Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:19
zagazowany Outlander
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2007, 13:21   

tomekrvf, 2,4 to nie 4G64?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2007, 14:55   

2.4 bez MIVEC to 4G64
2.4 montowane z Outlanderze i Grandisie to 4G69 MIVEC
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2007, 16:18   

A roznice oprocz glowicy?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-04-2007, 16:04   

Inny blok silnika.
_________________

 
 
orto
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2007, 18:47   GAZ w 4G69 MIVEC

Wtam - pierwszy raz!
Trochę jestem zaniepokojony info nt gazu w 2.4 mivec. dokładnie tydzień temu kupiłem Mitsubishi Outlander rocznik 2003 2.4 litra silnik 4G69 ale z zamontowanym już gazem przbieg 76 tyś. sprowadziłem z Francji.
Pytanie do specjalistów:
co albo czego mam szukac i gdzie to można sprawdzić w Szczecinie lub okolicach w związku możliwymi ujemnymi skutkami gazu na silnik?
Czy powinienem teraz jeździć tylko na benzynce?

Powoli odkrywam ten samochód - cenne uwagi mile widziane
gdzie zdobędę info techniczne tego modelu itp
pozdrawiam
 
 
minimus
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2007, 20:25   

Jak tu się nie dowiesz sprobuj zadzwonić do MMC w W-wie, dziełu technicznego. Tam ci najlepiej powiedzą. Na wszelki wypadek miej VIN gotowy.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-05-2007, 23:32   

minimus, Kolega dowie sie tego co juz zostalo napisane na forum - tych silnikow nie wolno gazowac...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
orto
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2007, 10:22   

no tak ale juz jest zagazowany, i co teraz???
czy może ktos ma tel do działu tech. MMC oprócz 0228783700, jaki tel wew.?
 
 
furman
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2007, 14:10   Gaz do Turbo

Witam Czytających Forumowiczów.

Niewiele znalazłem tu informacji na temat współpracy silnika 2.0 T z instalacją gazową.
Proszę o Wasze opinie,najchętniej poparte praktycznymi doświadczeniami.
Przejechałem dotąd 250 000 km samochodami z instalacją gazową(wolnossące silniki)
bez złych doświadczeń ,więc argumenty ideologiczne przeciw gazowi do mnie nie trafiają.
Proszę o merytoryczne argumenty zarówno na "tak" jak i na "nie".
Pozdrawiam
 
 
tomek.rzepek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 239
Skąd: polska
Wysłany: 02-07-2007, 02:19   

ja mam 2.0 zagazowanego, i z ciekawości zapytam: kto ma i ile mu pali gazu?
_________________
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 
 
 
furman
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2007, 21:29   Outlander Turbo LPG

2 dni temu "zbeszcześciłem" :wink: swojego świeżo zakupionego Outka Turbo montująć w nim instalację gazową.
Intuicyjnie czuję ,że zostanę opluty przez zagorzłych przeciwników LPG,którzy kontakt z samochodami napędzanymi gazem mieli najczęściej "ze słyszenia".
Dla pozostałych,czyli rozsądnych kilka informacji:
Instalację poprzedziła analiza niemieckiego forum Outlandera,z której wynikło,że niemieccy dilerzy Mitsu montują w Turbo gaz z zachowaniem 3-letniej gwarancji na CAŁY samochód,a uzytkownicy zagazowanej wersji nie zgłaszają problemów ,poza koniecznością dobrej wstępnej regulacji systemu.Instalację wykonano w firmowym zakładzie dystrybutora BIGAS na Polskę,a dostrojenia dokonał człowiek który zagazował już wiele Imprez i Foresterów Turbo a prywatnie użytkuje z satysfakcją Imprezę WRX napędzaną gazem.Instalacja-sekwencyjny wtrysk fazy lotnej,zbiornik w miejscu "dojazdówki".
Pierwsze,skąpe wrażenia-przełączenie na gaz -niezauważalne,po około 1 kilometrze od startu zimnego silnika,dynamika subiektywnie nie odbiega od tej na benzynie.
Dla zainteresowanych tematem dalsze wrazenia w miarę pokonywanych kilometrów,niezainteresowanym proponuję pomijać wątek bez czytania.
Pozdrawiam.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-09-2007, 21:37   

furman napisał/a:
niezainteresowanym proponuję pomijać wątek bez czytania.
Pozdrawiam.

Przyłączam się do prośby i sugeruję mocne wzięcie jej pod uwagę. Dla chcących sobie poużywać na zapalniczkach jest temat na Forum Ogólnym.

Pozdrawiam . :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 13-09-2007, 21:52   

furman napisał/a:
dostrojenia dokonał człowiek który zagazował już wiele Imprez i Foresterów Turbo
jako :?:
How much money jedno i drugie czyli montaż i to strojenie? Z chęcią poczytam o eksploatacji i zużyciu gazu bo rozważam taki zestaw Forek+LPG, tylko jakoś nie mogę się zdecydować mając w tej chwili koszty 1 km < 0,20 zł
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
furman
[Usunięty]

Wysłany: 14-09-2007, 11:16   

Dokładnie-stroił Jako. Człowiek ma takie recenzje na forum Subaru,że zdecydowałem się na jego usługi.Koszt całości 4500 PLN,miałem tańsze oferty,ale patrz powyżej.
Gwoli ścisłości sprostuję,że 3-letnią gwarancję na zagazowanego Turbo dają nie niemieccy dilerzy,tylko niemiecka centrala Mitsubishi,o ile instalacja jest z firmy Tartarini i jeszcze drugiej preferowanej(nazwy nie pamiętam).
 
 
Misiek_Haribo
[Usunięty]

Wysłany: 14-09-2007, 13:17   

furman napisał/a:
Dokładnie-stroił Jako. Człowiek ma takie recenzje na forum Subaru,że zdecydowałem się na jego usługi.Koszt całości 4500 PLN,miałem tańsze oferty,ale patrz powyżej.
Gwoli ścisłości sprostuję,że 3-letnią gwarancję na zagazowanego Turbo dają nie niemieccy dilerzy,tylko niemiecka centrala Mitsubishi,o ile instalacja jest z firmy Tartarini i jeszcze drugiej preferowanej(nazwy nie pamiętam).


Czy ta druga nazwa to nie jest przypadkiem Landirenzo? Bo mojego Outka (2.0, ale nie turbo) przytargałem z Niemiec i od nowego miał taką właśnie instaację. Jak pojechałem autem do warsztatu i pojeździliśmy trochę z podpiętym kompem, to chłopaki byli w lekkim szoku, że zagazowane auto ma praktycznie idealne wskazania, poza tym wspominali też, że instalacja jest zamontowana w przemyślany i porządny sposób (z tego wnioskuję, że w Polsce są z tym problemy).
Napisz jeszcze co ile kilometrów musisz tankować, bo zbiornik w miejscu koła jest stosunkowo mały (no ale z tym bagażnikiem się inaczej nie da), a podobno turbo nieźle żłopie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.