Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4g92 dziwny przypadek cylinder? alternator ?
Autor Wiadomość
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 13-03-2009, 00:58   

u mnie były identyczne objawy w galu i była to padnięta cewka

pozdrawiam
_________________
reprezentant DREAM TEAM 2012 :king: :king:
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-03-2009, 01:28   

pawlos, serio????? Jakie miałes jeszcze objawy?

[ Dodano: 13-03-2009, 01:33 ]
Czy podmianka aparatu zapłonowego pokaze czy to cewka?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 13-03-2009, 10:05   

ja na twoim miejscu najpierw sprawdził bym te przewody zapłonowe - bo seiwy potrafią już świecic w kartonie(podmien chociaż ten na 2 cylindrze)
możesz tez sprawdzic naocznie czy nie ma kabel przebicia ( w ciemności popsikaj takim zraszaczem do kwiatów pod maską) i popatrz czy iskry nie skaczą na odpalonym silniku
pózniej dopiero podejrzewał bym świece lub ewentualnie aparat zapłonowy(cewka)

pozdrawiam
_________________
reprezentant DREAM TEAM 2012 :king: :king:
 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 13-03-2009, 19:01   

Ja po wymianie kabli na Sentech też myślałem, że jest wszystko super bo autko dostało kopa. Cały problem w tym, że jak je montowałem było sucho, teraz jak jest duża wilgotność powietrza to przebicia były i właśnie też zrywał przy niskich obrotach (dodatkowo świeciły przewody po popsikaniu wodą). Wysłałem na wymianę, czekam na powrót mam nadzieję "szczelnych" przewodów:]
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 16-03-2009, 14:26   

Panowie jeszcze jedne trop przychodzi mi do głowy... Dawno temu jeszcze przed wszelkimi problemami puscił mi uszczleniacz na wale korbowym i wtedy po wyamianie cos jakby obcierało/tłukło sie niewiem jak to okreslic w okolicach pasków itp
Mechanik mówił ze to taka osłona i ze ona sie wyrobi.
Co mógł zepsuć itp i Co teraz sprawdzic???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-03-2009, 20:16   

Osłonę rozrządu :D Dolną :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 17-03-2009, 02:26   

objawy wyraznie wskazują na problemy z zapłonem ,jeżeli kable nie świecą ,świece dobre to podmień ten aparat zapłonowy i ciesz się płynną jazdą :)
_________________
reprezentant DREAM TEAM 2012 :king: :king:
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-03-2009, 23:25   

pawlos, dzieki podmianka apartu niedługo. Juz gadałem z kolega na ten temat.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 20-03-2009, 13:39   

i co się okazało w końcu?
_________________
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-03-2009, 13:46   

A wiec wiecie co sie okazało miałem zle wyregulowane zawory na drugim garnku przez poprzedniego mechanika... :shock: Dlatego po wyjeciu jednego kabla nie było reakcji... Pomógł mi inny mechanik kolega z siłowni co go ucze cwiczyc :wink: Nie dosc ze zdiagnozował mi wszytko szybko i sprawnie to doszedł do przyczyny,zlikwidował ja i nie skasował ani złotówki :shock: W dodatku dał mi gratis nowa uszczlke pod pokrywe zaworów... Choc sie wzbrania to flaszke musi dostać :D
W kazdym badz razie autkiem nie trzesie... nie zrywa jazda jest znów przyjemna...
Zostały jeszcze problemy z obrotami na wolych przy właczonych odbiornikach pradu... ale z tym dam sobie rade.
Pozatym maly przegladzik autka... podniósł je do góry obejrzał podwozie zawiesznie posłuchał silnika i powiedział ze jeszcze nim długo pojeżdze :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 20-03-2009, 14:22   

rosomak1983 napisał/a:
zle wyregulowane zawory
A nie mówiłem :roll: Chyba parę razy na PW :P
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-03-2009, 14:26   

londolut napisał/a:
A nie mówiłem :roll: Chyba parę razy na PW :P

zgadza sie :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.