Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
16-05-2014, 10:26
[Cari 1.8 GDI] Proszę o ocenę
Autor Wiadomość
ziutoon
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2009, 23:17   

Jak dla mnie przebieg na pewno nie jest prawdziwy!

98 tys jak na 10 letnie auto to troche malo.

Mysle ze tam powinna byc jedynka z przodu co najmniej :)
 
 
marcnow 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 122
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 17-01-2009, 08:41   

Mnie też się wydaje, że przebieg trochę mały, ale się dzisiaj okaże, bo będę oglądał jednak to autko :)
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-01-2009, 12:23   

mozliwe ze prawy blotnik jakby nie wiem...otarcie albo ptasia kupa...chociaz patrzac na umyte auto :? Mozliwe ze to przeklamanie zdjecia (odbicie) hmm :?
I jak koledzy wspomnieli ten przebieg cos nie teges...szczegolnie patrzac na pedal hamulca ktory wydaje sie byc zuzyty jak...
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
marcnow 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 122
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 17-01-2009, 16:50   

Oglądałem to auto i malowane było prawe tylne nadkole (co zresztą widać na zdjęciu), tylna szyba rok młodsza od pozostałych, poza tym reszta wygląda ok.
Przebieg nie wygląda na przekłamany (a jeśli jest to w niedużym stopniu), bo środek nie jest zużyty ani za bardzo powycierany.
Zastanawiam się jakie obroty powinien mieć silnik na biegu jałowym, ten miał około 700, chwilami w czasie jazdy po wciśnięciu sprzegła przy hamowaniu jakby obroty minimalnie spadały do ok. 600, że miałem wrażenie jakby silnik zaraz miał zgasnąć (może dlatego takie wrażenie, że w moim aucie mam około 1000 obr. na jałowym).
Z widocznych minusów strasznie skorodowane były końcówki wydechu, ale to raczej nie problem wymienić i to niewielkim kosztem w sumie.
Także powiem Wam, że poważnie się zastanawiam, ale muszę jeszcze z kimś bardziej obeznanym oglądnąć auto, bo sam decyzji nie podejme...
 
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 17-01-2009, 18:15   

700 obrotów na ciepłym silniku to wszystko w normie :) ważne żeby nie falowały wtedy przepustnic do czyszczenia
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
marcnow 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 122
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 19-01-2009, 09:41   

No to raczej było ok, bo obroty nie falowały.
Ciekawe czy do weekendu ktoś kupi to auto czy nie, bo dopiero w weekend będę mógł pojechać na ponowne oględziny z drugą osobą :?
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.