Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dane techniczne oraz elementy eksploatacyjne
Autor Wiadomość
Bojar 
Forumowicz


Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 363
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 06-05-2009, 23:11   

1,6 ma felgi 6,00JJX15 4X114,3X67 46
2,0 ma felgi 6,00JJX16 5X114,3X67 46

Wychodzi, że 67 :)
 
 
jack78 
Forumowicz

Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 67
Skąd: Śląsk
Wysłany: 18-11-2009, 23:38   

Potrzebuję dokładnych informacji jaki olej jest lany przez serwis do skrzyni biegów, rozchodzi mi się o markę i oznaczenie. Oraz ile go wchodzi.
Muszę przed mrozami zdążyć z wymianą, bo poprzedniemu właścicielowi na serwisie wlali zły olej i niedawno się dowiedziałem że ten olej nie został wymieniony na właściwy. Przez to coraz ciężej zmienia się biegi 1 i 2 oraz wsteczny, no i niestety zaczyna się coś dziać z mechanizmem różnicowym w skrzyni.
 
 
Pawel`85 
Forumowicz
Lancerniety


Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 295
Skąd: 3 Miasto
Wysłany: 19-11-2009, 01:00   

Tak jest podane na stronie mitcar.pl

Olej przekładniowy TAF-X 75W-90 2,10L do skrzyni manualnej
Olej przekładniowy Dia Queen ATF SP III 7,70L do automatu
_________________
 
 
 
jack78 
Forumowicz

Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 67
Skąd: Śląsk
Wysłany: 19-11-2009, 15:14   

Pawel`85 napisał/a:
Tak jest podane na stronie mitcar.pl

Olej przekładniowy TAF-X 75W-90 2,10L do skrzyni manualnej
Olej przekładniowy Dia Queen ATF SP III 7,70L do automatu


Dzięki za pomoc, właśnie zamówiłem CASTROLA.
 
 
rydzu25 
Forumowicz


Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 106
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
Wysłany: 21-11-2009, 20:25   

Witam
Mam pytanie ile wlewa się oleju do silnika w modelu 1,6 bo mi weszło 2,5l i jest prawie max??
_________________

 
 
wyderka 
Mitsumaniak


Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 820
Skąd: ZPL
Wysłany: 21-11-2009, 20:32   

chyba około 3,5 l a odpaliłeś żeby zassało olej do filtra jeżeli nie to zrób tak i później sprawdź
 
 
jack78 
Forumowicz

Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 67
Skąd: Śląsk
Wysłany: 21-11-2009, 20:32   

Tutaj masz dyskusję na temat oleju w silniku dla modeli 1.6 i 2.0 - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34931
 
 
rydzu25 
Forumowicz


Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 106
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
Wysłany: 22-11-2009, 10:48   

Dzięki jack78,
Jednak jest dobrze jeśli weszło mi około 2,5-2,6 litra bo niektórzy też tyle wlewaja przy wymianie filtra a jak wlac 3,3 to nie mam pojecia gdzie to się zmieści może mają inne filtry 8)
pozdrawiam
_________________

 
 
zaskar 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 08-04-2010, 22:31   Re: Dane techniczne oraz elementy eksploatacyjne

wspomaganie kierownicy: "ATF DEXRON III" lub "DEXRON II"
witam,
jako ze w zbiorniczku od wspomagania mam minimalna ilosc plynu, chcialem uzupelnic olej. I tu maly dylemat: dexron II czy III? Czy te dwa typy oleju roznia sie znaczaco? Jak rozpoznac jaki typ mam we wspomaganiu (czy jest roznica np. w kolorze?) Czy te dwa typy sa mieszalne?
_________________
Pozdrawiam,
TOmek
 
 
nerx 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Kombi 1,6 Sport 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 46
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10-08-2010, 10:57   

a coś na temat filtra paliwa ?
 
 
Pawel`85 
Forumowicz
Lancerniety


Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 295
Skąd: 3 Miasto
Wysłany: 10-08-2010, 12:46   

zaskar napisał/a:
wspomaganie kierownicy: "ATF DEXRON III" lub "DEXRON II"

Z tego co pamietam Dextron III w instrukcji jest tak podane

nerx napisał/a:
a coś na temat filtra paliwa ?

Filtr paliwa wymienia sie co 150kkm wiem ze wydaje sie duzo ale tak jest w instrukcji (swoja droga dzieki bogu ze tak żadko sie to robi bo filtr paliwa kosztuje w ASO kolo 1500zl, nie wiem czy sa jakies zamienniki)
_________________
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-08-2010, 13:18   

W mojej instrukcji jest napisane że paliwa jest "nie wymienny".... Ale już znalazłem że w części materiałów (ale chyba nie autoryzowanych) jest że po 160 tys... Z tym że np. MANN ma wyraźnie przekreśloną tą pozycję co też oznacza że się nie wymienia (to dla 2.0 ale to chyba chodzi o samochód a nie silnik).
 
 
waldek1978 
Mitsumaniak
Waldi


Auto: Lancer 1.6 Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 62
Skąd: Toruń
Wysłany: 28-11-2010, 09:15   

Pawel`85 napisał/a:
Z tego co pamietam Dextron III w instrukcji jest tak podane


Mineralny, czy syntetyczny? Chiałbym dolać bo już w zbiorniczku mam min, a nie wiem co tam dokładnie wlać. Dexron II, ATF Dexron III?
Z góry dzięki za pomoc:)
_________________

 
 
 
conrad 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 06' 4G18
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 63
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-11-2010, 22:49   

wg instrukcji zalecany jest płyn klasy Dexron II lub Dexron III...?

...miałem rówinież minimalny poziom w zbiorniczku, nie byłem pewny jakiej klasy płyn mam zakupić (syntetyk czy inny, czerwony czy inny kolor?)...ostatecznie kupiłem produkt STP Power Steering fluid (12 zł / 354ml), wg producenta "mieszalny ze wszystkim rodzajami płynów", zrobiłem dolewkę do poziomu max na wyłączonym silniku (zalecenia), ubytków nie stwierdzam...kolorystycznie również zgadzał się z tym co było fabrycznie zalane w układzie (kolor słomkowy).
W sprzedaży jest dostępny także produkt STP Power Steering & Stop Leak z m.in. właściwościami uszczelnijącymi, jakbym wcześniej zorientował się, profilaktycznie spróbowałbym tego produktu... miałem wcześniej lekkie "pocenie się" na wałku pompy wspomagania, które na całe szczęście ustało.
 
 
waldek1978 
Mitsumaniak
Waldi


Auto: Lancer 1.6 Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 62
Skąd: Toruń
Wysłany: 17-12-2010, 19:40   

conrad napisał/a:
STP Power Steering fluid


Dzięki za pomoc!:) Zakupiłem, dolałem również do poziomu max! Ubytków także nie stwierdzam.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.