Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY8A 2.0DID] lancer 2.0 di-d
Autor Wiadomość
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-03-2009, 19:20   

krzychu napisał/a:
Pseudo dynamicznie ale nie sportowo

To jest chyba podsumowanie. Każdy czego innego oczekuje od samochodu. Ja męcząc się w 1.0 i 1,4 stwierdziłem że koniec. Frajdę z jazdy jaką dają duże pojemności nie da się opisać. W moim wypadku nie chodziło o sportowość ale o ta przyjemność jaką dają dwa litry...
 
 
 
$iwy 
Forumowicz


Auto: Lancer 1,5 invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 179
Skąd: Polska
Wysłany: 30-03-2009, 19:23   

Dajcie mu już spokój. Jeżeli robi duże przebiegi i auto kupi taniej, a na dodatek lubi charakter diesla, to czemu nie. Cena 60 000 za prawie nowego lancera w dieslu (nawet VW) i w wersji instyle - bardzo dobra - pod warunkiem że to auto bezwypadkowe.
_________________
xxx
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-03-2009, 19:26   

jaca71 - powiem że spodziewałem się więcej po moim 2.0 tak organoleptycznie. A jestem zadziwiony tylko wartościami które pokazuje na prędkościomierzu. Spodziewałem jakiegoś oporu na plecach itd. Ale jednak klasa samochodu, jego wielkość i pseudo kubełki robią swoje. A frajdy wyprzedzania paru aut zaczynając na 3-cim biegu od 40km/h a kończąc po 2 samochodach wyprzedzonych na 140km/h na tym samym biegu.... To jest coś co żaden diesle nie da nikomu.

A a ten diesel to dobrze współpracuje ale z Audi z ich tym multitronikiem tam faktycznie wady diesla idą w niepamięć (skrzynia utrzymuje stałe obroty) a zostają same zalety.

$iwy - a skąd wytrzasnąłeś taką cene? A to ze jeździ dużo właśnie parę postów wcześniej obaliłem że żadna oszczędność. Przecena z 92 tys na 88 tys za diesla w intesne.

Krzychu
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 30-03-2009, 19:41   

łukasz napisał/a:
tak tylko , ja sporo jeżdze a pozatym lancera z przebiegiem 1200 km z pażdziernika 2008 w najwyższej wersji instyle navi kupie za okolo 60000 pln z rejestracją , więc chyba warto

Sam łukasz napisał że za tyle może go dostac.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-03-2009, 19:46   

łukasz napisał/a:
w dieslu jest wysoki moment

Od kiedy taka wielkość jak moment ma znaczenie w oderwaniu od...?
łukasz napisał/a:
słaba elstycznośc

Co to jest elastyczność według Ciebie?
Bez ustalenia tych faktów ciężko będzie dyskutować :P
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-03-2009, 19:49   

łukasz napisał/a:
słaba elstycznośc


Od razu mówię mój się zbiera od 40 z 3-ciego biegu że nie widzę potrzeby redukować do 2 a kończy na 140 w mgnieniu oka.... Który diesle jest bardziej elastyczny? To ze można go wziąć od 1800 obrotów i co dalej 3500 i wypada zmienić bieg. A to od 2000 do 7000 równo ciągnie.

Krzychu
 
 
czarny 
Forumowicz

Auto: mitsu lancer sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-03-2009, 21:24   

krzychu napisał/a:


Od razu mówię mój się zbiera od 40 z 3-ciego biegu że nie widzę potrzeby redukować do 2 a kończy na 140 w mgnieniu oka....

Krzychu


a podobno na dwojce mozna od prawie 0 do 100 :) jeszcze nie probowalem, ale jak "dotre" to bede czesto tak robil :P
_________________
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 30-03-2009, 21:33   

czarny napisał/a:
a podobno na dwojce mozna od prawie 0 do 100 jeszcze nie probowalem, ale jak "dotre" to bede czesto tak robil


Można można. :mrgreen: Na swoim 1.5 na 2 do 110 dociągam bez odcięcia, jak mam taki kaprys oczywiście. Na 3 spokojnie 140 pod 6500obr.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Colto
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2009, 21:55   

łukasz, za takie pieniądzę nawet się nie zastanawiaj.
W tym poście opisałem co sądze o Lancerze dieslu (takiego eksploatuję):

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34679

Obecnie mam przebieg 30 kkm 75% tego przebiegu to trasa, ostatnio przełączyłem info o spalaniu na manual pokazuje mi 6,9 l/100km. w benzynie nieosiągalne - albo takie rzeczy to tylko w Erze :D
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-03-2009, 22:08   

Colto - masz rację ale zakładamy +2 litry w spalaniu a 8,9 to takie normalne spalanie 1,8 które można pooglądać na motostacie czy nawet z mojego silnika tyle wynika.

