 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Sprzedaż aut w polsce . |
Autor |
Wiadomość |
chwalow [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2005, 12:59 taaaa
|
|
|
Akurat te modele znam z autopsji...amory w naszym mondelcu padly po 28 tys km - gwarancja ale niezawodnośćjak cholera... po jednum dniu auto zladowalo a lawecie bo zwyczajnie nieodpalalo ZŁOM ZŁOM I JESZCZE RAZ ZŁOM!!!!! Niedrażnij się ze mną Matejko i nieporównuj Mondeo z Miśkami bo mnie zaraz na zawał wywiozą |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 28-06-2005, 13:12
|
|
|
sporo jezdze wlasnie mondeo kombi 2.0 ghia 2001 rok, autko prawie 90tys przebiegu, nic w srodku nie trzeszczy, nie stuka, super sie prowadzi, komfortowe zawieszenie, przebieg glownie zrobiony w miescie, wymienione do tej pory koncowka drazka kierowniczego, klocki hamulcowe i jeden ksenon, no i nikt go nie oszczedza wiec swoje dostaje
a teraz cie Krzysku zabije poprostu bo jeslibym mial zmienic carisme to bym sie rozgladal za mondziakiem |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
chwalow [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2005, 13:18 EGZEMPLARZ
|
|
|
Trafiliście poprostu niezły egzemplarz ja mam jeszcze 4 znajomych z Mondelcami i u kazdego są felery . A jeśli chodzi o VW to nagminne jest w Golfach i poprzednich modelach Paska iż po roku czasu "siwieją" chromy jeśli takowe są oraz przygniwają oświetlenia tylnej tablicy o innych sprawach niewspomne.. |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2005, 13:23
|
|
|
Student napisał/a: | Oczywiście masz rację tylko ja to postrzegam w ten sposób, dlaczego Opel robi Astrę i Vecrtę a Mitsu tylko Lancera, no jest Galant ale to za wysokie progi, dla mnie Carisma była alternatywą dla Vectry Octawi czy czy Awensa , gdyby zrobić kolejny lift to by urosła tak jak Vectra czy Awensis i naprawdę było by fajnie a tak mamy pustkę. Może uraziłem posiadaczy Lancera ale dla mnie mimo jego walorów jest to auto zupełnie innego przeznaczenia, Carisma daje mi wygodę przestrzeń i pewien prestirz, brakuje mi pakietu bezpieczeństwa ale to właśnie było by pole do popisu na następny lift. |
jezdziles octavia I? to jest kibel, slabe zawieszenie, malo miejsca w srodku i tyle. i to klasa kompaktowa a nie klasa srednia vectry avensis i galant.
podales ze opel robi astre i vectre. no a mitsubishi robi lancera i galanta (kompakt i klasa srednia) |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 28-06-2005, 13:29
|
|
|
Matejko siedziałem w Lancerze i proszę nie mów mi że lancer to konkurent dla Octawii, nie znam danych ale naprawdę patrząc na oba auta wybrał bym Octawię i nie interesowało by mie to że Lancer to świetne zawieszenie i Japońska dokładność, mało jeżdżę i nie ściachał bym ani jednego ani drugiego, dla mnie ważne jest to aby było cicho dużo blachy i duży bagażnik bo wózek nie zawsze mieści się do innych aut, można powiedzieć że auto jest dla mnie dupowozem w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Podsumowująć brakuje mi w ofercie tego co dawała Carisma i pewnie będę zmuszony za klika lat zmienić markę chyba że przesiądę się na Grandisa, ale to dużo kasy. NIe porównuję Lancera do Octawi I tylko do II, I to faktycznie kibel i taniocha |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
Fido__ [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2005, 14:10
|
|
|
Matejko napisał/a: |
a teraz cie Krzysku zabije poprostu bo jeslibym mial zmienic carisme to bym sie rozgladal za mondziakiem |
A fuj. Nowy mondziak to szczyt tandety. Poprzednia buda to jest full wypas w stosunku do tego co znajdziesz w nowym. On tylko z zewnątrz całkiem znośnie wygląda. W środku to jest po prostu porażka. |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 28-06-2005, 15:12
|
|
|
Fido__ napisał/a: | Matejko napisał/a: |
a teraz cie Krzysku zabije poprostu bo jeslibym mial zmienic carisme to bym sie rozgladal za mondziakiem |
A fuj. Nowy mondziak to szczyt tandety. Poprzednia buda to jest full wypas w stosunku do tego co znajdziesz w nowym. On tylko z zewnątrz całkiem znośnie wygląda. W środku to jest po prostu porażka. |
eee mysle o tym sprzed liftingu |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
eMBe [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2005, 15:14
|
|
|
Polityka polityką, ale raczej chodziło w pożegnaniu Carismy o koszty. Dopóki istniało Volvo S40 poprzedniej generacji łączna produkcja w Holandii Carismy i S40 była większa, teraz pewnie inaczej by się to kalkulowało. Mi też szkoda Carismy. Fakt, że wymiarowo Lancer jest już wielkości Carismy, bo wszystkie nowe auta rosną, ale Carisma spełniała parę lat temu pojazdu klasy średniej nie kompakta. Dla mnie Lancer nie jest taki fajny jak Carisma, poza tym, że byłby nowszy
Mam nadzieję, że zanim przyjdzie decyzja na zmiany, wybór będę miał szerszy niż dziś. |
|
|
|
 |
Alek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2005, 15:51 Re: to prawda
|
|
|
chwalow napisał/a: | Ile Galantów rok 2004 i 2005 jeździ po naszych drogach?? |
Pewnie zero.
