Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] cudowne ozdrowienie
Autor Wiadomość
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2008, 18:07   





czy mam się dobierać do tej wtyczki co jest na środku drugiego zdjęcia? Ten niebieski wciskałem i po odpaleniu zaczał ładnei 2000 i zjechal na 1500 ale nigdzie nie jechałem więc nie wiem jak z tym będzie dalej.

Ale ze zdjęciami się upewniam bo to tak na oko oceniałem gdzie to powinno być:P
drugie zdjęcie to zbliżenie gdzieś w okolicach środka pierwszego zdjęcia:)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-12-2008, 18:50   

Alexander napisał/a:
czy mam się dobierać do tej wtyczki co jest na środku drugiego zdjęcia?
Dokładnie tak. To jest wtyczka od silniczka krokowego (dokładnie liniowego, ale mniejsza z tym). To ten niebieski kabelek.
Alexander napisał/a:
Ten niebieski wciskałem i po odpaleniu zaczał ładnei 2000 i zjechal na 1500
Widzisz to może być jego wina.
Moja rada: kup z jakiegoś rozbitka tą wtyczkę. Niech sprzedawca Ci obetnie kable od niej na długości ok. 10 cm. Obecną wtyczkę obetniesz tak samo i nową wlutujesz ładnie i zaizolujesz. I będzie na 100% OK i pewnie.
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2008, 18:51   

ok, dzieki:)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-12-2008, 20:35   

Wnoszę poprawkę do ostatniego mojego postu:
Przy tej wtyczce, która jest teraz na aucie obetnij kable ok. 1 cm za nią (żeby było widać kolory kabli). Umożliwi to wyciągnięcie wiązki wyżej nad przepustnicę i znacznie ułatwi lutowanie kabli od nowej wtyczki. Po wszystkim wepnij nową wtyczkę, a kable schowaj za kolektor ssący. Powodzenia.
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2009, 16:42   

wtyczki z rozbitka jeszcze nie miałem kiedy poszukać bo świeta sylwester itp, ale teraz jechałem w góry i niestety pomimo, że ten kabel wciskałem dalej( chociaż nie widać żeby był jakiś luźny) obroty dalej wariują. Na szczęscie częsciej są za wysokie więc nie za każdym razem gasnie, ale chce żeby wszystko ładnie działało bo zawsze mam loterie czy teraz będzie 500/900/1100/1600/1800 rpm (po każdym odpaleniu inna wartość, 900 niestety najrzadziej)

Czy w takim razie może być, że to tego kabla nie da się już lepiej wepchnąć i trzeba wymienić, czy to może być coś zupełnie innego? Typu padający ECU, niewymienione kable, albo rozregulowane zawory (przed chwilą przeczytałem na podforum CJ0, ze przy problemach z obrotami na tym mógł polegać problem)?
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 02-01-2009, 16:47   

Alexander napisał/a:
Typu padający ECU
Wątpię, Hugo wymieniał kondy.
Alexander napisał/a:
niewymienione kable
Może być chociaż stawiałbym na
Alexander napisał/a:
rozregulowane zawory

Miałem podobne jaja po remoncie silnika. Luzy na wentylach były tak różne, że na żadnym nie było prawidłowych wartości.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-01-2009, 17:12   

Alexander napisał/a:
rozregulowane zawory
Też możliwe. Wyreguluj, bo to niewiele kosztuje. Tylko pamiętaj, że regulujemy na rozgrzanym silniku.
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2009, 17:16   

nie sądzę żebym sam się w tą regulację bawił, ale tu chyba niewiele można zepsuć więc na mechaniku chyba można polegac :) umówię się w nowym tygodniu w takim razie
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 02-01-2009, 17:22   

Hugo napisał/a:
to niewiele kosztuje
Zrobi to sam jeśli ma szczelinomierz, oczkową 10 i śrubokręt ;)
Instrukcja

[ Dodano: 02-01-2009, 17:24 ]
Alexander napisał/a:
nie sądzę żebym sam się w tą regulację bawił
Ja bym spróbował na twoim miejscu ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2009, 17:35   

czytałem to już kiedyś jak pierwszy raz ktoś podlinkował stronkę Krzyzaka, ale to dalej nie brzmi dla mnie szczególnie prosto;)

już te początkowe punkty


rozgrzewamy silnik do temperatury pracy
#
zdejmujemy obie odmy (tą od węża dostarczającego powietrze i tą od zaworu PCV)
#
wyjmujemy linkę gazu z uchwytów i usuwamy dalej, aby nam nie przeszkadzała
#
zdejmujemy kable wysokiego napięcia z uchwytów na pokrywie zaworów

uświadamiają mi, że nie mam pojęcia o co chodzi;)
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 02-01-2009, 17:49   

Alexander napisał/a:
już te początkowe punkty

sprawdź dla jakiego silnika jest ten opis
wydrukuj
idź z tym do garażu i wykonuj

ja też nie wiedziałem, ale czyszczenie przepustnicy zrobiłem i wolne obroty ustawiłem...
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-01-2009, 00:19   

Alexander napisał/a:
nie sądzę żebym sam się w tą regulację bawił
Nie napisałem żebyś zrobił to sam.
tomusn napisał/a:
ja też nie wiedziałem, ale czyszczenie przepustnicy zrobiłem i wolne obroty ustawiłem...
To zupełnie co innego niż regulacja zaworów (mam na myśli poziom trudności).
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2009, 00:44   

bo napisałeś o tym rozgrzanym silniku i potraktowałem to jako wskazówkę dla mnie:) A mechanik sie nie obrazi jak mu się powie?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-01-2009, 10:31   

Alexander napisał/a:
A mechanik sie nie obrazi jak mu się powie?
A skąd mamy wiedzieć?
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 03-01-2009, 16:48   

Chłopaki ja mam podobny problem tyle ze silnik nigdy nie gasnie. Mam loterie w stylu 500/900/1000/1100 bez falowania lub z delikatnym falowaniem. Było czyszczenie przepustnicy jednak wolne obroty tylko ustawiane przez srube główna. Musze sie zabrac i zrobic to profesjonalnie. Jednak podejrzewam krokowca bo jak włacze odbiorniki pradu to tez czasem spadaja obroty.
Ale co do regulacji zaworów to skad wiedziec ze teraz akurat trzeba to zrobic? Chyba silnik wtedy klekocze czy cos? Niby miałem regulowane zawory w czerwcu ale niewiem moze tak na wszelki wypadek znowu by wyregulowac????
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.