Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jakie sprzęgło do lancera 2.0 sport 2004
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-05-2009, 11:15   

No to ciekawa informacja. Mam się tym martwic? Czy podlega to gwarancji?
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2009, 19:32   

krzychu napisał/a:
Czy podlega to gwarancji?

Jak masz auto na gwarancji to zgłoś to w ASO. Jesli sprzęgło nie jest zużyte to powinni wymienić na gwarancji.
_________________

 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-05-2009, 19:57   

A jak im to udowodnić? Że coś jest nie tak? Nie występuje to często i to zaraz po rozruchu więc wywołanie takiego efektu przy serwisancie graniczy z cudem....
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2009, 21:36   

krzychu napisał/a:
to co ludzie tutaj wypisują trochę przypomina koncert życzeń a ASO to powinno być mikołajem.

Dlatego daj spokój i napraw na własny koszt. Jak widzisz punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-05-2009, 21:46   

No ale sam wiem jak to wygląda. Każdy o zdrowych zmysłach popatrzy na mnie jak bym miał urojenia. Zresztą zdarzyło może się mi to 5-6 razy a zrobiłem już ze 3000km. Nikt nie będzie rozbierał pół jednostki napędowej na słowo klienta (ciężko nawet mówić o kliencie bo auto "za miedzy") które ni jak zweryfikować. Zresztą nie wiem jak do końca z tą gwarancją bo mam książkę serwisową z Niemiec i nie wiem jak to nawet ugryźć. Więc chyba nie ma sensu cokolwiek robić a jak by przyszło co do czego i tak by było pewnie że sprzęgło to część użytkowa niepodlegająca gwarancji znając życie.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2009, 22:34   

krzychu, pojedź do ASO i zgłoś problem że na zimno, podczas pierwszych kilku startów strasznie szarpie sprzęgło (aż wali silnik na poduszkach). Zostaw im samochód na noc - inaczej nie da się zweryfikować problemu.
Jeżeli masz gwarancję to musza przyjąć zgłoszenie - nie jest istotne skąd jest książka gwarancyjna, ma być tylko prawidłowo wypełniona i maja byc wbite wszystkie przeglądy okresowe.
Jeśli ASO będzie miało problemy z rozpoznaniem usterki niech się kotaktują z MMC.
Najlepiej pojedź do ASO które jakiś już czas jest w sieci np RM Filipowicz.
Jest jeden element ryzykowny - jeśli sprzęgło jest zużyte tzn odległość od nitów do czoła okładziny jest mniejsza od 0.3 mm to płacisz za naprawę.
Przed podjęciem tych kroków proponuję powstrzymać sie od komentarzy typu
sla napisał/a:
krzychu napisał/a:
to co ludzie tutaj wypisują trochę przypomina koncert życzeń a ASO to powinno być mikołajem.

Dlatego daj spokój i napraw na własny koszt. Jak widzisz punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
_________________

 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2009, 23:43   

tomekrvf napisał/a:

Jest jeden element ryzykowny - jeśli sprzęgło jest zużyte tzn odległość od nitów do czoła okładziny jest mniejsza od 0.3 mm to płacisz za naprawę.

Czyli jest pewne że zapłaci duże pieniądze, bo raczej nie sprawdzą tego za darmo.
A o diagnozę byłbym spokojny. Obstawiam zużycie, cokolwiek by tam było.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-06-2009, 00:24   

sla napisał/a:
Czyli jest pewne że zapłaci duże pieniądze, bo raczej nie sprawdzą tego za darmo.
A o diagnozę byłbym spokojny. Obstawiam zużycie, cokolwiek by tam było.

Przed podjęciem tych kroków proponuję powstrzymać sie od komentarzy typu
sla napisał/a:
krzychu napisał/a:
to co ludzie tutaj wypisują trochę przypomina koncert życzeń a ASO to powinno być mikołajem.

Dlatego daj spokój i napraw na własny koszt. Jak widzisz punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
_________________

 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 01-06-2009, 07:18   

Muszę przyznać że raz na jakiś czas mam to samo. Dopóki nie dzieje się to zbyt często myślę że nie ma tego co ruszać.
_________________

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-06-2009, 07:29   

Po obserwuje. Ale jak zrobiłem trasę 400km auto potem 3 noce stało pod chmurką jak ruszałem nie zdarzyło się, po powrocie też jeszcze nie a też stało na polu w nocy i pod pracą...

Ktoś zauważył może związek z niską temperaturą?
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-06-2009, 20:15   

krzychu, to samo było w Outlanderze mojego teścia. Pomogła wymiana sprzęgła w ramach gwarancji.
_________________

 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-06-2009, 20:31   

Jackie napisał/a:
Po pierwsze sprzęgło podlega wyłączeniu z gwarancji

tomekrvf napisał/a:
Pomogła wymiana sprzęgła w ramach gwarancji.

Teraz to ja już nic nie rozumiem. Jak można wymieniać na gwarancji coś co jest z niej podobno wyłączone
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-06-2009, 21:15   

sla napisał/a:
Jackie napisał/a:
Po pierwsze sprzęgło podlega wyłączeniu z gwarancji

tomekrvf napisał/a:
Pomogła wymiana sprzęgła w ramach gwarancji.

Teraz to ja już nic nie rozumiem. Jak można wymieniać na gwarancji coś co jest z niej podobno wyłączone

Tak z czystej ciekawości nie rozumiesz czy się czepiasz?
Jest część eksploatacyjna, która nie podlega gwarancji. Ale ta część jest do luftu dobrana, lub ma źle dobrane materiały i nie działa jak powinna. Kto odpowiada za złe działanie? Klient czy producent?
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-06-2009, 21:36   

sla napisał/a:
Teraz to ja już nic nie rozumiem. Jak można wymieniać na gwarancji coś co jest z niej podobno wyłączone

Jeżeli sprzęgło się zużyje, spali itp - czyli eksploatacja to nie jest to gwarancja. Jeśli wystąpi wada sprzęgła tj. szarpanie, stukanie tarczy bo rozpadły sie tłumiki drgań skrętnych, pękła sprężyna docisku to jest to gwarancja.
Warunek: sprzęgło nie może być zużyte czyli odległość od nitu do czoła okładziny większa niż 0.3 mm
Proste?
_________________

 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 10-10-2015, 18:38   

Odgrzewam kotleta. Nie wiem czy mam sprzęgło do wymiany, bo lancerka nabyłem wczoraj. Sprzęgło jest jakby gumowate, bierze dosyć nisko (nie jak w carismie) i też nie jest takie twarde. Jak wciskam sprzęgło to z okolicy wysprzęglika...ale to chyba jie jest wysprzęglik słyszę lekkie skrzypienie. Auto stało około roku, więc zobaczę, czy coś się zmieni. Teraz moie pytanie. W lancerze sport 2,0 z 2003 roku jakie jest sprzęgło (mam nadzieję, że nie dwumasowe) i jaki koszt części?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.