Gasnący silnik |
Autor |
Wiadomość |
misiek-misiek
Mitsumaniak Kawosz :)

Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 661 Skąd: Pajęczno-okolice
|
Wysłany: 11-01-2010, 14:53
|
|
|
ja nie zakładałem i nie sądzę żeby mc zakładał, więc czysta benzynka |
|
|
|
 |
mc
Forumowicz

Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 208 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 12-01-2010, 02:37
|
|
|
Tylko benzynka. Gazu nawet nie planuję.
Jutro przedwonie tam. Może akurat.
Tak dla potomnych to znalazłem silniczek, oryginalny sprowadzany z JP za nędzne 179 funtów. Troszkę przydrogo. To sklep z częściami to 3000gt ale wiele przecież pasuje do miśków. I amorki z ECS można tam też dostać. Dość fajna strona ale straszna drożyzna.
Strona: http://www.evilempireperf...70c3c90d94836d1 |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-01-2010, 08:30
|
|
|
a to nic - u mnie się tak działo a winne były wtryski lpg |
_________________  |
|
|
|
 |
misiek-misiek
Mitsumaniak Kawosz :)

Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 661 Skąd: Pajęczno-okolice
|
Wysłany: 12-01-2010, 21:44
|
|
|
gres napisał/a: | a to nic - u mnie się tak działo a winne były wtryski lpg |
to co to za instalka? w MSSie mam landi renzo Omegas i mają wytrzymac 100tkm i regeneracja, mogłem założyc tańszą ale tam wtryski trzeba regenerowac co 10 tysięcy
a jak już o gazie to Omegas do e88a u nas kosztuje 4500zł, może powiecie, że drogo ale przynajmniej bezawaryjnie (w końcu już 7 aut w tej firmie zagazowałem i jakoś nic się nie działo i nie dzieje ) |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-01-2010, 10:23
|
|
|
a ja wiem
sekwencja jakaś , skończyło się na wyczyszczeniu wyregulowaniu i odwróceniu o ringów we wtryskiwaczach
Co do przepływki to looknijcie na temat o silniku |
_________________  |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 18-01-2010, 23:00
|
|
|
mc, sprawdź błędy ECU.Nigdy nie miałem problemu z obrotami.Może po prostu łapie lewe powietrze
[ Dodano: 18-01-2010, 23:05 ]
ps.minął rok od założenia żarówek w przednich reflektorach.Czy spaliła się któraś z żarówek?Muszę kupić,a z tego co pamiętam,tamte nieźle świeciły.Zastanawiam się tylko jak z żywotnością. |
_________________
 |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-01-2010, 10:10
|
|
|
mam nadzieje że nei zapeszę [pfu pfu pfu] ale miśki jakoś nie spalają żarówek. Niedawno w pracy wypyłnął taki temat - prezes ma civica, kumel lanosa, obaj nie chcieli mi uwerzyć że ja jeszcze żarówek nie wymieniałem ani w miśku ani wcześniej w pugu ( przez 2 lata) bo oni co pół roku ... |
_________________  |
|
|
|
 |
mc
Forumowicz

Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 208 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 19-01-2010, 12:43
|
|
|
jacek11, wciąż ładnie świecą. Wyminiałem tylko światła stopu bo się spaliły i lewą długich bo była spalona jak już kupowałem. Wykręciłem krokowca i to raczej na 100% on bo jak przeczyściłem to zaczął ładnie chodzić ale widzę że wszystko powoli wraca już do poprzedniego stanu. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 19-01-2010, 17:14
|
|
|
Więc wygląda na to,że Philips Blue Vision,jest dobrą żarówką
Jak kaski starczy,to zakładam takie do gala. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 19-01-2010, 19:44
|
|
|
mc napisał/a: | ładnie chodzić ale widzę że wszystko powoli wraca już do poprzedniego stanu. |
moze sprawdz czy ma odpowiednie paramerty na pinach itp .czy cos
[ Dodano: 19-01-2010, 19:44 ]
jacek11 napisał/a: | Więc wygląda na to,że Philips Blue Vision,jest dobrą żarówką |
chyba nie bardzo... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
mc
Forumowicz

Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 208 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 19-01-2010, 22:27
|
|
|
Cytat: | chyba nie bardzo... |
Dlaczego?? Ja nie narzekam. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 19-01-2010, 22:46
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | chyba nie bardzo... |
Każdy ma swoje zdanie
Ja swoje opieram na doświadczeniach.Philips świeci dobrze,i daleko.Minął rok od założenia,i świecą nadal.Wcześniej zakładałem Osram Silver+50%.Również świecą dobrze,ale żadna z nich nie świeciła mi dłużej niż pół roku.
Za Philipsy zapłaciłem 92 zł. za Osramy płacę 44 zł.
Różnica spora,ale czas świecenia Philipsów jest dwa razy dłuższy,więc na jedno wychodzi.
Za Philipsem przemawia też niebieskawa barwa światła(miła dla oka )
Oto moje skromne wywody na temat żarówek,w temacie o gasnącym silniku
Teraz możecie na mnie nakrzyczeć |
_________________
 |
|
|
|
 |
misiek-misiek
Mitsumaniak Kawosz :)

Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 661 Skąd: Pajęczno-okolice
|
Wysłany: 21-01-2010, 15:01
|
|
|
Cytat: | Teraz możecie na mnie nakrzyczeć |
AAAAAAAAAA
Jak już o żarówkach mowa, to chyba bardziej w grę wchodzi przebieg niż wiek, ja miałem w galu E3 Philipsy Blue Vision i wytrzymały mi 20 tys. km obydwie. Teraz w nissanie mam jedną jakąś ala blue a drugą zwykłą i tak trochę "z byka patrzy" . Muszę to doprowadzic do porządku jak mrozy puszczą. Co do zasięgu to świecą tak samo daleko, tylko że jaśniej, dlatego się wydaje że dalej. Jak lampa przykładowo ma zasięg 100m to przy zwykłej żarówie dociera tam mniej światła niż przy blue i to cała tajemnica. Jak checie dalej widziec to trzeba rżnąc na długich, ale to może nie twac za długo bo ktoś może lampy powybijac
mc napisał/a: | Wykręciłem krokowca i to raczej na 100% on bo jak przeczyściłem to zaczął ładnie chodzić ale widzę że wszystko powoli wraca już do poprzedniego stanu. |
a tak wracając do tematu, może trzeba zacząc jeździc na aptecznej benzynie typu v-power? może sie nie będzie brudził? |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 21-01-2010, 23:19
|
|
|
misiek-misiek napisał/a: | a tak wracając do tematu, może trzeba zacząc jeździc na aptecznej benzynie typu v-power? może sie nie będzie brudził? |
Bzdura totalna...
mc, przeczysc przepusnice (benzyna ekstrakcyjna) jeszcze moze, i styki krokowca preparatem ,,kontakt'' |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 21-01-2010, 23:33
|
|
|
Ja osobiście traktowałem tego gala paliwem z caerfura(czy jak się to pisze),i pomrukiwał jak rasowy miś.Spalanie było mniejsze niż na werwie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|