 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:39 |
Pierwszy samochód !!! |
Autor |
Wiadomość |
jaxan
Mitsumaniak

Auto: Carisma, Colt, L300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 256 Skąd: Rzeszów - Niechobrz
|
Wysłany: 08-07-2009, 08:19
|
|
|
przez dwa lata jedyny problem ze skrzynią to wycieki oleju. Powodem był pęknięty (ze starości) uszczelniacz półosi. Koszt nowego + robota + uzupełnienie oleju = 150zł
Po za tym drobnica serwisowa, która wiąże się z każdym autem jakim będziesz jeździł. Chodzi mi przede wszystkim o płyny i wszelkie gumowe elementy zawieszenie.
Zgadzam się w 100% z Tobą skull! Choć GDI to po protu autko dla konesera, znawcy tematu, któremu pięknie służyło będzie jeśli o niego należycie zadba |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
skull
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 614 Skąd: Kentaki
|
Wysłany: 08-07-2009, 09:34
|
|
|
z tymi GDI to jest nieraz ciężki orzech do zgryzienia silnik który rządzi swoimi własnymi "prawami" dla nowego użytkownika forum proponuję wpisać w wyszukiwarkę hasło GDI i poczytać parę tematów co najczęściej boli i gdzie w tych motorach Najwięcej użytkowników GDI jest wśród posiadaczy Carism dlatego też często tu zaglądam poczytać i zasięgnąć opinii |
_________________
 |
|
|
|
 |
pataj
Nowy Forumowicz
Auto: Carsima '97 1,9TD hatchback
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-07-2009, 13:30
|
|
|
maciej76 napisał/a: | pataj
Możesz wrzucić fotki do swojej galerii. Wtedy będą dostępne dla wszystkich forumowiczów. |
Fakt. Jak tylko ogarnę sprawy bieżące to wrzucam. Na razie na dniach mam zostać ojcem i trochę inne rzeczy mnie pochłaniają.
[ Dodano: 08-07-2009, 14:25 ]
Co do awaryjności silnika TD to niska. Po kupnie wymieniłem asekuracyjnie płyny, paski, filtry. Przez 1,5 roku raz padła pompa wspomagania, raz pasek klinowy (ten co wymieniał pompę za mocno popracował napinaczem ). Ponadto standardowe "bolączki" Carism: plastikowe końcówki wybieraka skrzyni biegów szybko się wycierają, zalewająca się pompa tylnego spryskiwacza szyby (poczytaj o tym na forum jak zrobić raz a dobrze), plastikowe kratki wylotów nadmuchu powietrza we wnętrzu wykonane są z kiepskiego (kruchego) plastiku, no i tapicerka w kolorze naćpany Picasso - ale o gustach się milczy. Inne to typowe koszty użytkowania samochodu na polskich drogach: stabilizatory, amory, tarcze hamulcowe i klocki. Czasem przy braku farta felga do prostowania Na Carismę przesiadłem się z ...Miaty. Wiadomo - tesknię za 7k obrotów i innymi smaczkami. Ale najważniejsze do czego Ci potrzebny samochód i jak często będziesz go używał. Częstsze jeżdżenie = diesel/LPG. Rodzina i graty do wożenia = duuuży bagażnik. |
_________________ Carsima '97 1,9TD hatchback, zielony metalik, klima |
|
|
|
 |
|
|