Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
09-04-2009, 00:40
[CK1A 1.3] turbo spr.+ intercooler
Autor Wiadomość
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 07-04-2009, 17:22   

Bastek77, zapewne konstrukcja. Jak chcesz wiecej koni to kup inny samochód ...
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-04-2009, 17:37   

Bastek77 napisał/a:
Co znaczy inny silnik?
Inna konstrukcja czy inne materiały?


Głowica, tłoki, korbowód na pewno możliwe że smarowanie inne (przy Turbo często się stosuje natrysk na tłoki oleju). Ale to zmiany które zazwyczaj występują nie koniecznie w tym silniku.

Krzychu
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 08-04-2009, 19:50   

Morfi napisał/a:
Takie turbo kity mozecie sobie w ciemne miejsce wsadzic. Turbiny padaja, uklady nieszczelne.


Na jakiej podstawie tak sądzisz ? Bo chętnie porozmawiam z kims kto taki kit zakładał.
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 08-04-2009, 22:23   

Popytaj na forum streetracing-u, byly fotki i opis jak ladnie zachowuje sie te turbo.
Nie umiem znaleźc teraz tego tematu :)
Nie dostaniesz nowej instalacji za pare setek dolarów, sprawnej i dobrej jakościowo.
Co innego robic samemu HMT :D

[ Dodano: 08-04-2009, 22:25 ]
http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=325
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 09-04-2009, 07:51   

Niestety, żeby zrobić HMT trzeba mieć w miarę dobre zaplecze :) Ale może kiedyś pomyślę
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-04-2009, 19:34   

miki4x4, Wazniejsza wiedza i schematy oraz ludzie co mogą doradzić. Co gdzie podłączyć itp.
Kiedys o tym powaznie myslałem do mojego byłego autka Hondy CRX 8) ale plany zweryfikowały obrócone panewki i porysowany wał....
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
juri007 
Forumowicz
Lans

Auto: Mitsubishi Lancer 1.3-98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Ełk
Wysłany: 13-04-2009, 11:17   

inny silnik oznacza czasem inna budowe,a przedewszystkim materiały z jakich go wykonano, np kute tłkoki korbowody mocniejsze wał korbowy i wiele innych dużo pisania. a do wstawjenia tyrbo potrzeba turbosprezarki kolektor wydechowy chłodnice powjerza intercooler, grubszą uszczelke pod głowice aby było wjecej mjejsca na mjeszanke paliwowo powjetrzną w cylindrze (odpreżyc silnik) moądrą głowe zeby obliczyć turbospr. do danego silnika ustawic monent obrotowy i sporo zabawy w mechanika, ja powoli zbjeram fundusze i pobawimy sie z bratem bo on ma głowe do tych obliczeń. pozdrawjam
_________________
...śpiesz się powoli...
 
 
kuba_195 
Forumowicz

Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 66
Skąd: Iława
Wysłany: 22-05-2009, 22:28   

cześć kolego miły. ja u siebie kończe(mam nadzieję) instalacje turbo, 113km seria, 1.6 16v
generalnie koszta po drodze wychodzą kosmiczne, nawet przy sofcie... ja u siebie nie odprężałem silnika plan końcowy0.5 bara. koszt 5.tyś jeśli robisz wszystko sam to tak na styk. po drodze wychodzi masa innych nie przewidzianych rzeczy. na serii jeździłem na 0.7 bara ale nie hamowałem na rolce jeszcze auta. wzrost momentu jest nie wyobrażalny w porównaniu z serią. przykład dam Ci:
turbina około 1000zł
-ic ok 250zł
mbc, blov off 350zł
-tłumik końcowy ok 200zł
-rura na wydech z 400-500zł z tłumikami drgań, flanszami itd.
-dodatkowe wtryski przeróbka miski podkładka pod filtr oleju ze smarowaniem, przewody olejowe, chłodnica oleju, zegary , filtry masa rzeczy , obejmy złączki itd, ale warto:)
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 22-05-2009, 22:44   

kuba_195, Czemu nie odprężałeś silnika ??? przecież to tylko koszta dodatkowej uszczelki która max kosztuje 150 zł.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 09-06-2009, 13:42   

o,7 na sofcie to sporo ciekawe ile ci to polata
bezpieczna granica to o,5
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.