[CY8A 2.0DID] lancer 2.0 di-d |
Autor |
Wiadomość |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-03-2009, 19:20
|
|
|
krzychu napisał/a: | Pseudo dynamicznie ale nie sportowo |
To jest chyba podsumowanie. Każdy czego innego oczekuje od samochodu. Ja męcząc się w 1.0 i 1,4 stwierdziłem że koniec. Frajdę z jazdy jaką dają duże pojemności nie da się opisać. W moim wypadku nie chodziło o sportowość ale o ta przyjemność jaką dają dwa litry... |
|
|
|
 |
$iwy
Forumowicz

Auto: Lancer 1,5 invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 179 Skąd: Polska
|
Wysłany: 30-03-2009, 19:23
|
|
|
Dajcie mu już spokój. Jeżeli robi duże przebiegi i auto kupi taniej, a na dodatek lubi charakter diesla, to czemu nie. Cena 60 000 za prawie nowego lancera w dieslu (nawet VW) i w wersji instyle - bardzo dobra - pod warunkiem że to auto bezwypadkowe. |
_________________ xxx
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-03-2009, 19:26
|
|
|
jaca71 - powiem że spodziewałem się więcej po moim 2.0 tak organoleptycznie. A jestem zadziwiony tylko wartościami które pokazuje na prędkościomierzu. Spodziewałem jakiegoś oporu na plecach itd. Ale jednak klasa samochodu, jego wielkość i pseudo kubełki robią swoje. A frajdy wyprzedzania paru aut zaczynając na 3-cim biegu od 40km/h a kończąc po 2 samochodach wyprzedzonych na 140km/h na tym samym biegu.... To jest coś co żaden diesle nie da nikomu.
A a ten diesel to dobrze współpracuje ale z Audi z ich tym multitronikiem tam faktycznie wady diesla idą w niepamięć (skrzynia utrzymuje stałe obroty) a zostają same zalety.
$iwy - a skąd wytrzasnąłeś taką cene? A to ze jeździ dużo właśnie parę postów wcześniej obaliłem że żadna oszczędność. Przecena z 92 tys na 88 tys za diesla w intesne.
Krzychu |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 30-03-2009, 19:41
|
|
|
łukasz napisał/a: | tak tylko , ja sporo jeżdze a pozatym lancera z przebiegiem 1200 km z pażdziernika 2008 w najwyższej wersji instyle navi kupie za okolo 60000 pln z rejestracją , więc chyba warto |
Sam łukasz napisał że za tyle może go dostac. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-03-2009, 19:46
|
|
|
łukasz napisał/a: | w dieslu jest wysoki moment |
Od kiedy taka wielkość jak moment ma znaczenie w oderwaniu od...?
łukasz napisał/a: | słaba elstycznośc |
Co to jest elastyczność według Ciebie?
Bez ustalenia tych faktów ciężko będzie dyskutować |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-03-2009, 19:49
|
|
|
łukasz napisał/a: | słaba elstycznośc |
Od razu mówię mój się zbiera od 40 z 3-ciego biegu że nie widzę potrzeby redukować do 2 a kończy na 140 w mgnieniu oka.... Który diesle jest bardziej elastyczny? To ze można go wziąć od 1800 obrotów i co dalej 3500 i wypada zmienić bieg. A to od 2000 do 7000 równo ciągnie.
Krzychu |
|
|
|
 |
czarny
Forumowicz
Auto: mitsu lancer sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2009, 21:24
|
|
|
krzychu napisał/a: |
Od razu mówię mój się zbiera od 40 z 3-ciego biegu że nie widzę potrzeby redukować do 2 a kończy na 140 w mgnieniu oka....
Krzychu |
a podobno na dwojce mozna od prawie 0 do 100 jeszcze nie probowalem, ale jak "dotre" to bede czesto tak robil |
_________________  |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 30-03-2009, 21:33
|
|
|
czarny napisał/a: | a podobno na dwojce mozna od prawie 0 do 100 jeszcze nie probowalem, ale jak "dotre" to bede czesto tak robil |
Można można. Na swoim 1.5 na 2 do 110 dociągam bez odcięcia, jak mam taki kaprys oczywiście. Na 3 spokojnie 140 pod 6500obr. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
Colto [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2009, 21:55
|
|
|
łukasz, za takie pieniądzę nawet się nie zastanawiaj.
