Ile najwięcej litrów paliwa wlałeś/aś do swojego Galanta EA? |
Ile najwięcej litrów paliwa wlałeś/aś do swojego Galanta EA? |
64l |
|
58% |
[ 7 ] |
65l |
|
8% |
[ 1 ] |
66l |
|
8% |
[ 1 ] |
67l |
|
8% |
[ 1 ] |
68l |
|
0% |
[ 0 ] |
69l |
|
16% |
[ 2 ] |
|
Głosowań: 12 |
Wszystkich Głosów: 12 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 18-03-2009, 11:10
|
|
|
ogólnie Owczar to podziwiam odwage ; ) żeby wyjeżdżać w dieslu paliwo do końca, można sobie tylko kłopotów narobić. |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-03-2009, 11:22
|
|
|
Chyba w benzynie może być większy problem.. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 18-03-2009, 11:32
|
|
|
Owczar, nie - w dieslu jest problem pienienia się paliwa, a w benzynie zacieranie pompy..... i tu i tu nie wolno wyjeżdżać baku do 0....
W temacie - pierwsze tankowanie po zakupie Gala - weszło mi 63,5 l, potem nie doprowadzałem nigdy do takiego stanu, żeby weszło więcej jak 57-58 l.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-03-2009, 11:37
|
|
|
Chyba muszę zatankować na innej stacji... Ogólnie to w tych dwóch przypadkach przejechałem jakieś 70km na palącej rezerwie, a nawet nie, bo za drugim razem jakieś 50km po trasie. |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 18-03-2009, 11:48
|
|
|
a jakby Ci się skończyło paliwo, to jak sobie poradzisz z odpowietrzeniem układu ? można sobie problemu narobić :/ |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-03-2009, 12:00
|
|
|
No właśnie odpowietrzenie to nie problem, za pomocą pompki przy filtrze paliwa Ogólnie byłem świadom, że może się skończyć paliwo, ale te 70km na rezerwie po trasie spokojnie można przejechać, bo to jakieś 9l jest. A w trasie ten silnik pali naprawdę niedużo. |
|
|
|
 |
Constans
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 TD 98 EA6W 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 47 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 18-03-2009, 12:22
|
|
|
A te 70 - 90 km liczysz od momentu zapalenia się rezerwy na stałe? Nie wiem jak u Was, ale u mnie zapala się na chwilę, potem powoli wygasa, i tak przez jakiś czas się to powtarza. W końcu zapala się na stałe, ale i tak nigdy nie wiem czy za parę kilometrów znowu nie zgaśnie. (a tak też już bywało). W Partnerze, którym jeżdżę służbowo to jest o wiele fajniej zrobione. Zapala się raz na dobre (z sygnałem dźwiękowym) i wiem na 100%, że zrobię na tym jakieś 120km. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-03-2009, 12:26
|
|
|
Od momentu w którym pali się dłużej niż jest zgaszona. Nawet jak pali się się ciągle od dłuższego czasu, to przy ostrzejszym hamowaniu potrafi zgasnąć. |
|
|
|
 |
corker [Usunięty]
|
Wysłany: 18-03-2009, 12:47
|
|
|
Ja na maksa wlewałem 57 litrów ok 20km po zapaleniu się rezerwy. więcej wolę nie ryzykować. |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 18-03-2009, 12:56
|
|
|
Ja maksymalnie 61l wlalem, ale więcej tego błędu nie popełniam i staram się max 55-57l lać (tzn nie zostawiać mniejszej rezerwy niż 6-10l). |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 18-03-2009, 13:09
|
|
|
Jak Bartek wspomniał, pytaniem pomocniczym tego pytania powinno być:
"Czy zdążyłeś już upalić pompę paliwa?"
Wracając do tematu > 51 litrów (łącznie z rurą wlewu). Na więcej nie pozwalam. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 18-03-2009, 15:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 18-03-2009, 13:42
|
|
|
Z tego co pamiętam EC ma mniejszy bak niż EA - jutro się przekonam - będę tankował EC z suszy w baku (na manewrach zabrakło mi paliwa, wlałem 3 l, żeby na lawetę go nie wciągać i zatankuję pod korek) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
seir
Mitsumaniak
Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 557 Skąd: Wr
|
Wysłany: 18-03-2009, 18:39
|
|
|
U mnie MAX 50 litrów i to był pierwszy raz jak zobaczyłem, że świeci się rezerwa. Co pewien czas gasnęła i znów się zapalała i tak przez jakieś 20-40 minut spokojnej jazdy do stacji. 50 litrów i więcej nie dało rady... |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 19-03-2009, 00:05
|
|
|
jedynie co moge powiedzieć, to to że miałem ostatnio zalanego prawie do F , dokładnie to było troche powyżej niż pośrodku ostatniej i przedostaniej kreski (hmmm jakby to powiedzieć inaczej pomiędzy 3/4 a 1 zbiornika)
i na stacji postanowiłem zalać go do pełna, weszło 16l .
tak ze patrząc na to i na pare innych tankowań powiem tylko tyle, że poziom paliwa spada bardzo nierównomiernie. |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
spown
Mitsumaniak ^^^^^^^^^^^

Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 625 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-03-2009, 10:00
|
|
|
O tym już było pisane... Zanim mi spadnie poniżej najwyższej kreski od fulla, to 150km robię |
_________________ Mówią źle, mówią zły, mówią wariat... |
|
|
|
 |
|