Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 17:31
Spryskiwacze lamp
Autor Wiadomość
slawekdr 
Forumowicz

Auto: Sigma Wagon 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-03-2011, 09:34   

Czesc,
mozna prosic o fotke przyłącz i typ pompy którą kupiłeś?

Będę wdzięczny;)
S.

krzysius napisał/a:
otóz panowie mozna dopasować od innego auta ja dopasowałem u siebie od passata ,ponieważ kilka razy mi się zatarła ,a kupowac inną pompe równie zajechaną jest bez sensu! .Trzeba przerobić kostkę oraz wejście i wyjście z pompy. Może to być równiez inna pompa :mrgreen:
_________________
Przygoda z Tytanikiem....
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 18-09-2011, 21:53   

Ech może komuś się przyda. Niedziałające spryskiwacze w naszych Sigmach to chyba normalka, poprawcie Mnie jeśli się mylę. :wink: Jeszcze przed zlotem postanowiłem rozruszać stary silniczek, efekty były mizerne:



Na szczęście w zapasie miałem jeszcze dwa i po trzech godzinach czyszczenia smarowania i uszczelniania udało złożyć się jeden sprawny:



Tak jak wcześniej pisał krzysius stare pompki gdy są rzadko używane potrafią przyrdzewieć. Nie wiem jak długo pochodzi moja po reanimacji... czas pokarze. Nie czekając na koniec starej, rozglądałem się za zamiennikiem. Krzysius pisał o dopasowaniu od Passata i w tym kierunku zmierzałem. Jedyne co udało mi się znaleźć to, pompka wysokiego ciśnienia o nr VW AG-3B7 995 681:



Średnice króćców, są takie same jak w oryginale. Niestety pompka jest dość długa i trzeba troszkę się pobawić by dopasować. Oczywiście można zrezygnować z jednego uchwytu, ale ja nie chciałem . Przewód trzeba przedłużyć i zarobić końcówki:



Jeśli ubywa ci płyn w zbiorniczku, to najczęściej jest wina nieszczelnego zaworka zwrotnego przy spryskiwaczach:



W kombi dostęp do nich jest prosty wystarczy, zdemontować reflektor i pod nim jest zaworek:



Niestety w sedanie sprawa ma się ciut gorzej, trzeba ściągnąć zderzak. Zaworki są ukryte pod belką :doubt:



Gdy zabrniesz już tak daleko to warto zajrzeć do samych spryskiwaczy pod zderzakiem lubią sobie korodować. Konserwacja powinna powstrzymać ten proces.



Smacznego :wink:

[ Dodano: 11-11-2012, 11:56 ]
Kolejny zamiennik który można dopasować pochodzi z Alfa Romeo 156:

_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.