepiej się zbiera, szczególnie z wolnych obrotów. Już nie wspomnę nawet o pracy skrzyni biegów, jeszcze delikatniej zmienia biegi. Kurcze jak to wszystko w tym aucie jest ze sobą powiązane. Nie mogłem się powstrzymać by nie kupić nowych fajek, co uczyniłem :D
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 27-10-2010, 19:26   

Ja tez wcześniej spryskiwałem ale to dawało efekt na jakieś 2-3 dni, mam nadzieje że zmiana na nowe da dłuższy efekt.
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-10-2010, 21:09   

m6riano dziel się wrażeniami na bieżąco.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 27-10-2010, 21:40   

jutro zdam relacje po 200km po Wawie... :mrgreen:

Panowie....bajka...
test 1: 20km/h, 3 bieg, ok.1tys.obr. silnik prawie zimny przyspieszamy-żadnego szarpnięcia
test 2: 50 km/h, 5 bieg, ok.1,2tys.obr. silnik rozgrzany pedał gazu na max. delikatnie przyspiesza-zero szarpnięć. wszystko na LPG (na PB nie było problemów)
Po tysiącu napisze czy spadło spalanie.
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
Ostatnio zmieniony przez m6riano 30-10-2010, 18:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 30-10-2010, 17:57   

to super ja też już zamówiłem :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.