Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zapieczony filtr paliwa ! NIE DA SIĘ WYMIENIĆ co teraz?
Autor Wiadomość
wojtas20 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 336
Skąd: Kęty/Bielsko Biała
Wysłany: 17-04-2009, 13:56   

śruba jest poharatana innymi kluczami ;/ nieudolność mechaników nie zna granic.. teraz
jest rzeczywiście problem..
Po prostu filtr za cholere się nie ruszy..
Koledzy propozycje? Głównie pytanie do gregorbu i Bartka.. trzeba ciąć? :|
_________________
01.2008 - 04.2009 - Mitsubishi Colt CJ0 1,3 12v
04.2009 - Mitsubishi Carisma 1.9 TD 2000r
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2009, 17:42   

wojtas20 napisał/a:
Koledzy propozycje? Głównie pytanie do gregorbu i Bartka.. trzeba ciąć? :|
Zależy, co chcesz z tym robić dalej. Moim zdaniem masz 2 wyjścia:
1. Idziesz na całość i śrubę "łapiesz" kluczem do rur (z ostrymi ząbkami)- nie ma prawa nie puścić. Wymieniasz filtr i masz spokój do następnej wymiany.
2. Wymiana przewodu paliwowego. Niestety nikt nie chce się podjąć dorabiania, więc jest z tym spory problem i być może trzeba będzie szukać oryginału z jakiegoś rozbitka. Może harpagan się wypowie, czy udało mu się dorobić przewody, czy może kupował oryginały.
 
 
wojtas20 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 336
Skąd: Kęty/Bielsko Biała
Wysłany: 19-04-2009, 07:08   

Dobrze powiedźmy że zdecyduję się na opcję nr1.
Jakie jest ryzyko? :)
Aha i gdzie dostanę taki klucz..
_________________
01.2008 - 04.2009 - Mitsubishi Colt CJ0 1,3 12v
04.2009 - Mitsubishi Carisma 1.9 TD 2000r
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2009, 11:29   

wojtas20 napisał/a:
Dobrze powiedźmy że zdecyduję się na opcję nr1.
Jakie jest ryzyko? :)
Ryzyko jest takie, że definitywnie uszkodzisz nakrętkę.
wojtas20 napisał/a:
Aha i gdzie dostanę taki klucz..
W każdym hydraulicznym i markecie budowlanym.
 
 
wojtas20 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 336
Skąd: Kęty/Bielsko Biała
Wysłany: 19-04-2009, 13:18   

gregorbu o taki klucz chodzi mniej więcej :) ? http://allegro.pl/item610...z_do_rur_i.html
_________________
01.2008 - 04.2009 - Mitsubishi Colt CJ0 1,3 12v
04.2009 - Mitsubishi Carisma 1.9 TD 2000r
 
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 19-04-2009, 17:04   

wojtas20 można właśnie takim kluczem lub innymi .Podejdż do sklepu z narzędziami i na pewno coś ci dobiorą .Jak nie uda się to jednak spróbuj tak jak Ci radziłem kilka podpowiedzi wyżej.Takie rozwiązania są stosowane na przekór tym opinią że nie orginalne.Jeśli nie ma potrzeby demontujemy stary i zakładamy taki sam nowy ,a jeśli się nie da to trzeba poprawić producenta.Filtr nie odbiega jakością od tego orginalnego a zmieniamy tylko sposób zamontowania .Jeśli wyrazisz chęć to mogę zrobić zdięcia i wysłać Ci na pw .
 
 
 
wojtas20 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 336
Skąd: Kęty/Bielsko Biała
Wysłany: 20-04-2009, 15:19   

Jakbyś mógł mi wysłać zdjęcia byłbym Ci wdzięczny. :)

[ Dodano: 22-04-2009, 21:08 ]
Witam.
Planuję zaopatrzyć się w klucz o którym mowa w poprzednich postach.
Chciałbym się dowiedzieć czy jest rozmiar uniwersalny czy po prostu muszę kupić 12,14,16 czy inny.
Proszę o informację gdyż zależy mi na czasie. :)
_________________
01.2008 - 04.2009 - Mitsubishi Colt CJ0 1,3 12v
04.2009 - Mitsubishi Carisma 1.9 TD 2000r
 
 
 
RECHA 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 27-05-2009, 11:47   

Musze sie dolaczyc wymieniam filtr paliwa ale na styl oryginalnego kupilem go i dostalem do niego trzy podkladki dwie duze i jedna mala. Dwie duze zalozylem na gore i jest wporzadku, mala natomiast nie wiem gdzie zalozyc. Po odpaleniu auta cieknie mi z dolu gwintu filtra paliwa tak jakby polaczenie bylo nieszczelne. Prosze o sugestie. Filtr paliwa to HERTZ+ BUSS JAKOPARTS

[ Dodano: 28-05-2009, 16:46 ]
Ale lipa musilem ciac oba przewody, kupilem do tego filtr paliwa od VW. Gdy zamontowalem filtr zgodnei z kierunkiem strzalki wyrzucilo mi przewod gumowy. Doszedlem wiec do tego, ze peweien kompetentny pracownik na lini produkcyjnej zrobil gafe zmieniajac kierunek przeplywu. Nastepnym razem zamontowalem przeciwnie do kierunku strzalki i gra muzyka. Martwi mnie tyko czy sie filtr nie uszkodzil gdy cisnienie wyrzucilo przewod.
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 28-05-2009, 19:54   

Recha te filtry są robione taka technologią że to co piszesz jest niemożliwe .Prawdopodobnie coś żle zamontowałeś .Sprawdż jeszcze raz i podłącz zgodnie z kierunkiem strzałki
Co do podłączenia filtra to z jednej strony jest uszczelnienie na baryłkę a z drugiej na uszczelkę- to o filtrze orginalnym ..
 
 
 
RECHA 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 28-05-2009, 21:17   

Filtra oryginalnego juz nie podlacze, przerobilem to na swoj sposob i zrobilem jazde testowa i ladnie lata. Co do strzalki to jest blednie oznaczona bo bylem u mechanika dzis i mi powidzial, ze sie takie wlasnie czasem zdarzaja, generalnie trzeba patrzec na kontrukcje filtra :) Nie wiem czy wierzyc sprzedawcy, ze filtr paliwa wymieniac powinno sie co druga wymiane oleju... chyba troche za czesto mysle... ten byl chyba od nowosci nie ruszany. Jutro podesle zdjecie jak to u mnie wszystko wyglada.

[ Dodano: 30-05-2009, 15:17 ]
http://img241.imageshack....ge=dscn1055.jpg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.