Wibracje w kabinie / poduszki pod silnikiem ? |
Autor |
Wiadomość |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 26-02-2009, 21:33
|
|
|
ictus napisał/a: | jezeli to jakis problem z ladowaniem to wystarczy musniecie gazu i juz problem ustaje |
jakiego rodzaju ładowaniem??? |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26-02-2009, 21:48
|
|
|
od alternatora, przez krokowiec po "za duzy" akumulator |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 26-02-2009, 23:57
|
|
|
ictus napisał/a: | od alternatora, przez krokowiec po "za duzy" akumulator |
czy komp wykaze takie błedy?
[ Dodano: 27-02-2009, 20:11 ]
ictus, chyba masz racje jak włacze ogrzewanie tylnej szyby obroty spadaja z 900 (mam ok 1000-900) do ok 400-500 wyłaczam to znowu 900 właczam i tak w kółko. Następnie swiatła to ok 100-200 zmieniaja obroty. Na lewarku prawie nie ma drgania. Co radzicie???? Co robic?? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 28-02-2009, 10:13
|
|
|
rosomak ja mam identyko. Myslalem ze pomzoe naladowanie aku, bo dosc suchy byl - ale niewiele to dalo. zmienilo sie tyle ze na dobrze rogrzanym silniku takie wahniecia obrotow i spadki po wlaczeniu szyby z tylu sa troszke mniejsze.
Tez bym sie chetnie pozbyl tego problemu - czekamy na porady [/quote] |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 28-02-2009, 17:08
|
|
|
j-rules, jesli masz małe zmiany w granicach 200 to wszystko jest OK. Tylko ze mi trzesie autem troszke i jak np dzis ostwozyłem 2 szyby elektryczne badz właczyłem ogrzewanie to spadło o ok. 400-500...
[ Dodano: 28-02-2009, 17:13 ]
Zrobiłem dzis próbe jechałem bez swiateł i zadnych poborników prądu (tak tak wiem to było złamanie prawa ale było to w dzień) i nie było prawie zadnych problemów ani z obrotami ani z trzesieniem... Co radzicie wymienić krokowca???? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-03-2009, 11:44
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | jak włacze ogrzewanie tylnej szyby obroty spadaja z 900 (mam ok 1000-900) do ok 400-500 wyłaczam to znowu 900 właczam i tak w kółko. Następnie swiatła to ok 100-200 zmieniaja obroty. | Mam to samo w Maździe. Strasznie budą trzęsie jak spadają obroty. Wymieniłem trzy z pięciu poduszek silnika, były naderwane, ale poprawa niewielka. Zostały mi najdroższe poduszki do wymiany (na skrzyni biegów i przy rozrządzie) i nie wiem co robić. Muszę sprawdzić ładowanie na wolnych obrotach z włączonym np. ogrzewaniem szyby. |
|
|
|
 |
h4 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2009, 15:45
|
|
|
Hugo te stare poduszki wygladaly dobrze czy widac bylo w nich jakies ubytki ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-03-2009, 17:41
|
|
|
h4 napisał/a: | Hugo te stare poduszki wygladaly dobrze czy widac bylo w nich jakies ubytki ? | Wyglądały źle, ale nie było ubytków tylko naderwana guma w miejscach gdzie są one obciążone. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 01-03-2009, 23:08
|
|
|
Hugo napisał/a: | rosomak1983 napisał/a:
jak włacze ogrzewanie tylnej szyby obroty spadaja z 900 (mam ok 1000-900) do ok 400-500 wyłaczam to znowu 900 właczam i tak w kółko. Następnie swiatła to ok 100-200 zmieniaja obroty.
Mam to samo w Maździe. Strasznie budą trzęsie jak spadają obroty. Wymieniłem trzy z pięciu poduszek silnika, były naderwane, ale poprawa niewielka. Zostały mi najdroższe poduszki do wymiany (na skrzyni biegów i przy rozrządzie) i nie wiem co robić. Muszę sprawdzić ładowanie na wolnych obrotach z włączonym np. ogrzewaniem szyby. |
Ja dzis odkryłem ze chyba ze rózne obroty i wachania to wynikały z tego ze raz jezdziłem z właczonym ogrzewaniem szyby a raz nie. I widze ze to chyba jakis problem z ładowaniem tak jak mówił ICTUS. To dobry trop prawdopodobnie krokowiec do wymiany badz naprawy (???) W kazdym badz razie bez odbiorników typu ogrzewana szyba,(równiez elektryczne szyby np 2 na raz) dmuchawa swiatła zdaje sie ze problemów z obrotami nie ma. I tak dmuchawa obniża o ok 500 podobnie ogrzewanie szyby,światła ok200. Radio nic nawet na maxa (głosniki 90) nie obniza obrotów.
Pozycze krokowca od kolezki z miasta co ma colta 1.6 i sie okaze.
PS czy to wskazuje na krokowca???? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-03-2009, 00:30
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | PS czy to wskazuje na krokowca???? |
Tak. Najprawdopodobniej to silniczek krokowy. powinien lekko podbić obroty w momencie gdy wzrasta obciązenie od alternatora. Może zanim wymienisz - spróbuj wyczyścić całą przepustnicę i wyregulować wszystko jeszcze raz? Jeżeli to zrobiłeś - no cóż podmianka prawde Ci powie. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 02-03-2009, 01:04
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Może zanim wymienisz - spróbuj wyczyścić całą przepustnicę i wyregulować wszystko jeszcze raz? Jeżeli to zrobiłeś - no cóż podmianka prawde Ci powie. |
przepustnica czysta, krokowiec czyszczony. Pozostaje chyba podmianka...
No bo alternator to chyba nie jest???
Po drugie mam drgania czasami przy niskich obrotach tak jak pisąłem wyżej. Kupic nowego krokowca (wie ktos jaka cena) czy używka bedzie OKi ? Bo jak zauważam to krokowce nie sa zbyt mocna strona tego silnika... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-03-2009, 17:45
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | wie ktos jaka cena | Chyba ponad 800 zł. JA w Maździe wczoraj podniosłem wolne obroty w trybie serwisowym i jest lepiej. |
|
|
|
 |
h4 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2009, 19:29
|
|
|
wymieniłem wszystkie poduszki pod silnikiem.
nic się nie zmieniło
co dalej ? |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-03-2009, 19:49
|
|
|
h4 napisał/a: | wymieniłem wszystkie poduszki pod silnikiem.
nic się nie zmieniło
co dalej ? |
moja odpowiedz... SPRAWDZ LUZY ZAWORÓW tj zrób regulacje. U mnie to pomogło. Silnik sie juz nie trzesie. Nie mam zrywo-drgań podczas jazdy. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
h4 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2009, 10:53
|
|
|
mi trzesie w trakcie postoju a nie jazdy
poza tym dzisiaj dopiero sprawdzilem jak jest po wymianie.
TRAGEDIA. jest gorzej niz bylo. cale auto lata lacznie z kolpakami i tablicami. |
|
|
|
 |
|