[CY3A 1.8] dziwne zachowanie układu kierowniczego |
Autor |
Wiadomość |
Radassss
Forumowicz

Auto: Lancer 08 1.8 invite,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 571 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 09-05-2009, 22:45
|
|
|
da sie ruszyc szybko z tym ASC tylko nie mozna ruszac z wysokich obrotow, ciezko to wytlumaczyc trzeba wyczuc... generalnie jest tak ze z 1 biegu ruszasz z ok 3000 obrotow wtedy tylko lekko ci zerdukuje obroty a potem wrzucasz 2 bieg przy jakis 6 tysiach i na 2 ciagniesz do 100km/h wtedy jest w miare optymalnie wtedy masz prawie max dynamicznie z ASC
sorki ze pewnie kupa bledow i bez skladu ta wypowiedz ale wlasnie ogladalem SGP z Leszna i troche ze znajpmymi... dobrze sie bawilismy |
|
|
|
 |
piomic
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 737 Skąd: wiesz, że ja to ja?
|
Wysłany: 11-05-2009, 22:19
|
|
|
rsmiech napisał/a: | trochę zerwałem przyczepność i... , nie mogłem obrócić kierownicą w prawo, zupełnie tak jakby przestało działać wspomaganie | Dziś po deszczu popróbowałem — jest jak piszesz, kiedy dajesz na maxa i ASR interweniuje potrzeba wyraźnie większej siły, żeby kręcić kierownicą. Nie tak, jak bez wspomagania, ale jednaj stawia opór. Pewnie czymś to jest uzasadnione, ale nie wiem czym. |
|
|
|
 |
rsmiech
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sedan'08 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 8 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 21-05-2009, 16:56
|
|
|
Po przeprowadzeniu kilku prób, również uważam, że zmiana siły na kierownicy ma związek z działaniem ASR.
W związky z tym tematem mam przestrogę dla posiadaczy Lancerów, szczególnie Tych którzy mają nawyk kręcenia kierownicą 1 ręką lub puszczania jej po skręcie by samoistnie powróciła do położenia środkowego.
NIE RÓBCIE tego w sytuacjąch gdy włączając się do ruchu startujecie na maksa, bo gdy zainterweniuje ASR to kierownica przestaje się sama odkręcać i możecie znaleźć się ponownie na poboczu |
|
|
|
 |
markez12
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer X GTS 2,0 - usa version
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2009 Posty: 21 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21-05-2009, 22:29
|
|
|
Koledzy ja mam lancera X GTS (usa version) i mam pytanie jak to wyłaczyć bo niebardzo sie orietuje ja niemam problemu z piszczeniem do oporu i sie wlasnie zastanawiam czy moja wersia to ma ;/ |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 21-05-2009, 23:49
|
|
|
Aby wyłączyć system kontroli trakcji vel ASR, ASC należy przytrzymać przycisk ASC znajdujący sie na desce po lewej od kierownicy przez ok 3 sec do momentu pojawienia się na wyświetlaczu napisu ASC OFF. System uruchamia się automatycznie po ponownym uruchomieniu zapłonu lub przytrzymaniu tego samego przycisku przez ok 3 sec. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
markez12
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer X GTS 2,0 - usa version
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2009 Posty: 21 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 22-05-2009, 10:17
|
|
|
To w takim razie u mnie niema tego bo piszczec moge bez opamietania i niemam takeigo przycisku ;/ |
|
|
|
 |
|