W tym poście opisałem co sądze o Lancerze dieslu (takiego eksploatuję):
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34679
Obecnie mam przebieg 30 kkm 75% tego przebiegu to trasa, ostatnio przełączyłem info o spalaniu na manual pokazuje mi 6,9 l/100km. w benzynie nieosiągalne - albo takie rzeczy to tylko w Erze |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-03-2009, 22:08
|
|
|
Colto - masz rację ale zakładamy +2 litry w spalaniu a 8,9 to takie normalne spalanie 1,8 które można pooglądać na motostacie czy nawet z mojego silnika tyle wynika.
Krzychu |
|
|
|
 |
Zorro123 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2009, 22:13
|
|
|
Colto napisał/a: | Obecnie mam przebieg 30 kkm 75% tego przebiegu to trasa, ostatnio przełączyłem info o spalaniu na manual pokazuje mi 6,9 l/100km. w benzynie nieosiągalne - albo takie rzeczy to tylko w Erze |
muszę Cię zmartwić ja w swoim (mam już 10kkm) spalanie mierzone od początku tym manulaem dzis zajrzałem 6,5l/100km. takze jest spoko a do odcinki czesto gesto bo mi się podoba wyprzedzac na 2ce. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30-03-2009, 22:32
|
|
|
łukasz napisał/a: | w dieslu jest wysoki moment a ja częśto wyprzedzam w beznynie trzeba kręćić wusoko co średnio mi sie podoba |
o gustach sie nie dyskutuje ja uwielbiam obroty, obroty i obroty
krzychu napisał/a: | Z tym że ja lubie dźwięk 4G63 na 7 tys |
dzwiek benzyny to jest to co tygrysy lubia najbardziej
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
Colto [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2009, 22:36
|
|
|
Panowie według mnie sprawa wygląda tak - kolega chce kupić diesla (w wersji Instyle) bo ma w cenie benzyny (Invite'a czy nawet Inform'a) według mnie jest to rozsądne biorąc pod uwagę, że jeździ dużo po trasie.
Jeździłem Lancerem 1.8 benzyna i Lancerem 1.5 benzyna i Lancerem 2.0DiD (EVO X także) przez ładne parę setek km każdym (z nich) i według mnie to:
1.5 samochód do miasta (korki, na trasie się męczy z powodu braku mocy)
1.8 alternatywa miasto/trasa (z założeniem że conajmniej 50% przebiegu to trasa)
2.0 DiD trasa (w mieście trzeba bardzo często zmieniać biegi; 1ka i 2ka bardzo krótkie)
o EVO nie muszę pisać
P.S. Nie biorę tu pod uwagę cen poszczególnych modeli, to tylko moja ocena silników w Lancerze. |
|
|
|
 |
łukasz
Nowy Forumowicz
Auto: passat b6
Dołączył: 30 Mar 2009 Posty: 13 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: 30-03-2009, 22:50
|
|
|
auto , mam z serwisu , a dlaczego tak tanio , taka wartośc samochodu na rynku skandynawskim , miedzy 1.8 a dieslem nie ma różnicy, cóż pozostane jednak przy dieslu nie dla mnie benzynka chociaż tak jak piszecie ma również swoje uroki |
_________________ luke |
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2009, 10:34
|
|
|
łukasz napisał/a: | Jeszcze raz napiszę że mam diesla w cenie beznzyny , pokonuje długie trasy , i w sposób naukowy moge wykazać wyższośc diesla nad benzyna , jestem absolwentem budowy maszyn , w dieslu jest wysoki moment a ja częśto wyprzedzam w beznynie trzeba kręćić wusoko co średnio mi sie podoba , przyznam sie , chyba że to evo , 5 biegów, słaba elstycznośc , spalanie ...
Nie zmienia to faktu że auto zajebiste | Zapomniałeś dodać Turbodiesla
Tam turbina robi moment obrotowy, to samo można osiągnąć w turbo benzynie.
Ale wracając do tematu. Jeździłem takim lancerem w tej wersji o którą się pytasz. Dynamika dość przyjemna, przy bardzo ostrym traktowaniu spalanie na kompie około 10 litrów (1.8 MIVEC przy podobnym traktowaniu około 15-16 litrów). Silnik głośny, outlander zdecydowanie lepiej wygłuszony. Po przyzwyczajeniach z outlandera gdzie pedał gazu ma dość duży skok dziwnie mi się jeździło z tym krótkim. Komfort jazdy zadziwiająco dobry jak na 18'' felgi i utwardzone lekko zawieszenie w porównaniu do wersji Invite. Bardzo trudno samochód wyprowadzić z równowagi, dobry układ kierowniczy.
Jak masz za te pieniądze które mówisz to bym się nie zastanawiał. |
|
|
|
 |
|