Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Wyciek płynu ze wspomagania
Autor Wiadomość
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 16-01-2009, 14:37   

Dam odpowiedź po weekendzie, może jakieś foty zrobię jak będzie pogoda, postaram sie też przegonić autko aby dużo wspomaganie miało do roboty i zobaczę jak się zachowa płyn.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
marbrz 
Nowy Forumowicz
Mariusz Brzeziński

Auto: Carisma 1,9 TD (1997)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 20
Skąd: Suchedniów
Wysłany: 21-01-2009, 09:06   

Miałem kiedyś identyczną sytuację, z tym że wywaliło mi cały płyn. Górą i dołem. Słuchaj i sprawdź na pompie jak dokręcone są 2 przewody. 1 stalowy zasilający a 2 na powrocie. Najprawdopodobniej poluzował Ci sie przewodzik metalowy zasilający od drgań i dostało się do obiegu powietrze. Trochę trudno się tam dostać, więc spróbuj krótkim kluczem (chyba 13).
 
 
 
mariano81
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2009, 22:22   

glx napisał/a:
Gdy odpalę samochód to płyn podnosi się pod korek zbiorniczka ale nie wycieka .Nie sprawdzałem tego szybciej i nie wiem czy to tak powinno być.

Poziom płynu w zbiorniczku sprawdza sie przy włączonym silniku, to i dolewa sie tez przy włączonym:) dlatego ci sie podniosl po odpaleniu samochodu.
 
 
glx
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2009, 11:07   

Mariano81 napisał
Cytat:
Poziom płynu w zbiorniczku sprawdza sie przy włączonym silniku, to i dolewa sie tez przy włączonym:) dlatego ci sie podniosl po odpaleniu samochodu.

No to z tego wychodzi że ja mam za dużo płynu w zbiorniczku.Bo u mnie gdy jest silnik wyłączony to na pomiarze jest norma .A gdy odpalę silnik to płyn podnosi się pod korek .
Te go wcześniej nie sprawdzałem .Mam pytanie czy to jest normalne że po odpaleniu silnika płyn się podnosi .
 
 
mariano81
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2009, 13:27   

glx napisał/a:
Mam pytanie czy to jest normalne że po odpaleniu silnika płyn się podnosi .

Tak. inaczej po co by sie sprawdzało jego poziom przy zapalonym silniku, jesli na wyłączonym by byl taki sam :)
 
 
kosek 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 158
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-01-2010, 17:12   Wyciek płynu spomagania przez korek

Witam
Odświeżę temat.
Właśnie u mnie nastąpił wyciek płynu przez korek.
Po kolei.
- przy lekkich mrozach i pierwszym odpaleniu samochodu wspomagania po kilku sekundach zaczynało normalnie działać, nie było problemu z manewrowaniem przy parkowaniu.
- wczoraj przy temperaturze grubo poniżej -15, zdecydowanie ciężej pracować zaczął układ wspomagania
- pod maską zobaczyłem to:
Niestety w przeczytanych postach nie doszukałem się odpowiedzi.
Przyczyn może być wiele od zmarzniętych gumowych uszczelniaczy, zapowietrzonego układu, wodzie w układzie wspomagania etc, etc.
Zastanawia mnie jednak najbardziej spieniony olej. Co Wy na to? Olej w układzie wymieniałem w grudniu 2008 na Hipol AFT IID.


pozdr
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-01-2010, 17:19   

kosek, jeżeli pieni Ci płyn to albo układ zaciąga Ci gdzieś powietrze, albo zaworek zwrotny w pompie wspomagania się wiesza.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kosek 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 158
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-01-2010, 17:33   

robertdg napisał/a:
kosek, jeżeli pieni Ci płyn to albo układ zaciąga Ci gdzieś powietrze, albo zaworek zwrotny w pompie wspomagania się wiesza.

też skłaniam się, że "ciągnie" gdzieś powietrze ( a Galanta już widziałem ;) ;) ;) )
pozdr
 
 
1grzecho 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.9td 99r EXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 160
Skąd: sochaczew
Wysłany: 25-01-2010, 17:53   

kosek, w mojej carismie dzisiaj zobaczyłem identyczny widok jak na Twoich zdjęciach, do tego wspomaganie zginęło wogóle. naszczęście usterka już usunięta.... oto co zrobiłem dzisiaj...
samochód wstawiłem do garażu kolegi, podłączyłem też 2 farelki pod samochodem aby wszystko puściło po tych mrozach :) stał tak ogrzewany ponad 5 godzin... W międzyczasie podjechałem z kolegą i zakupiłem nowy płyn od wspomagania... gdy wróciłem zdjąłem gumowy wąż przy pompie ten który idzie do zbiorniczka płynu.... spusciłem pozostały płyn, ważne jest kręcenie kierownicą raz w prawo raz w lewo aż płyn przestanie spływać :) potem założyłem wąż na miejsce i zalałem nowy płyn, jednocześnie kolega operował kierownicą na prawo i lewo aby odpowietrzyć układ-ze zbiorniczka szły bąbelki. po zalaniu zbiorniczka odpaliłem silnik no i wspomaganie powróciło :D po przejeczaniu 100km jest wszystko ok. zbiorniczek suchutki
 
 
 
PoVeR 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1,9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 18
Skąd: Płock
Wysłany: 24-03-2010, 20:29   

Witam, ja tak okazyjnie się przyłącze do tematu i zapytam o ten płyn DEXTRON II, czy ATF 220 Mobila to jest t samo ?
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 13-11-2013, 09:07   

To ja odświeżę temat. Czytam informacje tu zawarte i praktycznie nic nie pasuje do tego co się u mnie dzieje. Mianowicie - po uruchomieniu silnika wszystko jest ok ale gdy zaczynam kręcić kierownicą w lewo lub w prawo zaczynają obroty silnika spadać. Tak jakby coś blokowało pompę wspomagania. Jak chwilkę dłużej przytrzyma się kierownicę w skrajnych położeniach to potrafi zatrzymać pompę. Podejrzenia moje kieruję w stronę wadliwie działającego zaworu zwrotnego ale nie wiem czy jest to słuszny trop. Dodam tylko że płyn w wspomaganiu został wymieniony w ubiegłą sobotę a usterka została.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-11-2013, 19:20   

Zawór w maglownicy może blokować przepływ, dla pewności radze udac się do zakładu regenerującego hydrauliczne układy wspomagania
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 18-11-2013, 21:05   

A w którym miejscu ten zawór jest umiejscowiony? Czy jest ewentualna możliwość samodzielnej wymiany tego zaworu czy też bez zakładu specjalistycznego się nie obejdzie?
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-11-2013, 21:16   

Wewnątrz
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 18-11-2013, 21:20   

Czyli raczej sam sobie z tym nie poradzę. Nie pozostało mi nic innego tylko szukać zakładu który mi zregeneruje maglownicę. Dzięki za odpowiedź.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.