 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ogrzewanie zależne od skrętu |
Autor |
Wiadomość |
ciniak
Forumowicz

Auto: Cari 1.8 GDI EXE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 168 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: 21-12-2009, 19:15
|
|
|
Morfi napisał/a: | est to spowodowane ruchami mas powietrza. Czysta fizyka |
Masy powietrza nie mają znaczenia, ale fizyka i owszem. Jeśli masy powietrza miałyby na to wpływ, to w każdym aucie tak by było ( a nie jest) Główną przyczyną jest konstrukcja układu nagrzewania/chłodzenia, Np. wlot i wylot cieczy do nagrzewnicy znajduje sie po lewej stronie, czyli przy skręcie w lewo siła bezwładności przepływającej cieczy wspomaga przepływ przez nagrzewnicę, a przy skręcie w prawo hamuje. Można spróbować skręcać w prawo, ale utrzymać wyższe obr. silnika (dla zwiększenia wydajności pompy wody) i zobaczyć czy wtedy też powietrze tak bardzo się schłodzi. A teraz proszę o podniesienie ręki wszystkich tych, którzy świetnie się ubawili czytając mój post. |
|
|
|
 |
|
|