Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Prosze o radę...
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 11-03-2009, 01:39   

No bo w sumie fajne to nirto... I nie takie drogie. Ja to wiedze tak masz srenie autko takie jak colt czy lancer 1.6 pali mało i jest optymalne do jazdy na codzień. A tu czasem trzeba wyprzedzic albo jakiegos hondziarza czy golfiarza pogonic to wtedy właczam nitro i bajka :D A na codzień cywil ekonomiczny itp No jak dla mnie super rzecz... Tylko chciałbym wiedziec jak to na silnik wpłynie... Bo miska bym nie skrzywdził...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2009, 08:25   

Wszystko jest dla ludzi :P
A LPG zdrowe to ? :D zdrowe jak rozgrzewasz silnik na benzynie i masz dobrą mieszankę.(może nie jest to trafne porównanie)
Osobiście nie jeździłem na nitro, u mnie w mieście parę osób miało i nic się z silnikiem nie działo.
Po prostu trzeba dostosować strzał do silnika

Stosując podtlenek powinno się jeździć na cofniętym zapłonie(czyli jak nie używamy nitro mamy nieco słabszego kopa) i na zimniejszych świecach, bardzo ważna sprawa to dobre paliwo, nie ryzykował bym na 95. i strzelamy gazem na wysokich obrotach tzn. nie wolno jechac na piątym biegu 80km/h i siknąć gazem bo się korby pogną :mrgreen:

Warto poczytać racingforum tam sporo osób bawiło się tym.

Minus jest taki, że kopa mamy chwilowego i trzeba nabijać butlę.

Dla osób pragnących w szybki i prosty sposób podnieść moc, nie widzę lepszej opcji.
W strzale z gazu jest przelicznik dla momentu obrotowego razy dwa, dysza 35Km to około 70Nm(czyli Colt 1.6 z nitro na strzale ma moc ponad 200Nm i prawie 150KM w całym zakresie od np 4tys obrotów


wszystko szkodzi dla silnika, turbo też szkodzi gdy AFR mamy na stukowym spalaniu, silnik musi dostać odpowiednią dawkę gazu w połączeniu z paliwem.


tylko nie porywajcie się na 500KONNE auta bo nitro w tym przypadku to za mało :wink: http://www.vimeo.com/3019336
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.