 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Co możecie powiedzieć o tym STAG'u!?PILNE!- Help! |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 17-06-2009, 12:36
|
|
|
xo83 napisał/a: | No właśnie, jakie są objawy źle zainstalowanej instalacji i jak udowodnić aby zbijać z ceny?
|
Sprawdź jak pracuje na benzynie pojeździ trochę. Zobacz jak się zbiera na benzynie, czy nie gaśnie. Potem przełącz na gas. Jeśli będzie różnica to już masz powód do zejścia z ceny. Moim zdaniem nie powinno być różnicy pomiędzy benzyną a LPG. Wtedy instalacja jest OK. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 17-06-2009, 12:59
|
|
|
wojtas021180 napisał/a: | Wtryski waltreko podobne |
a co to walterko
wojtas021180 napisał/a: | reduktor do 350 KM . |
reduktor rzeczywiscie przesadzony, ale jesli wszystko dobrze wystrojone to ok
wojtas021180 napisał/a: | Odnośnie instalacji wężyki od wtrysków do kolektora zbyt długie |
to prawda, ale mozna nad tym popracowac, dlugosc weza od dyszy do wtryskiwacza powinna miec max 15cm, najlepiej jak nieprzekracza 13cm
Instalacje najlepiej sprawdz tak, ze na odpalonym na postoju niech chodzi na benzynie, przelacz na gaz, i patrz na obroty. Potem znowu na benzyne i tak kilka razy. Niepowinno sie nic dziac, silnik po przelaczeniu na gaz czy z gazu na pb niepowinien wogole zareagowac. Powinien chodzic rowno i tak samo. |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 17-06-2009, 17:22
|
|
|
puntspusy napisał/a: | a co to walterko |
Valtrek - nazwa firmy
Potocznie Wtryskiwacz gazowy. Naprawdę elektrozawór.
[ Dodano: 17-06-2009, 17:38 ]
puntspusy napisał/a: | to prawda, ale mozna nad tym popracowac, dlugosc weza od dyszy do wtryskiwacza powinna miec max 15cm, najlepiej jak nieprzekracza 13cm |
Ważniejsze od długości wężyków, jest odpowiedni nawiert kolektora ssącego. Zbyt daleko od głowicy i nawet 5 cm wężyk nie da rady. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
Ostatnio zmieniony przez wojtas 18-06-2009, 07:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 17-06-2009, 21:22
|
|
|
nie chodzilio ci czasem o wtryskiwacze Valtek ? bo tych waltrekow to nieznam |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-06-2009, 22:37
|
|
|
Tak Valtec, ja mam czerwone i nie narzekam, Przejechane ponad 50kkm, na stag 200, czyli poprzednik 300. Szybkie wtryski sa potrzebne poczas krótkich czasów otawarcia, a na forum Staga wyczytałem ze do galanta to niepotrzebne, choć trzeba przyznać ze jest kilka firm lepszych od Valteca.
CO do sprawdzenia samego autka to tak jak piszą powyżej. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
xo83
Forumowicz
Auto: Narazie Polonia :P
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 41 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 19-06-2009, 00:05
|
|
|
Panowie lipa z tym samochodem, instalacja była źle zamontowana i dlatego chciał go na gwałt sprzedać, nie równa praca silnika na gazie, do tego był bity w tył. Mało tego, spójźniał się do mechanika (bo jednak ustawiłem się z nim na warsztacie) i jak zadzwoniłem i pytałem czy przyjedzie to mówi, że spóźni się chwile bo musiał podskoczyć do gazownika. Jak się pytaliśmy dlaczego był u gazownika to powiedział, że musiał nawiercić większe otwory chyba w tych wtryskiwaczach czy gdzieś tam bo były za małe. Noi to tyle jeśli chodzi ten samochód. Chyba w przyszłym tygodniu sam się wybiore do niemiec, tzn z chłopakami co jeźdzą do rajchu. Zobaczymy jak to będzie, ale dzięki wszystkim! |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 19-06-2009, 12:21
|
|
|
rozwiercal dysze na wieksze, pewnie dal jakie mial i tyle
jak widac zalozenie lpg to dla niektorych wyzsza filozofia
ja bym go z powodu samego gazu ( gdyby to byl tylko gaz ) niedyskwalifikowal ( dobry warsztat poprawi partacza) ale jak mowisz byl tez walony w dupe a to juz inna historia |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
tosztotomasz
Mitsumaniak StingRay Driver

Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 362 Skąd: LPU
|
Wysłany: 07-07-2009, 14:06
|
|
|
Marcino napisał/a: | Szybkie wtryski sa potrzebne poczas krótkich czasów otawarcia, a na forum Staga wyczytałem ze do galanta to niepotrzebne, choć trzeba przyznać ze jest kilka firm lepszych od Valteca. |
Jeśli dobrze zrozumiałem, twierdzą, że przy stagu wystarczą wolniejsze Valteki, tak? Jeśli tak, to bzdura. |
_________________ Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 07-07-2009, 16:48
|
|
|
DaleCooper napisał/a: | Marcino napisał/a: | Szybkie wtryski sa potrzebne poczas krótkich czasów otawarcia, a na forum Staga wyczytałem ze do galanta to niepotrzebne, choć trzeba przyznać ze jest kilka firm lepszych od Valteca. |
Jeśli dobrze zrozumiałem, twierdzą, że przy stagu wystarczą wolniejsze Valteki, tak? Jeśli tak, to bzdura. |
MOze ja coś zrozumiałem, w każdym razie ja jeżdżę na czerwonych Valtecach i nie narzekam. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 14-07-2009, 19:45
|
|
|
Marcino też mam czerwone, zacznę z czasem opisywać jak to działa, na razie różnicy nie odczuwam, ale to nawet nie 10km jak przejechałem heh. Jutro będzie traska to w niedziele się podzielę jak to u mnie działa : ) A wygląda to tak :

   |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
tosztotomasz
Mitsumaniak StingRay Driver

Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 362 Skąd: LPU
|
Wysłany: 14-07-2009, 22:46
|
|
|
Czerwone oczywiście dają radę. Mój monter chyba chciał zaoszczędzić moim kosztem i zrobic mnie w ptaka. Przy omawianiu instalki umawialiśmy się na 3 ohmy. Zaczęło się od tego, że auto stało u niego prawie cały tydzień ponieważ nie mógł go wystroić. Doszło do tego, że zaczął kombinować z recyklingiem bo mu niby egr zdmuchuje iskrę ze świecy W końcu oddał auto ale permanentnie co kilkaset kilometrów wyskakiwał check engine, auto szarpało przy pełzaniu (automat) i nierówno pracowało na wolnych obrotach. Wypadał zapłon na jednym z cylindrów. Nie wiedziałem wtedy, że żółte listwy są 1ohm Gość tak walczył z instalką chyba 4 miesiące. Wgrywał na nowo soft, cuda na kiju, wróżenie z fusów. Oświecił mnie dopiero inny gazownik - "Panie, pan masz za wolne wtryski, tu trzeba 3 ohm" O żesz ty !@#$%^&* Po zmianie na czerwone hula jak ta lala. |
_________________ Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 |
Ostatnio zmieniony przez tosztotomasz 15-07-2009, 13:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 14-07-2009, 23:19
|
|
|
Juiceman, Zbyt dużo na zdjęciach nie widać, wszystko zakryte pod plastikiem. Reduktor odpowiedni , ale mały błąd montażowy trójnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 15-07-2009, 00:32
|
|
|
wojtas021180 napisał/a: | Juiceman, Zbyt dużo na zdjęciach nie widać, wszystko zakryte pod plastikiem. Reduktor odpowiedni , ale mały błąd montażowy trójnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej. |
O to mi chodziło, u nie których widziałem ten plastik pocięty jak tylko można... w czwartek lub piątek porobię fotki bez plastiku. A powiedz mi co z tym błędem montażowym. Jakie są objawy owego błędu? Pytam się bo laik jestem, a chciałbym wiedzieć jeśli coś można zrobić lepiej.
z góry dzięki za odpowiedź. |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 15-07-2009, 08:55
|
|
|
Nie jest to żaden wielki błąd, ale instalatorzy bardzo często go popełniają. Trójnik pomiarowy mierzy temperaturę oraz ciśnienie gazu. Powinien być zamontowany przed filtrem, wtedy jego pomiar jest bardziej dokładny. Filtr z biegiem czasu się zanieczyszcza, dlatego odczyty przed filtrem a za są różne. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 15-07-2009, 11:34
|
|
|
Dzięki wielkie, dałbym pomógł, ale niestety tylko autor tematu może. |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
|
|