Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile najwięcej litrów paliwa wlałeś/aś do swojego Galanta EA?

Ile najwięcej litrów paliwa wlałeś/aś do swojego Galanta EA?
64l
58%
 58%  [ 7 ]
65l
8%
 8%  [ 1 ]
66l
8%
 8%  [ 1 ]
67l
8%
 8%  [ 1 ]
68l
0%
 0%  [ 0 ]
69l
16%
 16%  [ 2 ]
Głosowań: 12
Wszystkich Głosów: 12

Autor Wiadomość
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 18-03-2009, 11:10   

ogólnie Owczar to podziwiam odwage ; ) żeby wyjeżdżać w dieslu paliwo do końca, można sobie tylko kłopotów narobić.
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-03-2009, 11:22   

Chyba w benzynie może być większy problem..
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-03-2009, 11:32   

Owczar, nie - w dieslu jest problem pienienia się paliwa, a w benzynie zacieranie pompy..... i tu i tu nie wolno wyjeżdżać baku do 0....

W temacie - pierwsze tankowanie po zakupie Gala - weszło mi 63,5 l, potem nie doprowadzałem nigdy do takiego stanu, żeby weszło więcej jak 57-58 l....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-03-2009, 11:37   

Chyba muszę zatankować na innej stacji... Ogólnie to w tych dwóch przypadkach przejechałem jakieś 70km na palącej rezerwie, a nawet nie, bo za drugim razem jakieś 50km po trasie.
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 18-03-2009, 11:48   

a jakby Ci się skończyło paliwo, to jak sobie poradzisz z odpowietrzeniem układu ? można sobie problemu narobić :/
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-03-2009, 12:00   

No właśnie odpowietrzenie to nie problem, za pomocą pompki przy filtrze paliwa :D Ogólnie byłem świadom, że może się skończyć paliwo, ale te 70km na rezerwie po trasie spokojnie można przejechać, bo to jakieś 9l jest. A w trasie ten silnik pali naprawdę niedużo.
 
 
Constans 
Forumowicz


Auto: Galant GLS 2.0 TD 98 EA6W 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 47
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18-03-2009, 12:22   

A te 70 - 90 km liczysz od momentu zapalenia się rezerwy na stałe? Nie wiem jak u Was, ale u mnie zapala się na chwilę, potem powoli wygasa, i tak przez jakiś czas się to powtarza. W końcu zapala się na stałe, ale i tak nigdy nie wiem czy za parę kilometrów znowu nie zgaśnie. (a tak też już bywało). W Partnerze, którym jeżdżę służbowo to jest o wiele fajniej zrobione. Zapala się raz na dobre (z sygnałem dźwiękowym) i wiem na 100%, że zrobię na tym jakieś 120km.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-03-2009, 12:26   

Od momentu w którym pali się dłużej niż jest zgaszona. Nawet jak pali się się ciągle od dłuższego czasu, to przy ostrzejszym hamowaniu potrafi zgasnąć.
 
 
corker
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2009, 12:47   

Ja na maksa wlewałem 57 litrów ok 20km po zapaleniu się rezerwy. więcej wolę nie ryzykować.
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 18-03-2009, 12:56   

Ja maksymalnie 61l wlalem, ale więcej tego błędu nie popełniam i staram się max 55-57l lać (tzn nie zostawiać mniejszej rezerwy niż 6-10l).
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 18-03-2009, 13:09   

Jak Bartek wspomniał, pytaniem pomocniczym tego pytania powinno być:

"Czy zdążyłeś już upalić pompę paliwa?" :badgrin: :badgrin: :badgrin:

Wracając do tematu > 51 litrów (łącznie z rurą wlewu). Na więcej nie pozwalam.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 18-03-2009, 15:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-03-2009, 13:42   

Z tego co pamiętam EC ma mniejszy bak niż EA - jutro się przekonam - będę tankował EC z suszy w baku (na manewrach zabrakło mi paliwa, wlałem 3 l, żeby na lawetę go nie wciągać i zatankuję pod korek)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 18-03-2009, 18:39   

U mnie MAX 50 litrów i to był pierwszy raz jak zobaczyłem, że świeci się rezerwa. Co pewien czas gasnęła i znów się zapalała i tak przez jakieś 20-40 minut spokojnej jazdy do stacji. 50 litrów i więcej nie dało rady...
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 19-03-2009, 00:05   

jedynie co moge powiedzieć, to to że miałem ostatnio zalanego prawie do F , dokładnie to było troche powyżej niż pośrodku ostatniej i przedostaniej kreski (hmmm jakby to powiedzieć inaczej pomiędzy 3/4 a 1 zbiornika)
i na stacji postanowiłem zalać go do pełna, weszło 16l .
tak ze patrząc na to i na pare innych tankowań powiem tylko tyle, że poziom paliwa spada bardzo nierównomiernie.
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
spown 
Mitsumaniak
^^^^^^^^^^^


Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 625
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-03-2009, 10:00   

O tym już było pisane... Zanim mi spadnie poniżej najwyższej kreski od fulla, to 150km robię ;)
_________________
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.