Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co możecie powiedzieć o tym STAG'u!?PILNE!- Help!
Autor Wiadomość
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 17-06-2009, 12:36   

xo83 napisał/a:
No właśnie, jakie są objawy źle zainstalowanej instalacji i jak udowodnić aby zbijać z ceny?


Sprawdź jak pracuje na benzynie pojeździ trochę. Zobacz jak się zbiera na benzynie, czy nie gaśnie. Potem przełącz na gas. Jeśli będzie różnica to już masz powód do zejścia z ceny. Moim zdaniem nie powinno być różnicy pomiędzy benzyną a LPG. Wtedy instalacja jest OK.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 17-06-2009, 12:59   

wojtas021180 napisał/a:
Wtryski waltreko podobne

a co to walterko :lol:

wojtas021180 napisał/a:
reduktor do 350 KM :shock: .

reduktor rzeczywiscie przesadzony, ale jesli wszystko dobrze wystrojone to ok

wojtas021180 napisał/a:
Odnośnie instalacji wężyki od wtrysków do kolektora zbyt długie

to prawda, ale mozna nad tym popracowac, dlugosc weza od dyszy do wtryskiwacza powinna miec max 15cm, najlepiej jak nieprzekracza 13cm

Instalacje najlepiej sprawdz tak, ze na odpalonym na postoju niech chodzi na benzynie, przelacz na gaz, i patrz na obroty. Potem znowu na benzyne i tak kilka razy. Niepowinno sie nic dziac, silnik po przelaczeniu na gaz czy z gazu na pb niepowinien wogole zareagowac. Powinien chodzic rowno i tak samo.
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 17-06-2009, 17:22   

puntspusy napisał/a:
a co to walterko


Valtrek - nazwa firmy
Potocznie Wtryskiwacz gazowy. Naprawdę elektrozawór. :)

[ Dodano: 17-06-2009, 17:38 ]
puntspusy napisał/a:
to prawda, ale mozna nad tym popracowac, dlugosc weza od dyszy do wtryskiwacza powinna miec max 15cm, najlepiej jak nieprzekracza 13cm


Ważniejsze od długości wężyków, jest odpowiedni nawiert kolektora ssącego. Zbyt daleko od głowicy i nawet 5 cm wężyk nie da rady.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
Ostatnio zmieniony przez wojtas 18-06-2009, 07:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 17-06-2009, 21:22   

nie chodzilio ci czasem o wtryskiwacze Valtek ? bo tych waltrekow to nieznam :mrgreen:
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-06-2009, 22:37   

Tak Valtec, ja mam czerwone i nie narzekam, Przejechane ponad 50kkm, na stag 200, czyli poprzednik 300. Szybkie wtryski sa potrzebne poczas krótkich czasów otawarcia, a na forum Staga wyczytałem ze do galanta to niepotrzebne, choć trzeba przyznać ze jest kilka firm lepszych od Valteca.
CO do sprawdzenia samego autka to tak jak piszą powyżej.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
xo83 
Forumowicz

Auto: Narazie Polonia :P
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 19-06-2009, 00:05   

Panowie lipa z tym samochodem, instalacja była źle zamontowana i dlatego chciał go na gwałt sprzedać, nie równa praca silnika na gazie, do tego był bity w tył. Mało tego, spójźniał się do mechanika (bo jednak ustawiłem się z nim na warsztacie) i jak zadzwoniłem i pytałem czy przyjedzie to mówi, że spóźni się chwile bo musiał podskoczyć do gazownika. Jak się pytaliśmy dlaczego był u gazownika to powiedział, że musiał nawiercić większe otwory chyba w tych wtryskiwaczach czy gdzieś tam bo były za małe. Noi to tyle jeśli chodzi ten samochód. Chyba w przyszłym tygodniu sam się wybiore do niemiec, tzn z chłopakami co jeźdzą do rajchu. Zobaczymy jak to będzie, ale dzięki wszystkim!
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 19-06-2009, 12:21   

rozwiercal dysze na wieksze, pewnie dal jakie mial i tyle
jak widac zalozenie lpg to dla niektorych wyzsza filozofia
ja bym go z powodu samego gazu ( gdyby to byl tylko gaz ) niedyskwalifikowal ( dobry warsztat poprawi partacza) ale jak mowisz byl tez walony w dupe a to juz inna historia
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
tosztotomasz 
Mitsumaniak
StingRay Driver


Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 362
Skąd: LPU
Wysłany: 07-07-2009, 14:06   

Marcino napisał/a:
Szybkie wtryski sa potrzebne poczas krótkich czasów otawarcia, a na forum Staga wyczytałem ze do galanta to niepotrzebne, choć trzeba przyznać ze jest kilka firm lepszych od Valteca.


