Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ0 1.3]Kolo pasowe trze o srube
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24340
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-11-2008, 21:15   

Ja tez widzialem wiele takich kol, ktore sie rozwulkanizowaly - najwiecej we francuskich dieslach, ale ostatnio to byl Galant 2.4 GDI i Eclipse 1G. Obudowa podobnie wytarta - w przypadku GDI nawet byla dziura w obudowie szerokosci 1 cm.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2008, 21:52   

Teraz już wszystko jasne. Środek został na swoim miejscu, a zewnętrzna część zaczęła "tańczyć".
Dobrze - a co z tą blaszką, bo to nie daje mi spokoju - jest we wszystkich Miśkach, czy nie? Im bardziej przyglądam się zdjęciu nr 2. tym większe odnoszę wrażenie, że w środku jest ta właśnie blaszka...
Mefi100, dobrze, że w porę to zauważyłeś. Zablokowanie zewnętrznej części koła lub zerwanie paska napędzającego pompę wody mogłoby narobić sporo szkód...
 
 
Mefi100 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.3 GLX 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 16
Skąd: Zabrze
Wysłany: 20-11-2008, 22:22   

Zauwarzylem bo piszczalo a wymienilem wszystko co piszczec moglo. Ale nie zorientowal bym sie gdyby nie kolega Ketrab na Coltmani. Co do tel blaszki nie ma jej w 4g13 to co widzisz na foto to wewnetrzna strona. Przegladalem dzis katalogi czesci i nie ma, jest tylko samo kolo pasowe. Cena nowego to jedynie 700zl

[ Dodano: 20-01-2009, 23:59 ]
Witam
minelo sporo czasu.
olej na pasku i na zebatce pochodzi z Z(s)imeringu na wale korbowym.
teraz to wiem na pewno :-X
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.