[CAxA] Problem z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 20-08-2009, 13:05
|
|
|
Na forum ktoś wymieniał w takim warsztacie. Wzięli jakoś 20zł. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
|
|
|
 |
ayna130
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 20 Sie 2009 Posty: 15 Skąd: :)
|
Wysłany: 20-08-2009, 15:06
|
|
|
tak? no to nic nie ruszam i niech zrobią to porządnie:) |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-08-2009, 17:09
|
|
|
Ja zapłaciłem 2 lata temu w serwisie telefonów komórkowych 20 zł. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 21-08-2009, 14:27
|
|
|
ayna130, myślę że 30zł to już na pewno górna granica. Ale powinni taniej, za 20zł bez problemu. |
|
|
|
 |
ayna130
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 20 Sie 2009 Posty: 15 Skąd: :)
|
Wysłany: 22-08-2009, 08:13
|
|
|
tak, tylko że wczoraj pytałam mechaników i żaden nie chciał się tego podjąć...., że niby tymi samochodami się nie zajmują... chyba przyjdzie na to, że samemu trzeba będzie to zrobić. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 22-08-2009, 09:34
|
|
|
ayna130 napisał/a: | pytałam mechaników i żaden nie chciał się tego podjąć...., że niby tymi samochodami się nie zajmują | Czasem nie rozumie takiego podejścia. Czy to ma znaczenie czy to płyta kompa samochodowego czy promu kosmicznego? Obwód drukowany to obwód drukowany a kondensatory są takie same od lodówek po komputery |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 22-08-2009, 10:14
|
|
|
Z takim czyms nie jedzie sie do mechanika.Poprostu wyjmij ECU,znajdz sobie na forum jak to sie robi,jak sama nie umiesz to poproś chłopaka.I wtedy lecisz do serwisu RTV albo GSM. |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 22-08-2009, 10:38
|
|
|
Proponuję nie zabierać się za to bez odpowiedniego odsysacza i lutownicy z cieniutkim grotem (transformatorowa w ogóle odpada bo popalisz sobie układy elektroniczne), bez wprawy w lutowaniu i rozlutowywaniu w ogóle się za to nie zabieraj bo możesz więcej zaszkodzić niż pomóc. Skoro w serwisach RTV/GSM biorą tak mało to nie ma co się zastanawiać. Ja miałem słabą lutownicę oporową i beznadziejny odsysacz co spowodowało, że się nieźle nakląłem przy wymianie kondków:) |
|
|
|
 |
oko_81
Mitsumaniak

Auto: Colt 4G13 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2005 Posty: 83 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 29-08-2009, 15:08
|
|
|
Jeśli wymiana kondensatorów w ECU nie da rezultatu to proponuje wykonać regulację zaworów o ile wcześniej to nie było robione |
|
|
|
 |
monika
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.3 CA0 12V 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Cze 2009 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-08-2009, 14:27
|
|
|
ayna, a na czym jeździsz? lpg czy beznyna? |
|
|
|
 |
Kondzio_czdz
Mitsumaniak

Auto: Colt CA4A 1,6GLXi 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 88 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 31-08-2009, 00:31
|
|
|
Anya mam pytanko-masz własny garaż? Bo jeśli nie to nie szukałbym w ECU (chociaż kondensatorki nie zaszkodzi wymienić). Możesz mieć np. gdzieś naruszoną izolację i zawilgocone przewody dlatego na zimnym ciężko odpala i nierówno chodzi (najzwyczajniej w świecie osiada się rosa, w miarę ogrzewania odparowuje). U mnie zawilgocona była sonda lambda i sytuacja była identyczna, oprócz tego często jak pojeździłem po kałużach po prostu się zalewała. W tym przypadku akurat pomogła jej wymiana tylko koszt już trochę większy, ale przynajmniej można to zrobić samemu |
|
|
|
 |
ayna130
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 20 Sie 2009 Posty: 15 Skąd: :)
|
Wysłany: 31-08-2009, 15:39
|
|
|
Jeżdzę na gazie. Nie mam jeszcze garażu, samochód stoi niestety póki co na dworze. Kondensatorami niestety się jeszcze nie zajmowałam z braku czasu:( może we wrześniu znajdę trochę więcej czasu dla colcika. |
|
|
|
 |
monika
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.3 CA0 12V 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Cze 2009 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-08-2009, 17:07
|
|
|
U mnie na zimnym silniku, colt też nie chce od razu zapalić, silnik kręci ale zaraz urywa.
Gazownik powiedział, ze trzeba wymienić membranę parownika, że jej zużycie powoduje takie objawy.
Jednak jeszcze jej nie wymieniłam , narazie poluję na nią.
Nie wiem czy u ciebie jest akurat to samo, ale może trzeba żeby obejrzał go gazownik. |
|
|
|
 |
Kondzio_czdz
Mitsumaniak

Auto: Colt CA4A 1,6GLXi 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 88 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 31-08-2009, 22:53
|
|
|
Oprócz sondy jest inna ewentualność.
Hmm na gazie powiadasz? Masz przełącznik automatyczny? Odpalasz z benzyny? Po odpaleniu przechodzi z benzyny na gaz? Możliwe, że masz zapieczone wtryski. Jakiś czas temu znajomy montował gaz i miał podobny problem. Nie pamiętam z jakiej firmy miał wtryskiwacze, ale po wymianie było wszystko ok. Może spróbuj pojechać do gazownika. Być może Twoja instalacja jest jeszcze na gwarancji-wtedy to nic nie kosztuje |
_________________ Pisząc świat dobry nasz Bóg nie wiedział, że kleks spadnie właśnie tu... |
|
|
|
 |
|