Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] Problemy z rozruchem zimnego silnika
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-12-2009, 08:13   

Jak na tym małym przewodzie pojawi się 12V to z tego grubego pójdzie dalej odpowiednio na świece czy coś.
Podmień komputer i sprawdź :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Pimpek 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E34A Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Zgierz
Wysłany: 09-12-2009, 17:50   

Maretzky85 napisał/a:
ak na tym małym przewodzie pojawi się 12V


Właśnie na tym małym nie ma żadnego napięcia, ani w spoczynku, ani po przekręceniu kluczyka. Nie wiem teraz czy idzie to przez ten komputer po stronie pasażera, czy bezpośrednio na przekaźniki. Dzisiaj jeden magik stwierdził że bezpośrednio do przekaźników. Już zgłupiałem. Nie mam za bardzo skąd wziąć drugiego kompa żeby podłaczyć i zobaczyć czy bangla...
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-12-2009, 22:36   

Z komputera idzie na przekaźnik. Jak z komputera nie wychodzi sygnał to i przekaźnik nie będzie działać.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Pimpek 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E34A Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Zgierz
Wysłany: 10-12-2009, 19:13   

Jednak komputer jest walnięty, dzisiaj podmieniłem na drugi i bangla od razu :) Dzięki za pomoc :mrgreen:
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-12-2009, 21:40   

Polecamy się na przyszłość :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Pimpek 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E34A Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Zgierz
Wysłany: 10-03-2010, 23:23   

Witam po przewie :mrgreen: Mój galancik znowu ma humory :| Jak jest zimny nie chce palić, jak potraktuję go samostartem i podciągnie tak do 2tyś/obr to załapie i chodzi, inaczej nie chce. Za drugim razem odpala normalnie. O co kaman :?:
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-03-2010, 23:45   

świece żarowe :) ? :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Pimpek 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E34A Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Zgierz
Wysłany: 13-03-2010, 22:36   

Maretzky85, znowu trafiłeś :mrgreen: wymieniłem świeczki i pali od razu, a jeszcze pytanie czy w moim galancie nie było fabrycznie kontrolki podgrzewania świec ?
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-03-2010, 23:27   

A tego już nie pamiętam :P Miałem okazję TD jeździć, ale też miał jakiś patent na świece żarowe. Wydaje mi się, że mieć powinien.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 14-03-2010, 10:09   

Pimpek napisał/a:
jeszcze pytanie czy w moim galancie nie było fabrycznie kontrolki podgrzewania świec
nie było takiej kontrolki w tych modelach...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
matti87 
Forumowicz

Auto: Galant 1.8td 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: J-W
Wysłany: 15-03-2010, 22:16   

kontrolki nie było ale jesli przekręcisz zapłon i usłyszysz takie pyknięcie to znaczy że świece są podgrzane ..
 
 
Pimpek 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E34A Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Zgierz
Wysłany: 15-03-2010, 22:23   

matti87 napisał/a:
jesli przekręcisz zapłon i usłyszysz takie pyknięcie to znaczy że świece są podgrzane ..


Tyle to ja wiem :mrgreen: ale czasami się zapominam (do tej pory jeździłem benzynką), i odpalam. A jak by mi coś mrugło to było by dobrze :D Patrzyłem dzisiaj na zegary i jest gdzie wstawić kontrolkę, jutro będę działał :twisted:
 
 
 
matti87 
Forumowicz

Auto: Galant 1.8td 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: J-W
Wysłany: 16-03-2010, 17:48   

kontrolkę zawsze możesz wstawić :) bendzie Ci przypominać że to diesel :mrgreen:
 
 
Pimpek 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E34A Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Zgierz
Wysłany: 04-05-2010, 16:38   

I znowu to samo. Polecialy swiece. Wymienilem na nowe, wymienilem te przekazniki i dalej nie chce palic na zimnym silniku, co to moze byc i czemu w tak krotkim czasie juz drugi kpl swieczek polecial???
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 04-05-2010, 21:33   

Moze masz wersje na swiece 11 V a zamontowales 6V. Albo ktos wywalil rezystor obnizajacy napiecie do 6V po rozruchu i pala sie swieczki. Trzecia opcja jest taka ze montujesz swiece kiepskiej jakosci. Wbrew pozorom jedne wytrzymuja dluzej inne krocej.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.