Dane techniczne oraz elementy eksploatacyjne |
Autor |
Wiadomość |
Bojar
Forumowicz

Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 363 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 06-05-2009, 23:11
|
|
|
1,6 ma felgi 6,00JJX15 4X114,3X67 46
2,0 ma felgi 6,00JJX16 5X114,3X67 46
Wychodzi, że 67 |
|
|
|
 |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 18-11-2009, 23:38
|
|
|
Potrzebuję dokładnych informacji jaki olej jest lany przez serwis do skrzyni biegów, rozchodzi mi się o markę i oznaczenie. Oraz ile go wchodzi.
Muszę przed mrozami zdążyć z wymianą, bo poprzedniemu właścicielowi na serwisie wlali zły olej i niedawno się dowiedziałem że ten olej nie został wymieniony na właściwy. Przez to coraz ciężej zmienia się biegi 1 i 2 oraz wsteczny, no i niestety zaczyna się coś dziać z mechanizmem różnicowym w skrzyni. |
|
|
|
 |
Pawel`85
Forumowicz Lancerniety

Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 295 Skąd: 3 Miasto
|
Wysłany: 19-11-2009, 01:00
|
|
|
Tak jest podane na stronie mitcar.pl
Olej przekładniowy TAF-X 75W-90 2,10L do skrzyni manualnej
Olej przekładniowy Dia Queen ATF SP III 7,70L do automatu |
_________________
 |
|
|
|
 |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 19-11-2009, 15:14
|
|
|
Pawel`85 napisał/a: | Tak jest podane na stronie mitcar.pl
Olej przekładniowy TAF-X 75W-90 2,10L do skrzyni manualnej
Olej przekładniowy Dia Queen ATF SP III 7,70L do automatu |
Dzięki za pomoc, właśnie zamówiłem CASTROLA. |
|
|
|
 |
rydzu25
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 106 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
|
Wysłany: 21-11-2009, 20:25
|
|
|
Witam
Mam pytanie ile wlewa się oleju do silnika w modelu 1,6 bo mi weszło 2,5l i jest prawie max?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
wyderka
Mitsumaniak

Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 820 Skąd: ZPL
|
Wysłany: 21-11-2009, 20:32
|
|
|
chyba około 3,5 l a odpaliłeś żeby zassało olej do filtra jeżeli nie to zrób tak i później sprawdź |
|
|
|
 |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
|
|
|
 |
rydzu25
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 106 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
|
Wysłany: 22-11-2009, 10:48
|
|
|
Dzięki jack78,
Jednak jest dobrze jeśli weszło mi około 2,5-2,6 litra bo niektórzy też tyle wlewaja przy wymianie filtra a jak wlac 3,3 to nie mam pojecia gdzie to się zmieści może mają inne filtry
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
zaskar
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 29 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 08-04-2010, 22:31 Re: Dane techniczne oraz elementy eksploatacyjne
|
|
|
wspomaganie kierownicy: "ATF DEXRON III" lub "DEXRON II"
witam,
jako ze w zbiorniczku od wspomagania mam minimalna ilosc plynu, chcialem uzupelnic olej. I tu maly dylemat: dexron II czy III? Czy te dwa typy oleju roznia sie znaczaco? Jak rozpoznac jaki typ mam we wspomaganiu (czy jest roznica np. w kolorze?) Czy te dwa typy sa mieszalne? |
_________________ Pozdrawiam,
TOmek |
|
|
|
 |
nerx
Mitsumaniak
Auto: Lancer Kombi 1,6 Sport 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 46 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 10-08-2010, 10:57
|
|
|
a coś na temat filtra paliwa ? |
|
|
|
 |
Pawel`85
Forumowicz Lancerniety

Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 295 Skąd: 3 Miasto
|
Wysłany: 10-08-2010, 12:46
|
|
|
zaskar napisał/a: | wspomaganie kierownicy: "ATF DEXRON III" lub "DEXRON II" |
Z tego co pamietam Dextron III w instrukcji jest tak podane
nerx napisał/a: | a coś na temat filtra paliwa ? |
Filtr paliwa wymienia sie co 150kkm wiem ze wydaje sie duzo ale tak jest w instrukcji (swoja droga dzieki bogu ze tak żadko sie to robi bo filtr paliwa kosztuje w ASO kolo 1500zl, nie wiem czy sa jakies zamienniki) |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 10-08-2010, 13:18
|
|
|
W mojej instrukcji jest napisane że paliwa jest "nie wymienny".... Ale już znalazłem że w części materiałów (ale chyba nie autoryzowanych) jest że po 160 tys... Z tym że np. MANN ma wyraźnie przekreśloną tą pozycję co też oznacza że się nie wymienia (to dla 2.0 ale to chyba chodzi o samochód a nie silnik). |
|
|
|
 |
waldek1978
Mitsumaniak Waldi

Auto: Lancer 1.6 Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 62 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 28-11-2010, 09:15
|
|
|
Pawel`85 napisał/a: | Z tego co pamietam Dextron III w instrukcji jest tak podane |
Mineralny, czy syntetyczny? Chiałbym dolać bo już w zbiorniczku mam min, a nie wiem co tam dokładnie wlać. Dexron II, ATF Dexron III?
Z góry dzięki za pomoc:) |
_________________
 |
|
|
|
 |
conrad
Mitsumaniak

Auto: Lancer 06' 4G18
Dołączył: 14 Gru 2008 Posty: 63 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-11-2010, 22:49
|
|
|
wg instrukcji zalecany jest płyn klasy Dexron II lub Dexron III...?
...miałem rówinież minimalny poziom w zbiorniczku, nie byłem pewny jakiej klasy płyn mam zakupić (syntetyk czy inny, czerwony czy inny kolor?)...ostatecznie kupiłem produkt STP Power Steering fluid (12 zł / 354ml), wg producenta "mieszalny ze wszystkim rodzajami płynów", zrobiłem dolewkę do poziomu max na wyłączonym silniku (zalecenia), ubytków nie stwierdzam...kolorystycznie również zgadzał się z tym co było fabrycznie zalane w układzie (kolor słomkowy).
W sprzedaży jest dostępny także produkt STP Power Steering & Stop Leak z m.in. właściwościami uszczelnijącymi, jakbym wcześniej zorientował się, profilaktycznie spróbowałbym tego produktu... miałem wcześniej lekkie "pocenie się" na wałku pompy wspomagania, które na całe szczęście ustało. |
|
|
|
 |
waldek1978
Mitsumaniak Waldi

Auto: Lancer 1.6 Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 62 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 17-12-2010, 19:40
|
|
|
conrad napisał/a: | STP Power Steering fluid |
Dzięki za pomoc!:) Zakupiłem, dolałem również do poziomu max! Ubytków także nie stwierdzam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|