[EA2A 2.0] Przerywa przy dodawaniu gazu |
Autor |
Wiadomość |
Polako
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant ea2a 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 12 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 13-12-2009, 11:45
|
|
|
Narazie zatankuję gaz na inmnej stacji jak ten wyjeżdże i zobaczę czy dalej będzie się to działo jak tak to przejadę się do gazownika. |
|
|
|
 |
korci2006 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-12-2009, 21:21
|
|
|
witam
to mi wygląda na zawór EGR . najlepiej wyczyścić stożek lub zaślepić . |
Ostatnio zmieniony przez korci2006 30-12-2009, 20:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 30-12-2009, 00:28
|
|
|
JaGrab3 napisał/a: | a ja powiem inaczej, sprawdz sobie czy rozrząd jest ok, jak ci przeskoczy to bedziesz mial takie objawy, bylo pisane na forum. |
gdzie tego szukac? |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 30-12-2009, 00:56
|
|
|
korci2006 napisał/a: | witam
to mi wygląda na zawór EPG . najlepiej wyczyścić stożek lub zaślepić . |
EPG to masz info o programach w satce, pewnie chodziło ci o EGR...
Zawieszony egr daje objaw taki, ze autko jest muuuulaste, raczej nie ma przerywań, a fakt dobrze jest go przeczyścić/zaślepić... sam już jakiś czas temu go zaślepiłem.
Co do rozrządu, to sprawdzi ci to mechanik, lub sam, ale raczej się trzeba na tym znać. Polega to na zdjęciu obudowy rozrządu i sprawdzeniu ułożenia kół. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 30-12-2009, 12:19
|
|
|
JaGrab3 napisał/a: | korci2006 napisał/a: | witam
to mi wygląda na zawór EPG . najlepiej wyczyścić stożek lub zaślepić . |
EPG to masz info o programach w satce, pewnie chodziło ci o EGR...
Zawieszony egr daje objaw taki, ze autko jest muuuulaste, raczej nie ma przerywań, a fakt dobrze jest go przeczyścić/zaślepić... sam już jakiś czas temu go zaślepiłem.
Co do rozrządu, to sprawdzi ci to mechanik, lub sam, ale raczej się trzeba na tym znać. Polega to na zdjęciu obudowy rozrządu i sprawdzeniu ułożenia kół. |
dalej nie kumam co to jest ten zawór epg gdzie jest i do czego służy
moze mam ktos zdjęcie jak go zaślepić ? |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 30-12-2009, 13:11
|
|
|
EGR, nie EPG.
Więc EGR jest to zawór recyrkulacji spalin, jest on umieszczony w kolektorze dolotowym, jest odpowiedzialny za to, ze część spalin powraca do kolektora dolotowego i jest jeszcze raz dopalana. Jest to sposob na zmniejszenie szkodliwości spalin. Istotą działania tego zaworu jest to, żeby dopalanie spalin odbywało się wtedy, kiedy silnik nie jest obciążony, tak zeby kierowca nie czuł straty mocy. Zawór ten czasami się zacina, przez co część spalin jest cofanych cały czas do kolektora, i silnik ma mniejszą moc.
Pięknie masz opisane co i jak na stronie krzyżaka mitsubishi naprawa .
Tam wchodzisz w dane naprawcze i dalej zawór EGR.
[ Dodano: 30-12-2009, 13:12 ]
ALE, Ja ci mówię - Sprawdzić rozrząd. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
nightfly
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DiD 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 58 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 30-12-2009, 19:21 Re: [EA2A 2.0] Przerywa przy dodawaniu gazu
|
|
|
Tieesto napisał/a: | Jak dodaję gazu, czy to na jałowym czy podczas jazdy to tak do 4krpm taki przerywa, i na benzynie i na gazie, głównie jak się nagrzeje.
Czy przyczyną tego mogą być przewody i świece? jeśli nie one to co sprawdzić? |
Tak sobie czytam Twój temat i myślę, że objawy masz podobne do tych jakie ja miałem.
Sprawdź sobie:
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15
Spróbuj odłączyć przepływomierz np. na włączonym silniku i wtedy zobaczysz zachowanie silnika. Jak przestanie przerywać i falować to znaczy, że przepływomierz masz padnięty tak jak ja miałem... |
_________________ 1. Kiedyś: Mitsubishi Galant Wagon 1997, 2.5 V6 24v 163KM
2. Kiedyś: Mitsubishi Outlander 2010, 2.0 DiD 140KM
3. Obecnie: Mitsubishi ASX Ralliart 2015, 2.2 DiD 150KM
4. Obecnie: Mitsubishi Eclipse Cross 2018, 1.5 |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 31-12-2009, 11:54
|
|
|
przepływka raczej nie ma nic do gazu, nie wiem jaką masz instalację.
Padnięta przepływka to masakra na zimnym silniku, na ciepło wlasnie powinno byc lepiej.
Ale oczywiscie sprawdzic nie zaszkodzi. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
Polako
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant ea2a 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 12 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 03-01-2010, 23:18
|
|
|
Witam winą szarpania okazała się jednak fajka cewki. Próbuję znalezc od tygodni i na allegro samych fajek i nic tylko w komplecie z cewkami. Byłbym wdzięczny za pomoc w odnalezieniu fajki np. na allegro. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 03-01-2010, 23:21
|
|
|
myśmy mieli to samo w galu i kupiliśmy fajki w inter carsie. zmieniliśmy psikneliśmy WD40 ( żeby wilgoci nie było i działa
[ Dodano: 03-01-2010, 23:23 ]
sorry nie fajki a kable mała pomyłka |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-01-2010, 23:26
|
|
|
Polako, zadzwon tutaj JAPANEZE MAREK MALIK
tel. 422154402, kom. 602224584 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Polako
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant ea2a 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 12 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 03-01-2010, 23:29
|
|
|
Aha dziękuję. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-01-2010, 23:46
|
|
|
Fajkocewka to występuje chyba tylko w całości. |
|
|
|
 |
Polako
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant ea2a 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 12 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 04-01-2010, 21:00
|
|
|
http://allegro.pl/item861...owa_i_inne.html
Dogadałem się z gościem, że sprzeda mi 2 fajki z cekwami za 100 zl. Niby sie opłaca ale nie ma pewności czy używane będzie działało należycie. Co sądzicie warto kupic używane cena za nowe 360 za 2 komplety czyli 260 zł w kieszeni. Pozdr |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-01-2010, 21:11
|
|
|
Polako, jak masz kupywac uzywane to lepiej napraw swoje, w sprzedazy jest dostepny specjalny sylikon, tez nie masz 100% pewnosci czy aby cewka nie ma przebicia, powiem krótko to co jest tanie jest w rzeczywistosci drogie, wiec albo kupic nowe albo zregenerowac swoje |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|