Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A] coś się stało z silnikiem POMOCY!
Autor Wiadomość
maroch 
Mitsumaniak
maroch

Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: Rozprza
Wysłany: 31-03-2009, 08:57   

tak więc co wyszło
sonda lambda robi co chce i jak chce,
ciśnienie na zaworach 12, 12, 12, 10,5, czyli mieści się w granicach
świece w super stanie, przerwa 0,8
dokręcone luzy, już tak nie klepie
ale jak ustawiłem palec na zapłonie na pierwszy cylinder, luzy na zaworach miałem, tłok w górze, nie zgadzało mi się wcięcie w kole od paska rozrządu z literą T, dokładnie wyprzedzało o jakieś 3/4 cm, przesunięty pasek ?
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2009, 09:36   

maroch napisał/a:
nie zgadzało mi się wcięcie w kole od paska rozrządu z literą T, dokładnie wyprzedzało o jakieś 3/4 cm, przesunięty pasek ?
Niekoniecznie. Zębatka wąłu korbowego ma 2x mniej zębów niż zębatka wałka rozrzadu, w związku z czym znaczniki pokrywają się co drugi obrót wału. Obróć wałem raz jeszcze i wówczas sprawdź znaki.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 31-03-2009, 10:11   

Ja w swoim mam tak, że oryginalny znacznik na kole pasowym jest około 1/4 koła dalej ;p
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.