Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ratunku miska cieknie!
Autor Wiadomość
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-11-2008, 23:09   

BodoV6 napisał/a:
- czy miskę natychmiast przykręcam do bloku, oczywiście bez dokręcania "do metalu", aby została warstwa silikonu i następnego dnia delikatnie dokręcam
- czy czekam ponad te minuty

Dokręcasz tyle ile trzeba od razu po nałożeniu silikonu. Później poczekaj minimum dwie godziny przed nalaniem oleju. Jako silikon polecam Loctite 598
_________________

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10-11-2008, 19:53   

Kurde !!! :evil: :evil: :evil: Nie uwierzycie ale miska nadal ciekenie albo to co innego...
W kazdym razie sa dwa wyjscia albo to miska albo uczelniacze wałka korbowego lub wałka rozrzadu.... Dałem auto do wymieny rozrzadu,pompy wody,uszczelniaczy oraz uszczelnia miski. Od tej pory cieknie mi olej i ubywa go.... Miska była powtórnie łatana i teraz sam niewiem jak sprawdzic skad cieknie. Wyraznie widac olej na silikonie z przodu miski ale moze to kapie z góry??? Poztym gdyby to były uszczelnicze to trzebaby znów zmieniac rozrzad????
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2008, 23:08   

rosomak1983 napisał/a:
Poztym gdyby to były uszczelnicze to trzebaby znów zmieniac rozrzad????
Jeśli to uszczelniacze, czeka Cię niestety ponowna rozbiórka rozrządu. Jeśli pasek nie jest zaolejony, można go ponownie założyć, zwracając jednak bezwzględnie uwagę na kierunek.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-11-2008, 18:26   

No i byłem na oględzinach u mechanika... pasek rozrzadu suchutki podobnie jak i okolice (mechnik mówi na to simeringi :wink: ) uczelniaczy wałka rozrządu i wału...
To chyba wyklucza ciekniecie z uszczelniaczy....
Pochodził chwile rozgrzany silnik i nie było widac zadnego wycieku.... ani z miski ani z uszczelniczy...
Jak zostawiam go na noc po dłuzszym jezdzeniu to zostaje mała plamka oleju o sr ok 4 cm zaraz pod miska z przodu a na silikonie widze olej... :roll: :roll: :( :(

[ Dodano: 12-11-2008, 18:29 ]
Co to moze byc????? Mam zamiar umyć silnik i wtedy zdiagnozowac... Licze na cenne sugestie i rady z waszej strony. POZDRO
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 12-11-2008, 18:39   

rosomak1983, umyj silnik i patrz skąd się sączy. Przez noc 4cm plamka to nie dużo ale nie powinno w ogóle "krwawić". Zobacz jeszcze z której strony silnika zostawia plamy - przód czy tył. Może to być wyciek z dekla zaworów, sączy się gdzieś z głowicy, filtra oleju lub znowu coś z miską. Sprawdzałeś czy jest ona prosta?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-11-2008, 20:16   

londolut napisał/a:
umyj silnik i patrz skąd się sączy


taki jest plan.
londolut napisał/a:
Przez noc 4cm plamka to nie dużo ale nie powinno w ogóle "krwawić".

Przed wymianą rozrzadu oraz uszczelnianiem miski wogóle nie ciekło tylko lekko sie pociło
londolut napisał/a:
z której strony silnika zostawia plamy - przód czy tył

jak pisałem plama jest z przodu pod miską i w jednym miejscu na silikonie widac wyraznie olej zawsze... tylko czy wypływa spod miski czy cos wyżej cieknie i leje na silikon....
londolut napisał/a:
sączy się gdzieś z głowicy


mechanior to wykluczył
londolut napisał/a:
znowu coś z miską. Sprawdzałeś czy jest ona prosta?
:idea:No włąsnie niewiem ale uszczelniacze chyba nie. Skad moze jeszcze cieknąc..??? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 13-11-2008, 12:00   

rosomak1983 napisał/a:
Skad moze jeszcze cieknąc..???
Hmm może być jeszcze aprat zapłonowy i chyba nic więcej. Sprawdź jeszcze czujniki wkręcone w blok.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-11-2008, 13:06   

Powiem jak było u mnie...

Pierwsza diagnoza padła na aparat zapłonowy. Rzeczywiście macając wokół niego paluchem można było wyczuć olej.
Uszczelka zmieniona, wokół aparatu sucho - cieknie dalej...

Druga diagnoza - uszczelka pod głowicą, ale bezobjawowa czyli z autem nic się nie dzieje.
Przyczyną mogą być kanały olejowe na uszczelce.

Okazało się, że jest trafna. Uszczelka zmieniona i od kilku miesięcy mam spokój. Zero wycieków.

U mnie widać było olej na silniku, w dolnej jego części. Jak jest u Ciebie?
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.