chwalow napisał/a: | i jaki procent tych samochodów to kupione w Polsce u dealera?? Zwyczajnie są za drogie... |
Znasz jakieś konkretne ceny? Może Jackie by wymyślił jakąś dość atrakcyjną, ale biorąc pod uwagę koszty ściągnięcia samochodu z nad Zatoki Perskiej (a może taniej byłoby z Brazylii), przerobienia go na "europejczyka", koszty przeprowadznia homologacji, to jak wyjdzie poniżej 200 kzł to byłoby nieźle.
Wypada chyba tylko cierpliwie czekać na "nowego", oferowanego już od dawna w USA Galanta, który jakoś nie może dorobić się europejskiej wersji. |
|
|
|
 |
Alek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2005, 22:53
|
|
|
Matejko napisał/a: | octavia to golf, a golfa/nowa bora mozemy porownac wlasnie z lancerem wiec octavia tez trafia w ten pulap(tyle tylko ze nie cena 92tys za 2.0tdi |
Octavia II nawet przez Niemców zaliczana jest do klasy średniej, a nie do kompaktów i tak samo było na początku z Octavią I. Choć w przyszłości Octavia II pewnie spadnie do kompaktów analogicznie do "I".
To że jest robiona na platformie Golfa V w niewielkim stopniu świadczy o rozmiarach. Z tyłu jest o 10-15 cm więcej miejsca na nogi niż w Carismie, a bagażnika 560 l nie ma ŻADEN samochód klasy średniej, ani nawet średniej wyższej.
Wykończenie wnętrza nie ma nic wspólnego z tandetą Octavii I, nawet jeśli weźmiemy jej wersję po liftingu. No i ten silniczek 2.0TDi 16V: ciągnie naprawdę dobrze i choć turbina jest trochę "dziurawa", to kulturą pracy nie ustępuje Common Railom. A 92 kzł to kosztuje najbogatsza wersja; taką na poziomie najbardziej wypasionej Carismy + kontrola trakcji (w tym MSR) kupuje się za 84 kzł. To sensowna cena za dobry samochód tej klasy, ale myślę że nosząc znaczek Skody powinien być tańszy. Ale od zakupu nowej Octavii najbardziej chyba odstręczają jej autoryzowane serwisy - w tej dziedzinie Skodzie nie dorównuje nawet Renault. |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2005, 00:56
|
|
|
Cytat: |
Octavia II nawet przez Niemców zaliczana jest do klasy średniej, a nie do kompaktów i tak samo było na początku z Octavią I. Choć w przyszłości Octavia II pewnie spadnie do kompaktów analogicznie do "I".
To że jest robiona na platformie Golfa V w niewielkim stopniu świadczy o rozmiarach. Z tyłu jest o 10-15 cm więcej miejsca na nogi niż w Carismie, a bagażnika 560 l nie ma ŻADEN samochód klasy średniej, ani nawet średniej wyższej.
