Zmiany w Pajero model 2009 |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-11-2008, 21:56
|
|
|
falkken napisał/a: | Taka konkluzja mnie naszła - czyżbyśmy byli dalej małoznaczącym rynkiem? | Niestety na to wygląda... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
gootek [Usunięty]
|
Wysłany: 24-11-2008, 21:08
|
|
|
falkken napisał/a: | Taka konkluzja mnie naszła - czyżbyśmy byli dalej małoznaczącym rynkiem? | Falkken, popatrz sobie na przykład jaka jest wielkość rynku niemieckiego w porównaniu z polskim:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=26401 |
|
|
|
 |
falkken
Nowy Forumowicz

Auto: Passat 2,0TDI; plan MP IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2008 Posty: 5 Skąd: Nowa Iwiczna
|
Wysłany: 24-11-2008, 21:54
|
|
|
[ popatrz sobie na przykład jaka jest wielkość rynku niemieckiego w porównaniu z polskim:
http://forum.mitsumaniaki...t=26401[/quote]
Dziekuje za linka - to wiele wyjaśnia.
Cieszy fakt ze PIV lepiej sprzedaje się od Land Rovera Discovery i w Niemczech i w Polsce |
_________________ Pozdrawiam, falkken |
|
|
|
 |
vaiomark [Usunięty]
|
Wysłany: 25-11-2008, 12:14 do falkken...
|
|
|
Witaj falkken!
Odpowiadając na Twoje pytanie:
Miałem okazję pojeździć modelem Intense, 3.2 Di-D, 170 koni, automat.
Pojeździłem po dziurawych ulicach w sporym mieście i nieco po autostradzie.
Podobną jazdę odbyłem Toyotą Land Cruiser diesel, rocznik 2002.
MOJE porównanie z posiadanym jeszcze Space Wagon GDI (benzyniak, rocznik 1998) - ująłbym tak:
- nieco głośniej w mieście
- wyraźnie głośniej na autostradzie
- samochód jako całość - "twardziej" zawieszony od Space Wagona
- fotel natomiast - wygodniejszy. Czyli w sumie - siedzi się wygodnie
W porównaniu z Toyotą rocznik 2002:
- Toyota była wyraźnie głośniejsza. Szumy jak od wiatru. W pewnym momencie zajrzałem, czy nie ma dziury między kabiną a komorą silnika. NIE było.
- Wyraźnie twardsza od testowanego kilka dni później Pajero 2008.
Tak więc komfort jazdy wysoki choć w porównaniu ze Space Wagonem - nieco głośniej i nieco twardziej.
Wyraźnie, odczuwalnie lepiej, przyjemniej niż w tej Toyota Land Cruiser.
Ten nowiutki, 200- konny jedzie dopiero do mnie. Powinien być w tych dniach a ja wybieram się akurat na tygodniowy urlop w ciepłe strony.
Może będzie stał gotowy po moim powrocie?
Porównam wtedy komfort Pajero 2008, Space Wagon i tego nowego, 2009.
Ponoć wyraźnie cichszy.
Oczywiście napiszę zaraz, jak mi w tym nowym jest.
Zdaję sobie sprawę, że Pajero jest twardziej zawieszony od Space Wagona. Tak też ma być.
Mam kłopoty z kręgosłupem i dlatego chciałem koniecznie przejechać się tym Pajero przed zakupem. Test wypadł bardzo pozytywnie.
Marek |
|
|
|
 |
falkken
Nowy Forumowicz

Auto: Passat 2,0TDI; plan MP IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2008 Posty: 5 Skąd: Nowa Iwiczna
|
Wysłany: 25-11-2008, 15:37
|
|
|
Dziekuje vaiomark za cenne informacje. Jestem bardzo ciekawy jaki będzie ten nowy PIV.
Czy mógłbyś podać ceny rocznika 2009 w różnych wersjach wyposażenia w Niemczech?
Nie mogę znaleźć na stronie niemieckiej.
Ciekawe jaka politykę cenowa obierze Mitsubishi w Polsce? Bo Toyota podniosła ceny.
Jak to wygląda na rynku niemieckim? |
_________________ Pozdrawiam, falkken |
|
|
|
 |
vaiomark [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-11-2008, 08:43
|
|
|
vaiomark napisał/a: | Wyraźnie twardsza od testowanego kilka dni później Pajero 2008 |
To naturalne Land Cruiser pozostal wierny tradycyjnym rozwiazaniom. LC 120 bo rozumiem, ze tym autem jezdziles ma rame i sztywny most tylni. Nawet zawieszenie pneumatyczne nowej generacji tego nie zmieni.
vaiomark napisał/a: | fotel natomiast - wygodniejszy. Czyli w sumie - siedzi się wygodnie | tu tez sa zdania podzielone. Ja wiem, ze w moim Pajero Sport duzo lepiej znosze wielogodzinna jazde niz w nowym Wagonie (2008). Oba fotele skorzane ale ten z IV jest twardy i nie ma trzymania tak jak w moim Sporcie. Wlasnie ten element ocenilbym gorzej a rowniez mam klopoty z kregoslupem. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2008, 08:33
|
|
|
falkken napisał/a: | Ciekawa sprawa z tym modelem Pajero IV 3.2 DiD.
U nas wysprzedają rocznik 2008 z rabatem 15 000 pln.
Natomiast w Niemczech rocznik 2008 z rabatem 6 000 euro, ale oprócz tego
można kupić rocznik 2008 o nazwie '25 limited edition' z 20'' kolami i już zamówić nowy rocznik 2009 z nowym 200 konnym silnikiem.
Taka konkluzja mnie naszła - czyżbyśmy byli dalej małoznaczącym rynkiem? | Alez u nas tez mozesz kupic Pajero MY09 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-12-2008, 13:26
|
|
|
Ali-En, a pozostałe punkty |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2008, 01:54
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Ali-En, a pozostałe punkty | Jak ktos bardzo chce to zaloze 20'' i nakleje naklejke "25 limited edition" Wiadomo ze to tylko marketing aby wyprzedac MY08 U nas za to MY09 wystepuje jako wersja elegance czyli "limitowana", tylko w nowym kolorze brazowym z nowa brazowa tapicerka/ Oparte jest to na Instyle, generalnie jak ktos mysli nad Pajero to warto bo cena atrakcyjna a rzad chce od 1 stycznia 2009 roku wprowadzic nowa akcyze na auta powyzej 2l pojemnosci, wiec nie ma za bardzo co liczyc na wielkie upusty. |
|
|
|
 |
|