 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kolejność przewodów WN Galant 2,5 v6 |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10746 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 06-06-2016, 22:58
|
|
|
czyli co w kocu nowa cewka pomogła? Jaka to cena? MOja chodzi ale drży.... na wolnych, na PB też minimanie |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 07-06-2016, 19:08
|
|
|
Ogólnie miałem padnięty moduł i cewkę. Moduł został naprawiony, cewkę kupiłem nty- ale okazało się gówno, więc kupiłem droższą i lepszą: http://allegro.pl/cewka-z...6251554168.html
Co do drgań u ciebie to możliwe, że zapłon wypada u ciebie. Ja bym zdemontował aparat zapłonowy i się mu przyjrzał, tak samo zobaczyłbym w jakim stanie kable oraz świece. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10746 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-06-2016, 08:09
|
|
|
Kopułka palec i świece wymieniane niedawno. Przewody w 2008. Jak wjechałem w kałuże ostatnio to aż na chwile stracił moc. Muszę posprawdzać. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 09-06-2016, 19:19
|
|
|
Trzymajcie mnie bo wybuchnę zaraz.....zgasł przy 10km/h, znowu lawetą na chatę....tym razem dla odmiany iskra jest (niebieska), dosyć duża bo w dziennym świetle ładnie widać. Kręcić kręci ale oczywiście nie odpala, jak przestanę kręcić to przez 10s, minimalne drgania są i próbuje zaskoczyć po czym cisza. Jak odepnę wtyczkę od modułu to taka akcja nie występuje. Co teraz mogło się stać ? Czujnik położenia wału ? Znowu coś z aparatem ? No ale skoro iskra jest....
Cewka nowa. A może znowu coś z modułem ? Był regenerowany przez firmę yakuzasc pod toruniem, gwarancję mam rok ale jeszcze przez parę dni chcę sam dojść do tego. |
|
|
|
 |
|
|