Krzychu
 
 
Zorro123
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2009, 22:13   

Colto napisał/a:
Obecnie mam przebieg 30 kkm 75% tego przebiegu to trasa, ostatnio przełączyłem info o spalaniu na manual pokazuje mi 6,9 l/100km. w benzynie nieosiągalne - albo takie rzeczy to tylko w Erze :D

muszę Cię zmartwić ja w swoim (mam już 10kkm) spalanie mierzone od początku tym manulaem dzis zajrzałem 6,5l/100km. takze jest spoko a do odcinki czesto gesto bo mi się podoba wyprzedzac na 2ce. :twisted:
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 30-03-2009, 22:32   

łukasz napisał/a:
w dieslu jest wysoki moment a ja częśto wyprzedzam w beznynie trzeba kręćić wusoko co średnio mi sie podoba

o gustach sie nie dyskutuje :) ja uwielbiam obroty, obroty i obroty :)
krzychu napisał/a:
Z tym że ja lubie dźwięk 4G63 na 7 tys

dzwiek benzyny to jest to co tygrysy lubia najbardziej :twisted: :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Colto
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2009, 22:36   

Panowie według mnie sprawa wygląda tak - kolega chce kupić diesla (w wersji Instyle) bo ma w cenie benzyny (Invite'a czy nawet Inform'a) według mnie jest to rozsądne biorąc pod uwagę, że jeździ dużo po trasie.

Jeździłem Lancerem 1.8 benzyna i Lancerem 1.5 benzyna i Lancerem 2.0DiD (EVO X także) przez ładne parę setek km każdym (z nich) i według mnie to:
1.5 samochód do miasta (korki, na trasie się męczy z powodu braku mocy)
1.8 alternatywa miasto/trasa (z założeniem że conajmniej 50% przebiegu to trasa)
2.0 DiD trasa (w mieście trzeba bardzo często zmieniać biegi; 1ka i 2ka bardzo krótkie)
o EVO nie muszę pisać :mrgreen:

P.S. Nie biorę tu pod uwagę cen poszczególnych modeli, to tylko moja ocena silników w Lancerze.
 
 
łukasz 
Nowy Forumowicz

Auto: passat b6
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 13
Skąd: częstochowa
Wysłany: 30-03-2009, 22:50   

auto , mam z serwisu , a dlaczego tak tanio , taka wartośc samochodu na rynku skandynawskim , miedzy 1.8 a dieslem nie ma różnicy, cóż pozostane jednak przy dieslu :D nie dla mnie benzynka chociaż tak jak piszecie ma również swoje uroki
_________________
luke
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2009, 10:34   

łukasz napisał/a:
Jeszcze raz napiszę że mam diesla w cenie beznzyny , pokonuje długie trasy , i w sposób naukowy moge wykazać wyższośc diesla nad benzyna , jestem absolwentem budowy maszyn , w dieslu jest wysoki moment a ja częśto wyprzedzam w beznynie trzeba kręćić wusoko co średnio mi sie podoba , przyznam sie , chyba że to evo :mrgreen: :mrgreen: , 5 biegów, słaba elstycznośc , spalanie ...

Nie zmienia to faktu że auto zajebiste
Zapomniałeś dodać Turbodiesla :P
Tam turbina robi moment obrotowy, to samo można osiągnąć w turbo benzynie.

Ale wracając do tematu. Jeździłem takim lancerem w tej wersji o którą się pytasz. Dynamika dość przyjemna, przy bardzo ostrym traktowaniu spalanie na kompie około 10 litrów (1.8 MIVEC przy podobnym traktowaniu około 15-16 litrów). Silnik głośny, outlander zdecydowanie lepiej wygłuszony. Po przyzwyczajeniach z outlandera gdzie pedał gazu ma dość duży skok dziwnie mi się jeździło z tym krótkim. Komfort jazdy zadziwiająco dobry jak na 18'' felgi i utwardzone lekko zawieszenie w porównaniu do wersji Invite. Bardzo trudno samochód wyprowadzić z równowagi, dobry układ kierowniczy.
Jak masz za te pieniądze które mówisz to bym się nie zastanawiał.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.