Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:44 |
E88A kontrolka ABS'u |
Autor |
Wiadomość |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 14-01-2009, 10:53
|
|
|
hmmm, tak myślałem ze będzie to samo, teraz ciekawe czy da sie wyciągnąć |
|
|
|
 |
ptwardy [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2009, 18:02
|
|
|
Wykecić śrubkę.
Delikatnie młoteczkiem za pośrednictwem mocnej rurki (wybijaka z wklęsłym czołem) by nie uszkodzić środkowego elementu czujnika. A jak do wyrzucenia to ostro i do przodu.
WD-40 czy inne ustrojstwo nie zawadzi. |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 14-01-2009, 18:23
|
|
|
ptwardy szwagier też tak robił jak piszesz , i ni cholery nie puści. Czujniki miały iść na sprzedaż i d....a |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
ptwardy [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2009, 18:34
|
|
|
Ha,ha! Trzeba naprawdę delikatnie, bo ta zewnętrzna blaszka jest cienka jak we wkładzie do Ballografa. Nasze konserwy to blacha pancerna, a tu trochę grubsza niż folia na "czekoladce" |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 14-01-2009, 18:37
|
|
|
problem nie tkwi w tym jak to zrobić, tylko czy się uda... Jutro się wezme za to, bo mam akurat wolny podnośnik... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 14-01-2009, 20:30
|
|
|
ja spradze jeszcze dziś, jak wróce do domku. Jest wpięty do całości ale leży na ziemi z całą zawiechą i zwrotnica więc można spróbować, ewentualni w imadełko, posmarować i oby poszło jak po maśle eheheheh |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2009, 00:17
|
|
|
Dzięki panowie za zainteresowanie - trochę mnie ostatnio nie było ale już jestem Mój znajomy mechanik sprawdzał napięcie we wszystkich 4 czujnikach z przodu i z tyłu i tylko w lewym przednim od strony kierowcy nie podawało napięcia. Mówi że wymiana czujnika załatwi sprawę i znowu będę miał ABS ... |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 15-01-2009, 17:32
|
|
|
no niestety, czujnik poległ... za dużo rudej... auto też za długo stało. Zanim je kupieł stało ok. roku, teraz też stoi już z połowe roku, więc ruda zrobiła swoje... drugiego nie będe tykał, bo jest jeszcze dobry, ale ruda tez tam siedzi... więc nici... musisz szukać nowego, albo takiego którego komuś udało się wyciągnąć... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 15-01-2009, 20:43
|
|
|
Mój również poległ. Nie ma mocnych żeby wyciągnąć ten czyjnik, już myślałem że wychodzi, a to tylko plastik sie odłamywał, reszta została w zwrotnicy. Zabrałem się za drugi, ale tego też nie wyciągne niestety |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 15-01-2009, 20:49
|
|
|
A jednak jak pisałam wyżej miałam rację z tymi czujnikami abs-u że nie wyjdą. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 15-01-2009, 20:50
|
|
|
czekoladka_1981 napisał/a: | że nie wyjdą | wyjść wyjdą ale nie w całości hehehehe |
|
|
|
 |
ptwardy [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2009, 19:36
|
|
|
Noo, a ile drutu z cewki. Można lalkom włosy miedziane robić. |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 13-05-2009, 21:53
|
|
|
Dupa rama, padł mi któryś czujnik ABS-u Jade sobię jadę, droga wyboista ale bez dziur i nagle kontrolka od trakcji i już nie mam abs-u hehe.
Pytałem już tu i ówdzie, czujnik czy przód czy tył między 200 a 250zł Szkoda ze starego nie mogę wyciągnąć z poprzedniego miśka,bo to niewykonalne prawie grrrrrrrr
P.S Maćku Ty znalazłeś używkę czy kupowałeś nowy jak Ci wtedy padł czujnik ?? |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-05-2009, 10:50
|
|
|
nie kupuj i jeździj bez
skoro przy okazji kontrolek to mnie zaświeca się ta pomarańczowa z olejem ( że mało ? ) , faktycznie na bagnecie maławobyło to troche dolałem. Bagnet pokazuje elegancko a kontrolka dalej się czasem zaświeca na jakieś 2 minutki. - olać? |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 15-05-2009, 12:27
|
|
|
olać - dolać. U mnie jak mi sie zapalała lampka od oleju to też byłem zdziwiony, szczególnie ze olej był w dobrym poziomie - między min a max. Więc dolałem do kreski MAX i od tamtej pory kontrolka nawet nie mignie. Poprostu V-ka - czyli dwie mordy do wykarmienia Dolej do kreski max i zobaczysz, powinno być dobrze |
|
|
|
 |
|