[3.5V6 GDI] założenie instalacji LPG |
Autor |
Wiadomość |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
Wysłany: 22-07-2010, 19:30
|
|
|
Elpigaz nie będzie zakładał gazu do GDI, bo silnik nie jest dostępny w nowych samochodach, w sensie, nie produkowany już i nie widzą dużego rynku zbytu |
_________________ Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB
Obecnie: F34 |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 23-07-2010, 09:48
|
|
|
VG napisał/a: |
Sorry ale takie dyskusje mnie rozkładają |
Dla mnie to możesz sobie i diesla zagazować bo też się da i też będziesz miał taniej. Tylko skoro fachowcy twierdzą, że gaz w GDI skończy się tragicznie to chyba taniej nie wyjdzie jak kupisz nowy silnik? A jeśli widzę silnik, o skomplikowanej i nowatorskiej konstrukcji, który zaczyna być usprawniany "by było taniej" ze szkodą dla tego silnika to uważam, że to brak szacunku i mi wolno tak uważać. A jest typ człowieka, któremu mocy zawsze za mało i zawsze za drogo. Trzeba było kupić inny wóz, taniej by było i mocniej. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
VG
Forumowicz
Auto: 2x Outek 2.0/2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 213 Skąd: Macowieckie
|
Wysłany: 24-07-2010, 17:31
|
|
|
Heilsberg napisał/a: |
Dla mnie to możesz sobie i diesla zagazować bo też się da i też będziesz miał taniej.
|
a gdzie napisalem ze chce jezdzic na gazie w dieslu ? oplacalnosc takiej instalacji jest wapliwa bo i tak silnik pracuje na ropie i gaz jest dodatkiem. Jak pisalem wczesniej chodzi o kase, przy takim spalaniu w silniku 3,5 GDI mozesz sobie co roku kupic nowy silnik z oszczednosci i cieszyc sie kolejnym nowoczesnym silnikiem
Heilsberg napisał/a: |
Tylko skoro fachowcy twierdzą, że gaz w GDI skończy się tragicznie
|
takie teksty tez mnie rozkladaja : wystarczy troche poczytac a nie powtarzac niesprawdzonych plotek. Jaki gaz ? kazdy ? w jakiej technilogi instalacja ? dlaczego konczy sie tragicznie ? to troche w stylu : " a u was bija murzynów".
GDI ma problem z wtryskiwaczami na gazie bo tempoeratura spaklania jest wyzsza i wtryski nie sa chlodzone - rozwiazanie : ciekly wtrysk gazu ktory nie dosc ze dobrze dziala, chlodzi wtryski podczas rozprzezania to jeszcze minimalnie zwieksza moc !.
[/quote]
Heilsberg napisał/a: |
ze szkodą dla tego silnika to uważam, że to brak szacunku i mi wolno tak uważać.
|
to raczej odczucie niesmaku psychicznego niz poparte argumentami twierdzenie - oczywiscie nikt nie zabrania Tobie tak myslec
Heilsberg napisał/a: |
A jest typ człowieka, któremu mocy zawsze za mało i zawsze za drogo. Trzeba było kupić inny wóz, taniej by było i mocniej. |
ale co co kaman ? ja jestem zadowolony , co wiecej mam dwa miski jeden diesel druga benzyna zgodnie z zasada jak chcesz miec mocny i oszczedny woz to kup jeden mocny drugi oszczedny
Tak czy inaczej nie widze problemu z gazowaniem (sensownym) silnikow ale pod warunkiem ze to bedzie robic ktos kto sie na tym zna bo u nas wielu amatorow w tym zakresie
i jeszcze o gazowaniu GDI , tutaj masz zdjecia do Carimsy ktora ma fabrycznie zamontowana instalke :
http://picasaweb.google.c...ey=WTTXZKY7yhI#
zwracam uwage na to zdjecie :
http://picasaweb.google.c...428838457665378
zbiornik gazu z trzema diamentami
[ Dodano: 03-08-2010, 19:04 ]
Dzisiaj rozmawialem z firma AC Białystok i potwierdzili ze będą mieli rozwiazanie do silników GDI/FSI oparte o ich obecne rozwiazanie (czyli bedzie chlodzenie co jakis czas wtryskow benzynowych) . Obecnie to rozwiazanie jest w testach i na rynek zostanie wypuszczony za jakies 2-3 miesiace. Rozwiazanie oparte o ich obecne rozwiazanie (STAG) czyli wtrysk gazu w fazie lotnej jedyna roznica to sterownik bedzie uruchamial wtryski benzynowe wiec koszt bedzie pdoobny do klasycznych instalacji wtrysku gazu. |
|
|
|
 |
Sigma_74
Nowy Forumowicz
Auto: octavia
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-12-2010, 22:04
|
|
|
i co w temacie się zmieniło, nie ukrywam ze sledze ten watek, bo chciałbym benza zagazować. |
|
|
|
 |
cobra_2
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2003 3,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 6 Skąd: Warszawa/Kraków
|
Wysłany: 01-02-2011, 11:36
|
|
|
Witam,
Z aktualności firmy AC:
"Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia naszego stoiska targowego na Międzynarodowych Targach GAS SHOW 2011, które odbywać się będą w dniach 11-12 marca 2011 roku w Centrum EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.
