  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Blow off w silniku niedoładowanym ?? | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 mugen [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-09-2009, 15:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | HouseM napisał/a: | 	 		  Bov zabezpiecza przepustnice a West Gate Turbinę tak więc to dwie różne bajki.
 
Bov nie jest konieczny tam gdzie ciśnienie doładowania nie jest wysokie. Tak jak np w silnikach TD.  | 	  
 
 
Pisze się Wastegate. Obydwa zawory zabezpieczają turbinę z tym ze BOV upuszcza ciśnienie do atmosfery a Wastegate do dolotu. W silnikach dizla nie ma przepustnicy dlatego nie wytworzy się ciśnienie otwierające Bov`a. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 krzychu  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12611 Skąd: Bielsko-Biała 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-09-2009, 15:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | HouseM napisał/a: | 	 		  | Dodatkowo konstruktorzy stosują jeszcze inny trick a mianowicie łopatki turbiny o zmiennej geometrii... Tutaj wiedzy jest na 2 godzinny wykład.  | 	  
 
 
Jakie 2 godziny... Trzeba więcej powietrze to łopatki albo kierownica spalin jest ustawiona tak żeby więcej pompować trzeba mniej to ustawione tak żeby mniej pompowały od całe 2 godziny. A te łopatki to nie prawdziwe łopatki wirnika tylko łopatki które kierują spaliny (to one zmieniają swój kąt) na wirnik który jest już stały jest kilka fajnych filmików jak to działa i naprawdę nie jest to trudne.
 
 
Dodatkowo dlatego są te zawory ponieważ zmienna geometria w turbinach jest na razie tylko w dieslach. Porsche jako pierwsze wprowadziło to do benzynowych turbin i na razie innych przykładów nie znam. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |