Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY3A 1.8] dziwne zachowanie układu kierowniczego
Autor Wiadomość
Radassss 
Forumowicz


Auto: Lancer 08 1.8 invite,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 571
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-05-2009, 22:45   

da sie ruszyc szybko z tym ASC tylko nie mozna ruszac z wysokich obrotow, ciezko to wytlumaczyc trzeba wyczuc... generalnie jest tak ze z 1 biegu ruszasz z ok 3000 obrotow wtedy tylko lekko ci zerdukuje obroty a potem wrzucasz 2 bieg przy jakis 6 tysiach i na 2 ciagniesz do 100km/h wtedy jest w miare optymalnie ;) wtedy masz prawie max dynamicznie z ASC ;)

sorki ze pewnie kupa bledow i bez skladu ta wypowiedz ale wlasnie ogladalem SGP z Leszna i troche ze znajpmymi... dobrze sie bawilismy ;)
 
 
piomic 
Forumowicz


Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 737
Skąd: wiesz, że ja to ja?
Wysłany: 11-05-2009, 22:19   

rsmiech napisał/a:
trochę zerwałem przyczepność i... , nie mogłem obrócić kierownicą w prawo, zupełnie tak jakby przestało działać wspomaganie
Dziś po deszczu popróbowałem — jest jak piszesz, kiedy dajesz na maxa i ASR interweniuje potrzeba wyraźnie większej siły, żeby kręcić kierownicą. Nie tak, jak bez wspomagania, ale jednaj stawia opór. Pewnie czymś to jest uzasadnione, ale nie wiem czym.
 
 
rsmiech 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sedan'08 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 8
Skąd: Żywiec
Wysłany: 21-05-2009, 16:56   

Po przeprowadzeniu kilku prób, również uważam, że zmiana siły na kierownicy ma związek z działaniem ASR.

W związky z tym tematem mam przestrogę dla posiadaczy Lancerów, szczególnie Tych którzy mają nawyk kręcenia kierownicą 1 ręką lub puszczania jej po skręcie by samoistnie powróciła do położenia środkowego.

NIE RÓBCIE tego w sytuacjąch gdy włączając się do ruchu startujecie na maksa, bo gdy zainterweniuje ASR to kierownica przestaje się sama odkręcać i możecie znaleźć się ponownie na poboczu :-)
 
 
markez12 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X GTS 2,0 - usa version
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 21
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21-05-2009, 22:29   

Koledzy ja mam lancera X GTS (usa version) i mam pytanie jak to wyłaczyć bo niebardzo sie orietuje ja niemam problemu z piszczeniem do oporu i sie wlasnie zastanawiam czy moja wersia to ma ;/
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 21-05-2009, 23:49   

Aby wyłączyć system kontroli trakcji vel ASR, ASC należy przytrzymać przycisk ASC znajdujący sie na desce po lewej od kierownicy przez ok 3 sec do momentu pojawienia się na wyświetlaczu napisu ASC OFF. System uruchamia się automatycznie po ponownym uruchomieniu zapłonu lub przytrzymaniu tego samego przycisku przez ok 3 sec.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
markez12 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X GTS 2,0 - usa version
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 21
Skąd: Tarnów
Wysłany: 22-05-2009, 10:17   

To w takim razie u mnie niema tego bo piszczec moge bez opamietania i niemam takeigo przycisku ;/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.