Jeśli dobrze zrozumiałem, twierdzą, że przy stagu wystarczą wolniejsze Valteki, tak? Jeśli tak, to bzdura.
_________________
Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 07-07-2009, 16:48   

DaleCooper napisał/a:
Marcino napisał/a:
Szybkie wtryski sa potrzebne poczas krótkich czasów otawarcia, a na forum Staga wyczytałem ze do galanta to niepotrzebne, choć trzeba przyznać ze jest kilka firm lepszych od Valteca.


Jeśli dobrze zrozumiałem, twierdzą, że przy stagu wystarczą wolniejsze Valteki, tak? Jeśli tak, to bzdura.

MOze ja coś zrozumiałem, w każdym razie ja jeżdżę na czerwonych Valtecach i nie narzekam.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 14-07-2009, 19:45   

Marcino też mam czerwone, zacznę z czasem opisywać jak to działa, na razie różnicy nie odczuwam, ale to nawet nie 10km jak przejechałem heh. Jutro będzie traska to w niedziele się podzielę jak to u mnie działa : ) A wygląda to tak :




_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
tosztotomasz 
Mitsumaniak
StingRay Driver


Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 362
Skąd: LPU
Wysłany: 14-07-2009, 22:46   

Czerwone oczywiście dają radę. Mój monter chyba chciał zaoszczędzić moim kosztem i zrobic mnie w ptaka. Przy omawianiu instalki umawialiśmy się na 3 ohmy. Zaczęło się od tego, że auto stało u niego prawie cały tydzień ponieważ nie mógł go wystroić. Doszło do tego, że zaczął kombinować z recyklingiem bo mu niby egr zdmuchuje iskrę ze świecy :axe: W końcu oddał auto ale permanentnie co kilkaset kilometrów wyskakiwał check engine, auto szarpało przy pełzaniu (automat) i nierówno pracowało na wolnych obrotach. Wypadał zapłon na jednym z cylindrów. Nie wiedziałem wtedy, że żółte listwy są 1ohm :-X Gość tak walczył z instalką chyba 4 miesiące. Wgrywał na nowo soft, cuda na kiju, wróżenie z fusów. Oświecił mnie dopiero inny gazownik - "Panie, pan masz za wolne wtryski, tu trzeba 3 ohm" O żesz ty !@#$%^&* Po zmianie na czerwone hula jak ta lala.
_________________
Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
Ostatnio zmieniony przez tosztotomasz 15-07-2009, 13:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 14-07-2009, 23:19   

Juiceman, Zbyt dużo na zdjęciach nie widać, wszystko zakryte pod plastikiem. Reduktor odpowiedni , ale mały błąd montażowy trójnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 15-07-2009, 00:32   

wojtas021180 napisał/a:
Juiceman, Zbyt dużo na zdjęciach nie widać, wszystko zakryte pod plastikiem. Reduktor odpowiedni , ale mały błąd montażowy trójnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej.


O to mi chodziło, u nie których widziałem ten plastik pocięty jak tylko można... w czwartek lub piątek porobię fotki bez plastiku. A powiedz mi co z tym błędem montażowym. Jakie są objawy owego błędu? Pytam się bo laik jestem, a chciałbym wiedzieć jeśli coś można zrobić lepiej.

z góry dzięki za odpowiedź.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 15-07-2009, 08:55   

Nie jest to żaden wielki błąd, ale instalatorzy bardzo często go popełniają. Trójnik pomiarowy mierzy temperaturę oraz ciśnienie gazu. Powinien być zamontowany przed filtrem, wtedy jego pomiar jest bardziej dokładny. Filtr z biegiem czasu się zanieczyszcza, dlatego odczyty przed filtrem a za są różne. :)
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 15-07-2009, 11:34   

Dzięki wielkie, dałbym pomógł, ale niestety tylko autor tematu może.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.