Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A 2.0] Przerywa przy dodawaniu gazu
Autor Wiadomość
Polako 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant ea2a 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Małkinia
Wysłany: 13-12-2009, 11:45   

Narazie zatankuję gaz na inmnej stacji jak ten wyjeżdże i zobaczę czy dalej będzie się to działo jak tak to przejadę się do gazownika.
 
 
 
korci2006
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2009, 21:21   

witam
to mi wygląda na zawór EGR . najlepiej wyczyścić stożek lub zaślepić .
Ostatnio zmieniony przez korci2006 30-12-2009, 20:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 30-12-2009, 00:28   

JaGrab3 napisał/a:
a ja powiem inaczej, sprawdz sobie czy rozrząd jest ok, jak ci przeskoczy to bedziesz mial takie objawy, bylo pisane na forum.


gdzie tego szukac?
_________________
pablo diablo
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 30-12-2009, 00:56   

korci2006 napisał/a:
witam
to mi wygląda na zawór EPG . najlepiej wyczyścić stożek lub zaślepić .

EPG to masz info o programach w satce, pewnie chodziło ci o EGR...
Zawieszony egr daje objaw taki, ze autko jest muuuulaste, raczej nie ma przerywań, a fakt dobrze jest go przeczyścić/zaślepić... sam już jakiś czas temu go zaślepiłem.


Co do rozrządu, to sprawdzi ci to mechanik, lub sam, ale raczej się trzeba na tym znać. Polega to na zdjęciu obudowy rozrządu i sprawdzeniu ułożenia kół.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 30-12-2009, 12:19   

JaGrab3 napisał/a:
korci2006 napisał/a:
witam
to mi wygląda na zawór EPG . najlepiej wyczyścić stożek lub zaślepić .

EPG to masz info o programach w satce, pewnie chodziło ci o EGR...
Zawieszony egr daje objaw taki, ze autko jest muuuulaste, raczej nie ma przerywań, a fakt dobrze jest go przeczyścić/zaślepić... sam już jakiś czas temu go zaślepiłem.


Co do rozrządu, to sprawdzi ci to mechanik, lub sam, ale raczej się trzeba na tym znać. Polega to na zdjęciu obudowy rozrządu i sprawdzeniu ułożenia kół.


dalej nie kumam co to jest ten zawór epg gdzie jest i do czego służy
moze mam ktos zdjęcie jak go zaślepić ?
_________________
pablo diablo
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 30-12-2009, 13:11   

EGR, nie EPG.
Więc EGR jest to zawór recyrkulacji spalin, jest on umieszczony w kolektorze dolotowym, jest odpowiedzialny za to, ze część spalin powraca do kolektora dolotowego i jest jeszcze raz dopalana. Jest to sposob na zmniejszenie szkodliwości spalin. Istotą działania tego zaworu jest to, żeby dopalanie spalin odbywało się wtedy, kiedy silnik nie jest obciążony, tak zeby kierowca nie czuł straty mocy. Zawór ten czasami się zacina, przez co część spalin jest cofanych cały czas do kolektora, i silnik ma mniejszą moc.
Pięknie masz opisane co i jak na stronie krzyżaka mitsubishi naprawa .
Tam wchodzisz w dane naprawcze i dalej zawór EGR.

[ Dodano: 30-12-2009, 13:12 ]
ALE, Ja ci mówię - Sprawdzić rozrząd.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
nightfly 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DiD 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 58
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 30-12-2009, 19:21   Re: [EA2A 2.0] Przerywa przy dodawaniu gazu

Tieesto napisał/a:
Jak dodaję gazu, czy to na jałowym czy podczas jazdy to tak do 4krpm taki przerywa, i na benzynie i na gazie, głównie jak się nagrzeje.
Czy przyczyną tego mogą być przewody i świece? jeśli nie one to co sprawdzić?


Tak sobie czytam Twój temat i myślę, że objawy masz podobne do tych jakie ja miałem.
Sprawdź sobie:
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15

Spróbuj odłączyć przepływomierz np. na włączonym silniku i wtedy zobaczysz zachowanie silnika. Jak przestanie przerywać i falować to znaczy, że przepływomierz masz padnięty tak jak ja miałem... :D
_________________
1. Kiedyś: Mitsubishi Galant Wagon 1997, 2.5 V6 24v 163KM
2. Kiedyś: Mitsubishi Outlander 2010, 2.0 DiD 140KM
3. Obecnie: Mitsubishi ASX Ralliart 2015, 2.2 DiD 150KM
4. Obecnie: Mitsubishi Eclipse Cross 2018, 1.5
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 31-12-2009, 11:54   

przepływka raczej nie ma nic do gazu, nie wiem jaką masz instalację.
Padnięta przepływka to masakra na zimnym silniku, na ciepło wlasnie powinno byc lepiej.
Ale oczywiscie sprawdzic nie zaszkodzi.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Polako 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant ea2a 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Małkinia
Wysłany: 03-01-2010, 23:18   

Witam winą szarpania okazała się jednak fajka cewki. Próbuję znalezc od tygodni i na allegro samych fajek i nic tylko w komplecie z cewkami. Byłbym wdzięczny za pomoc w odnalezieniu fajki np. na allegro. Pozdrawiam.
 
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 03-01-2010, 23:21   

myśmy mieli to samo w galu i kupiliśmy fajki w inter carsie. zmieniliśmy psikneliśmy WD40 ( żeby wilgoci nie było i działa :)

[ Dodano: 03-01-2010, 23:23 ]
sorry nie fajki a kable :P mała pomyłka :oops:
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-01-2010, 23:26   

Polako, zadzwon tutaj JAPANEZE MAREK MALIK
tel. 422154402, kom. 602224584
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Polako 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant ea2a 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Małkinia
Wysłany: 03-01-2010, 23:29   

Aha dziękuję.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-01-2010, 23:46   

Fajkocewka to występuje chyba tylko w całości.
 
 
Polako 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant ea2a 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Małkinia
Wysłany: 04-01-2010, 21:00   

http://allegro.pl/item861...owa_i_inne.html
Dogadałem się z gościem, że sprzeda mi 2 fajki z cekwami za 100 zl. Niby sie opłaca ale nie ma pewności czy używane będzie działało należycie. Co sądzicie warto kupic używane cena za nowe 360 za 2 komplety czyli 260 zł w kieszeni. Pozdr
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-01-2010, 21:11   

Polako, jak masz kupywac uzywane to lepiej napraw swoje, w sprzedazy jest dostepny specjalny sylikon, tez nie masz 100% pewnosci czy aby cewka nie ma przebicia, powiem krótko to co jest tanie jest w rzeczywistosci drogie, wiec albo kupic nowe albo zregenerowac swoje
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.