4g92 dziwny przypadek cylinder? alternator ? |
Autor |
Wiadomość |
pawlos
Mitsumaniak Boski wiatr

Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 518 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 13-03-2009, 00:58
|
|
|
u mnie były identyczne objawy w galu i była to padnięta cewka
pozdrawiam |
_________________ reprezentant DREAM TEAM 2012
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 13-03-2009, 01:28
|
|
|
pawlos, serio????? Jakie miałes jeszcze objawy?
[ Dodano: 13-03-2009, 01:33 ]
Czy podmianka aparatu zapłonowego pokaze czy to cewka? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
pawlos
Mitsumaniak Boski wiatr

Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 518 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 13-03-2009, 10:05
|
|
|
ja na twoim miejscu najpierw sprawdził bym te przewody zapłonowe - bo seiwy potrafią już świecic w kartonie(podmien chociaż ten na 2 cylindrze)
możesz tez sprawdzic naocznie czy nie ma kabel przebicia ( w ciemności popsikaj takim zraszaczem do kwiatów pod maską) i popatrz czy iskry nie skaczą na odpalonym silniku
pózniej dopiero podejrzewał bym świece lub ewentualnie aparat zapłonowy(cewka)
pozdrawiam |
_________________ reprezentant DREAM TEAM 2012
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 13-03-2009, 19:01
|
|
|
Ja po wymianie kabli na Sentech też myślałem, że jest wszystko super bo autko dostało kopa. Cały problem w tym, że jak je montowałem było sucho, teraz jak jest duża wilgotność powietrza to przebicia były i właśnie też zrywał przy niskich obrotach (dodatkowo świeciły przewody po popsikaniu wodą). Wysłałem na wymianę, czekam na powrót mam nadzieję "szczelnych" przewodów:] |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-03-2009, 14:26
|
|
|
Panowie jeszcze jedne trop przychodzi mi do głowy... Dawno temu jeszcze przed wszelkimi problemami puscił mi uszczleniacz na wale korbowym i wtedy po wyamianie cos jakby obcierało/tłukło sie niewiem jak to okreslic w okolicach pasków itp
Mechanik mówił ze to taka osłona i ze ona sie wyrobi.
Co mógł zepsuć itp i Co teraz sprawdzic??? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-03-2009, 20:16
|
|
|
Osłonę rozrządu Dolną |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
pawlos
Mitsumaniak Boski wiatr

Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 518 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 17-03-2009, 02:26
|
|
|
objawy wyraznie wskazują na problemy z zapłonem ,jeżeli kable nie świecą ,świece dobre to podmień ten aparat zapłonowy i ciesz się płynną jazdą |
_________________ reprezentant DREAM TEAM 2012
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17-03-2009, 23:25
|
|
|
pawlos, dzieki podmianka apartu niedługo. Juz gadałem z kolega na ten temat. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-03-2009, 13:39
|
|
|
i co się okazało w końcu? |
_________________
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-03-2009, 13:46
|
|
|
A wiec wiecie co sie okazało miałem zle wyregulowane zawory na drugim garnku przez poprzedniego mechanika... Dlatego po wyjeciu jednego kabla nie było reakcji... Pomógł mi inny mechanik kolega z siłowni co go ucze cwiczyc Nie dosc ze zdiagnozował mi wszytko szybko i sprawnie to doszedł do przyczyny,zlikwidował ja i nie skasował ani złotówki W dodatku dał mi gratis nowa uszczlke pod pokrywe zaworów... Choc sie wzbrania to flaszke musi dostać
W kazdym badz razie autkiem nie trzesie... nie zrywa jazda jest znów przyjemna...
Zostały jeszcze problemy z obrotami na wolych przy właczonych odbiornikach pradu... ale z tym dam sobie rade.
Pozatym maly przegladzik autka... podniósł je do góry obejrzał podwozie zawiesznie posłuchał silnika i powiedział ze jeszcze nim długo pojeżdze |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 20-03-2009, 14:22
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | zle wyregulowane zawory | A nie mówiłem Chyba parę razy na PW |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-03-2009, 14:26
|
|
|
londolut napisał/a: | A nie mówiłem Chyba parę razy na PW |
zgadza sie |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|