 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Kibloo 21-07-2009, 16:28 |
Jazda do tyłu 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2008, 20:26
|
|
|
Gene dzięki za fachowe wytłumaczenie |
|
|
|
 |
TFX [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2008, 21:34
|
|
|
Będzie chwila to się możemy ustawić i zamienić się samochodami
Trochę jestem spokojniejszy bo w instrukcji pisze, jest napisane, że przy pokonywaniu ostrych zakrętów z napędem 4h odczuwalne jest wyraźne hamowanie pojazdu.
Ale kabelka nadal szukam
Gazmajster sprawdź u siebie i daj znać |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-10-2008, 07:56
|
|
|
TFX napisał/a: | Będzie chwila to się możemy ustawić i zamienić się samochodami | w razie czego dawaj na pw |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
słoń [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2008, 15:33
|
|
|
witaj TFX. mam mojego misia od nowości.napukałem 100kkm w rok.nie używam 4x4 często.można powiedzieć prawie wcale.od nowości mam takie same objawy jak ty.mysle ze nie jest to wina uszkodzenia.ale byc moze sie myle.nie jestem mechanikiem tylko zwyklym czlowieczkiem |
|
|
|
 |
Narsil
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-10-2008, 19:14
|
|
|
Gene napisał/a: | TFX, masz skrzynie rozdzielcza Easy Select. http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=17970
4H jezdzimy tylko po nawierzchniach o mniejszej przyczepnosci! Tak jak kolega Elili wspomnial. bartek2800 napisał/a: | myślę że masz przekładnie ES(easy select) i cofając sprzęgiełka automatyczne w przednich piastach odłączają napęd od kół |
Bartku elka z 2003 roku nie ma juz takich rozwiazan. Mozna wstawic (chyba) manualne ale nie jest to konieczne.
Tak jak napisalem jesli jezdzisz w terenie i do przodu nic sie nie dzieje jak zapniesz przod a objawy wystepuja tylko cofajac auto to nie jest prawidlowy objaw. Moim zdaniem jesli jezdziles sporo 4H po czarnym moglo dojsc do uszkodzenia przedniego mechanizmu roznicowego. Byc moze przedni dyfer jest tak trafiony, do przodu jeszcze dziala. Ale do tylu juz sa klopoty. |
Manualne sprzęgła piast przednich są o wiele leprze niż automaty zastosowane w L200, i owszem można je kupić tu http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/37/325.html oraz tu http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/37/343.html . Dlaczego leprze ?? ano dlatego ze wyłączają przedni most z pracy podczas jazdy na czarnym, co za tym idzie zmniejsza sie zużycie paliwa i zużycie samego mostu. jeśli koleś jeździł po czarnym z zapiętym przednim mostem to ewidentnie uszkodził sprzegiełka piast przednich, porostu je pozrywał. Zagadza sie jeden obrót kół do tyłu rozłącza napęd, ale chyba wtedy kiedy na sprzegle automatyczny zostanie zmieniona opcja z lock na free |
_________________ Nissan Patrol Y60, lekko dłubnięte L200 |
|
|
|
 |
|
|