Podczas targów zaprezentujemy najnowszą ofertę AC S.A., a w szczególności STAG-400 - pierwszy na świecie sterownik gazu do silników grupy VW z bezpośrednim wtryskiem benzyny, umożliwiający zasilanie gazem w całym zakresie obrotów."
Trzeba jeszcze chwilke poczekać |
_________________ Pajero my love |
|
|
|
 |
psylocybello
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 gdi (automat)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 6 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 20-03-2011, 22:03
|
|
|
I jakieś newsy odnośnie gazu do gdi???Jeśli coś wiadomo proszę o info.Pozdrawiam |
_________________
)) |
|
|
|
 |
VG
Forumowicz
Auto: 2x Outek 2.0/2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 213 Skąd: Macowieckie
|
Wysłany: 15-05-2011, 19:14
|
|
|
Jestem po rozmowie z gazownikiem który ma zakład ponad 10 lat i napisze pewnie coś co zbulwersuje tutaj co poniektórych )). Powiedział mi cos takiego że silniki sa bardzo odporne na gaz wbrew temu co sie mowi. Faktycznie dochodzi do zatarcia wstryskiwaczy ale ..... osobiscie zgazował 3 silniki GDI (Carisma) i to nie instalacjami z przełączaniem gaz/benzyna. Powiedzial ze jest problem bo do tych silnikow nadaja sie tylko instalacje starsze OMVL (ze wzgledu na sterowanie). Powiedzial mi rowniez ze na gazie jedna z tych Carism o ktorych wie ktore byly przez niego gazowane przejechala 120 tys na gazie ... i dalej jezdzi. Umówilem sie z nim ze ma mi znalezc taka instalacje (podobno nie jest juz produkowana) i zamontowac. Jakby co wtryski kosztuja 180 zl co przy tej cenie beznyzy i moim spalaniu i tak mi sie szybko zwroci ))).
DLa wszystkich tych co beda atakowac mnie po tym wpisie odpowiadam - stac mnie na naprawy
P.S.
Sam ma Passata 2.0 TSI tez zgazowanego ale nie pytalem jak instalacją . Swoja droga widzialem u niego Jaguara wygladajacego jak nówka i BMW X5 oba do gazowania , cena paliwa staje sie dotkliwa
LATEST NEWS !!
dzisiaj wykonałem telefon do AC Białystok i otrzymałem informacje że NIE BĘDZIE instalacji do GDI. Były prowadzone prace nad tm silnikiem ale ze względu na to iż nie spodziewają się dużego zbytu (!) to prac zaprzestano. Prace sa prowadzone dla silników grupy VAG i to dla konkretnych oznaczeń silników. |
|
|
|
 |
Jedlak27
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 27 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 02-09-2018, 10:15
|
|
|
Mam w GDI założony gaz i działa wszystko ok |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-09-2018, 10:40
|
|
|
Napisz jaka to dokładnie instalacja, czy to sekwencja czy może coś innego. |
|
|
|
 |
Jedlak27
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 27 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 02-09-2018, 11:32
|
|
|
Stag 400 dpi |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-09-2018, 18:08
|
|
|
To w sumie tak jak myślałem. A jaki koszt jak można wiedzieć? |
|
|
|
 |
Jedlak27
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 27 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 02-09-2018, 19:42
|
|
|
6500 zł bo jakieś lepsze wtryski gazowe założone i reduktor |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-09-2018, 21:00
|
|
|
Powiem szczerze że grubo
Sterownik jest o około 400zł droższy niż do pośredniego wtrysku. Lepsze wtryski to pewnie ACW03 po około 55zł za sztukę i są w sumie obecnie standardem montażowym u monterów Staga i reduktor to pewnie ACR01 czerwony który też jest standardem w Stagu przy takiej mocy. Więc instalacja w detalu może max 500zł droższa niż do tradycyjnego sześciocylindrowego silnika więc koszt samych części w detalu to max 2300 - 2500zł. Ale tak to jest każdy ceni swoją pracę jak uważa
[ Dodano: 05-09-2018, 17:55 ]
Nie żebym się nabijał, po prostu dość drogo ale jeśli montował to ten gazownik o którym myślę to może i warto było tyle dać za jego profesjonalizm.
Jak by ktoś chciał obejrzeć to chyba ten gazownik wrzucił fotki z Twojego montażu na lpg-forum. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-09-2018, 19:48
|
|
|
Jedlak27, pochwał się ile km przyjechałeś i ile % benzyny dotryskuje instalacja w czasie jazdy na gazie. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 05-09-2018, 20:52
|
|
|
W 3.0 Audi na bezpośrednim podaje od 1,5 do 2,5l na 100km więc tu może być podobnie. |
|
|
|
 |
|