Wykończenie wnętrza nie ma nic wspólnego z tandetą Octavii I, nawet jeśli weźmiemy jej wersję po liftingu. No i ten silniczek 2.0TDi 16V: ciągnie naprawdę dobrze i choć turbina jest trochę "dziurawa", to kulturą pracy nie ustępuje Common Railom. A 92 kzł to kosztuje najbogatsza wersja; taką na poziomie najbardziej wypasionej Carismy + kontrola trakcji (w tym MSR) kupuje się za 84 kzł. To sensowna cena za dobry samochód tej klasy, ale myślę że nosząc znaczek Skody powinien być tańszy. Ale od zakupu nowej Octavii najbardziej chyba odstręczają jej autoryzowane serwisy - w tej dziedzinie Skodzie nie dorównuje nawet Renault. |
Alek to ze Auto Swiat probuje na sile octavie podciagnac pod klase srednia to nie znaczy ze tak naprawde jest. Octavia jest napompowanym kompaktem, octavia I ma malo miejsca w srodku szczegolnie z tylu, ma tylko duzy bagaznik!!! z octavka II juz jest lepiej i zawieszenie lepsze ale to dalej jest kompakt i bedzie!!!
Do okreslenia przynaleznosci auta nie licza sie wymiary i pojemnosc bagaznika tylko rozstaw osi.
I jak dobrze pamietam octavia II jest na plycie podlogowej golfa V.
Superb ktory byl na plycie podlogowej passata tez probowali wrzucic do klasy wyzszej sredniej, ale to ciagle bylo i bedzie auto klasy sredniej. Dziwna polityka skody.. i niektorzy sie na to nabieraja.. |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2005, 08:35
|
|
|
skody sa najgorsymi autami jakimikolwiek w zyciu jezdzilem, gdybm nie poruszalbym sie na codzien tymi porazkami z silnikiem tdi wybralbym komunikacje miejska.
oczywiscie troche przesadzam ale co do g..... skody zdania nie zmienie (jedna teraz sobie stoi na placu poniewaz aktualnie sie sadzimy ze skoda o jakosc ich produktu, auto 1,5 roczne)) |
|
|
|
 |
Alek [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2005, 12:32
|
|
|
deenbe napisał/a: | Do okreslenia przynaleznosci auta nie licza sie wymiary i pojemnosc bagaznika tylko rozstaw osi.
|
To dlaczego Carisma nigdy nie była klasyfikowana jako kompakt? Mały rozstaw osi może pogarszać własności jezdne i jedynie utrudnia, ale nie uniemozliwia zaprojektowania obszernego wnętrza.
A wielkość bagażnika ma według mnie bardzo duży wpływ na klasyfikację, dotyczy to zwłaszcza nadwozi 5-drzwiowych. W takich kompaktach nie uświadczysz bagażnika większego niż 380 l (Focus II i chyba coś jeszcze), a nawet mała klasa średnia ma zawsze ponad 400 l. |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2005, 12:51
|
|
|
Alek to ze dla ciebie co innego jest cecha przynaleznosci do klas to nie ma znaczenia, sa jakies standardy . Maly rozstaw jest glowna przyczyna malego wnetrza. Colt tez kiedys byl kompaktem , a juz CJ0 i nowy sa zaliczane do aut klasy B (malej). Octavia jest samochodem klasy nizszej sredniej (kompakt) klasa chyba C (nie wiem czy dobrze pamietam) i czasem dodaja plus, bo jest napompowana .
ps. octavia I miala ciasne wnetrze, ciasniejsze niz focus. |
|
|
|
 |
Alek [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2005, 13:55
|
|
|
deenbe napisał/a: | sa jakies standardy |
Też ich dokładnie nie znam, ale widać były jakieś powody by Carismę która już w momencie projektowania miała rozstaw osi charakterystyczny dla kompaktów, przez cały czas jej produkcji, aż do 2004 roku klasyfikować jako klasę średnią.
deenbe napisał/a: | octavia I miala ciasne wnetrze, ciasniejsze niz focus |
Cały czas piszę o Octavii II, a nie o "I". A "II" przy rozstawie osi większym od Carismy zaledwie o 2.5 cm ma wnętrze dające tylnym pasażerom o 10-15 cm więcej na nogi niż Carisma.
Rozstaw osi jest ważnym parametrem, ale jest to jedynie parametr wyjściowy. Poprzez różne upakowanie wnętrza karoserii można uzyskać różne wyniki jeśli chodzi o wymiary wnętrza, bezpieczeństwo przy zderzeniach, wielkość bagażnika i zbiornika paliwa, komfort jazdy itp.
P.S. 5-drzwiowy Civic będący niewątpliwie kompaktem ma większy rozstaw osi od zaliczanego dwie klasy wyżej Outbacka. Może akurat Subaru nie jest najlepszym przedstawicielem tej klasy aut, ale fakt jest faktem. |
|
|
|
 |
|
|