[EA6A 2.0D] preparat do czyszczenia wtrysków |
Autor |
Wiadomość |
matyr
Forumowicz
Auto: galant diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 87 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-02-2009, 19:44
|
|
|
owczar, you're great! Pozdrawiam serdecznie. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-02-2009, 19:52
|
|
|
Znalazłem schemat IC:
Niestety nie mogę znaleźć ryzunków z przewodem od odmy, ale zerknąłem jak to wygląda u mnie. Tenprzewód wychodzi z prawej strony pokrywy zaworów patrząc od przodu. Z pokrywy wychodzi tylko jeden przewód. Jakbyś miał pytania to daj znać. |
|
|
|
 |
rick
Mitsumaniak

Auto: EA2W 2.0Pb+lpi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 227 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 16-02-2009, 20:22
|
|
|
przewód od odmy znajduje dokładnie pod tymi dwoma grubymi(zaznaczonymi w kółku) które idą do IC. jego długość to ok 20cm
PS: wstyd takiego brudasa na zdjęciu pokazywać |
_________________
 |
|
|
|
 |
matyr
Forumowicz
Auto: galant diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 87 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-02-2009, 20:39
|
|
|
Panowie, jeden z Warszawy, drugi z Chełma... Nie mogliście mieszkać parę km bliżej? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-02-2009, 10:47
|
|
|
Ten przewód od pokrywy biegnie pod tymu dwoma grubymi, metalowymi rurami, które widać na zdjęciu rick-a. |
|
|
|
 |
Feederek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2,0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-10-2009, 21:07
|
|
|
Witam !!!!!!!!
jestem posiadaczem od nie dawna Galancika 2,0 td i nie jestem pewien co sie z nim stało dlatego postanowiłem zapytać tutaj
Autko strasznie kopci wręcz rzyga ( chyba ) ropą , przybyło oleju i rzuca silnikiem.
Jest strasznie mułowaty
Czy to będą wtryski czy pierścienie?????????????
Stało się to wczoraj i jeszcze nie byłem u żadnego magika dlatego pytam bo chcę wiedzieć na co sie szykować
I jeżeli wtryski to jaki koszt???????
I czy opłaca się regeneracja???????
Z góry dzieki za pomoc POZDRO |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-10-2009, 10:13
|
|
|
Zrób najpierw pomiar kompresji, bo to co opisujesz wygląda na dostawanie się ropy do oleju i w drugą stronę.
Możliwe przyczyny:
-pęknięcie tłoka
-pęknięcie pierścienia
-uszczelka pod głowicą hipotetycznie też, ale prędzej pęknięcie głowicy
Wtryski raczej wyklucz na wstępie. Tak czy inaczej na 90% czeka Cię zdejmowanie głowicy. |
|
|
|
 |
matyr
Forumowicz
Auto: galant diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 87 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-11-2009, 10:15
|
|
|
Feederek napisał/a: | Witam !!!!!!!!
jestem posiadaczem od nie dawna Galancika 2,0 td i nie jestem pewien co sie z nim stało dlatego postanowiłem zapytać tutaj
Autko strasznie kopci wręcz rzyga ( chyba ) ropą , przybyło oleju i rzuca silnikiem.
Jest strasznie mułowaty
Czy to będą wtryski czy pierścienie?????????????
Stało się to wczoraj i jeszcze nie byłem u żadnego magika dlatego pytam bo chcę wiedzieć na co sie szykować
I jeżeli wtryski to jaki koszt???????
I czy opłaca się regeneracja???????
Z góry dzieki za pomoc POZDRO |
I co z autem? Jaka diagnoza? |
|
|
|
 |
|