Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 20-08-2009, 13:05   

Na forum ktoś wymieniał w takim warsztacie. Wzięli jakoś 20zł.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 20-08-2009, 13:05   

Za przelutowanie 4 kondziołków? A z 30 zł. Nie powinni więcej.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
ayna130 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 20 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: :)
Wysłany: 20-08-2009, 15:06   

tak? no to nic nie ruszam i niech zrobią to porządnie:)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-08-2009, 17:09   

Ja zapłaciłem 2 lata temu w serwisie telefonów komórkowych 20 zł.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-08-2009, 14:27   

ayna130, myślę że 30zł to już na pewno górna granica. Ale powinni taniej, za 20zł bez problemu.
 
 
ayna130 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 20 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: :)
Wysłany: 22-08-2009, 08:13   

tak, tylko że wczoraj pytałam mechaników i żaden nie chciał się tego podjąć...., że niby tymi samochodami się nie zajmują... chyba przyjdzie na to, że samemu trzeba będzie to zrobić.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 22-08-2009, 09:34   

ayna130 napisał/a:
pytałam mechaników i żaden nie chciał się tego podjąć...., że niby tymi samochodami się nie zajmują
Czasem nie rozumie takiego podejścia. Czy to ma znaczenie czy to płyta kompa samochodowego czy promu kosmicznego? Obwód drukowany to obwód drukowany a kondensatory są takie same od lodówek po komputery :roll:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 22-08-2009, 10:14   

Z takim czyms nie jedzie sie do mechanika.Poprostu wyjmij ECU,znajdz sobie na forum jak to sie robi,jak sama nie umiesz to poproś chłopaka.I wtedy lecisz do serwisu RTV albo GSM.
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 22-08-2009, 10:38   

Proponuję nie zabierać się za to bez odpowiedniego odsysacza i lutownicy z cieniutkim grotem (transformatorowa w ogóle odpada bo popalisz sobie układy elektroniczne), bez wprawy w lutowaniu i rozlutowywaniu w ogóle się za to nie zabieraj bo możesz więcej zaszkodzić niż pomóc. Skoro w serwisach RTV/GSM biorą tak mało to nie ma co się zastanawiać. Ja miałem słabą lutownicę oporową i beznadziejny odsysacz co spowodowało, że się nieźle nakląłem przy wymianie kondków:)
 
 
 
oko_81 
Mitsumaniak


Auto: Colt 4G13 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 83
Skąd: Rybnik
Wysłany: 29-08-2009, 15:08   

Jeśli wymiana kondensatorów w ECU nie da rezultatu to proponuje wykonać regulację zaworów o ile wcześniej to nie było robione
 
 
 
monika 
Nowy Forumowicz


Auto: colt 1.3 CA0 12V 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-08-2009, 14:27   

ayna, a na czym jeździsz? lpg czy beznyna?
 
 
Kondzio_czdz 
Mitsumaniak


Auto: Colt CA4A 1,6GLXi 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 88
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 31-08-2009, 00:31   

Anya mam pytanko-masz własny garaż? Bo jeśli nie to nie szukałbym w ECU (chociaż kondensatorki nie zaszkodzi wymienić). Możesz mieć np. gdzieś naruszoną izolację i zawilgocone przewody dlatego na zimnym ciężko odpala i nierówno chodzi (najzwyczajniej w świecie osiada się rosa, w miarę ogrzewania odparowuje). U mnie zawilgocona była sonda lambda i sytuacja była identyczna, oprócz tego często jak pojeździłem po kałużach po prostu się zalewała. W tym przypadku akurat pomogła jej wymiana tylko koszt już trochę większy, ale przynajmniej można to zrobić samemu :wink:
 
 
ayna130 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 20 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: :)
Wysłany: 31-08-2009, 15:39   

Jeżdzę na gazie. Nie mam jeszcze garażu, samochód stoi niestety póki co na dworze. Kondensatorami niestety się jeszcze nie zajmowałam z braku czasu:( może we wrześniu znajdę trochę więcej czasu dla colcika.
 
 
monika 
Nowy Forumowicz


Auto: colt 1.3 CA0 12V 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-08-2009, 17:07   

U mnie na zimnym silniku, colt też nie chce od razu zapalić, silnik kręci ale zaraz urywa.
Gazownik powiedział, ze trzeba wymienić membranę parownika, że jej zużycie powoduje takie objawy.
Jednak jeszcze jej nie wymieniłam :p , narazie poluję na nią.
Nie wiem czy u ciebie jest akurat to samo, ale może trzeba żeby obejrzał go gazownik.
 
 
Kondzio_czdz 
Mitsumaniak


Auto: Colt CA4A 1,6GLXi 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 88
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 31-08-2009, 22:53   

Oprócz sondy jest inna ewentualność.
Hmm na gazie powiadasz? Masz przełącznik automatyczny? Odpalasz z benzyny? Po odpaleniu przechodzi z benzyny na gaz? Możliwe, że masz zapieczone wtryski. Jakiś czas temu znajomy montował gaz i miał podobny problem. Nie pamiętam z jakiej firmy miał wtryskiwacze, ale po wymianie było wszystko ok. Może spróbuj pojechać do gazownika. Być może Twoja instalacja jest jeszcze na gwarancji-wtedy to nic nie kosztuje :wink:
_________________
Pisząc świat dobry nasz Bóg nie wiedział, że kleks spadnie właśnie tu...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.