Przesunięty przez: Hubeeert 09-04-2009, 00:40 |
[CK1A 1.3] turbo spr.+ intercooler |
Autor |
Wiadomość |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 07-04-2009, 17:22
|
|
|
Bastek77, zapewne konstrukcja. Jak chcesz wiecej koni to kup inny samochód ... |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 07-04-2009, 17:37
|
|
|
Bastek77 napisał/a: | Co znaczy inny silnik?
Inna konstrukcja czy inne materiały? |
Głowica, tłoki, korbowód na pewno możliwe że smarowanie inne (przy Turbo często się stosuje natrysk na tłoki oleju). Ale to zmiany które zazwyczaj występują nie koniecznie w tym silniku.
Krzychu |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 08-04-2009, 19:50
|
|
|
Morfi napisał/a: | Takie turbo kity mozecie sobie w ciemne miejsce wsadzic. Turbiny padaja, uklady nieszczelne. |
Na jakiej podstawie tak sądzisz ? Bo chętnie porozmawiam z kims kto taki kit zakładał. |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 08-04-2009, 22:23
|
|
|
Popytaj na forum streetracing-u, byly fotki i opis jak ladnie zachowuje sie te turbo.
Nie umiem znaleźc teraz tego tematu
Nie dostaniesz nowej instalacji za pare setek dolarów, sprawnej i dobrej jakościowo.
Co innego robic samemu HMT
[ Dodano: 08-04-2009, 22:25 ]
http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=325 |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 09-04-2009, 07:51
|
|
|
Niestety, żeby zrobić HMT trzeba mieć w miarę dobre zaplecze Ale może kiedyś pomyślę |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 09-04-2009, 19:34
|
|
|
miki4x4, Wazniejsza wiedza i schematy oraz ludzie co mogą doradzić. Co gdzie podłączyć itp.
Kiedys o tym powaznie myslałem do mojego byłego autka Hondy CRX ale plany zweryfikowały obrócone panewki i porysowany wał.... |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
juri007
Forumowicz Lans
Auto: Mitsubishi Lancer 1.3-98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 43 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 13-04-2009, 11:17
|
|
|
inny silnik oznacza czasem inna budowe,a przedewszystkim materiały z jakich go wykonano, np kute tłkoki korbowody mocniejsze wał korbowy i wiele innych dużo pisania. a do wstawjenia tyrbo potrzeba turbosprezarki kolektor wydechowy chłodnice powjerza intercooler, grubszą uszczelke pod głowice aby było wjecej mjejsca na mjeszanke paliwowo powjetrzną w cylindrze (odpreżyc silnik) moądrą głowe zeby obliczyć turbospr. do danego silnika ustawic monent obrotowy i sporo zabawy w mechanika, ja powoli zbjeram fundusze i pobawimy sie z bratem bo on ma głowe do tych obliczeń. pozdrawjam |
_________________ ...śpiesz się powoli... |
|
|
|
 |
kuba_195
Forumowicz
Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 66 Skąd: Iława
|
Wysłany: 22-05-2009, 22:28
|
|
|
cześć kolego miły. ja u siebie kończe(mam nadzieję) instalacje turbo, 113km seria, 1.6 16v
generalnie koszta po drodze wychodzą kosmiczne, nawet przy sofcie... ja u siebie nie odprężałem silnika plan końcowy0.5 bara. koszt 5.tyś jeśli robisz wszystko sam to tak na styk. po drodze wychodzi masa innych nie przewidzianych rzeczy. na serii jeździłem na 0.7 bara ale nie hamowałem na rolce jeszcze auta. wzrost momentu jest nie wyobrażalny w porównaniu z serią. przykład dam Ci:
turbina około 1000zł
-ic ok 250zł
mbc, blov off 350zł
-tłumik końcowy ok 200zł
-rura na wydech z 400-500zł z tłumikami drgań, flanszami itd.
-dodatkowe wtryski przeróbka miski podkładka pod filtr oleju ze smarowaniem, przewody olejowe, chłodnica oleju, zegary , filtry masa rzeczy , obejmy złączki itd, ale warto:) |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 22-05-2009, 22:44
|
|
|
kuba_195, Czemu nie odprężałeś silnika ??? przecież to tylko koszta dodatkowej uszczelki która max kosztuje 150 zł. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 09-06-2009, 13:42
|
|
|
o,7 na sofcie to sporo ciekawe ile ci to polata
bezpieczna granica to o,5 |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
|