Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie spalanie
Autor Wiadomość
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 03-11-2009, 15:53   

miki1001 napisał/a:
trudno zmierzyc ile dokladnie spala na zimnym silniku (choc na 2 butle gazu tankuje za 50 zl paliwa) wiec moze podejdzmy do tego problemu z innej strony:) a o wysokim spalaniu na razie zapomnijmy

dlaczego po odpaleniu i wcisnieciu pedału gazu auto sie dusi?? nie musze chyba mowic ze przy ruszaniu z miejsca jest ten sam problem i jest to dosc klopotliwe na skrzyzowaniu!!
auto potrzebuje chwili zeby wejsc na obroty, wraz ze wzrostem temperatury problem zanika


Fajnie że napisałeś od początku o instalacji gazowej. Może cos jeszcze masz w aucie :?: :)
Wracając do sprawy: napisz coś o instalce lpg itd. To sekwencja :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 03-11-2009, 16:04   

NO niestety ale instalacja gazowa to najistotniejsza sprawa. Pominąłeś to całkowicie. Przykładowo w niskich temperaturach może zamarzać reduktor, parownik, ... cała masa powodów.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2009, 16:29   

miki1001 napisał/a:
trudno zmierzyc ile dokladnie spala na zimnym silniku (choc na 2 butle gazu tankuje za 50 zl paliwa) wiec moze podejdzmy do tego problemu z innej strony:) a o wysokim spalaniu na razie zapomnijmy

dlaczego po odpaleniu i wcisnieciu pedału gazu auto sie dusi?? nie musze chyba mowic ze przy ruszaniu z miejsca jest ten sam problem i jest to dosc klopotliwe na skrzyzowaniu!!
auto potrzebuje chwili zeby wejsc na obroty, wraz ze wzrostem temperatury problem zanika


Przy sekwencji zawsze bedzie Ci jadlo paliwo dopoki silnik sie nie nagrzeje, sproboj pomierzyc parametry czujnik temperatury silnika, opisane w Manualu, jak piszesz że ze wzrostem temperatury silnika problem zanika, swieczki tez oczywiscie ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
miki1001 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 03-11-2009, 18:07   

faktycznie nie napisalem o LPG ale to tylko dlatego ze pomyslalem ze nie jest to istotna wiadomosc:) gdyz problem nie wystepuje podczas jazdy na LPG a tylko na benzynie

zaden parownik nie moze zamarznac bo instalacja sie zalacza dopiero po pewnym czasie(odpowiednia temperatura) a jako ze ekspertem nie jestem to moge tylko powiedziec ze jest to chyba jakas sekwencja :P ale jak bedziecie chcieli dokladnie wiedziec to sie jej przygladne:)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2009, 18:26   

miki1001, To rzecz jasna, jak najbardziej oczywista, na benzynie chodzi na ssaniu dlatego zanim sie nagrzeje to ciagnie ze zbiornika jak odkurzacz, jakbys jezdzil do pracy powiedzmy 30km dziennie w jedna strone, to tankowalbys benzyny za 50zł co 4 lub 5 tankowanie gazu, a jak jezdzisz na krotkich odcinkach to niestety bol, ale za to masz zachowana rownowage, wieksze spalanie benzyny = mniejsze spalanie gazu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
miki1001 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 03-11-2009, 18:58   

ale to ze na zimnym silniku pali wiecej to rzecz oczywista i nie ma co tu dyskutowac:)
tylko powiedz mi dlaczego auto nie chce jezdzic na zimnym silniku bo to juz mniej oczywiste (przynajmniej dla mnie)
no chyba ze tak ma byc ze przez pierwsze 3-5 min auto ma stac i czekac az sie troche nagrzeje
ja w swojej malej glowce wymyslilem ze to cos od paliwa np zly sklad mieszanki albo cos podobnego, ale skoro wiekszosc z was sklania sie jednak w strone elektryki (swiece itp) to ulegne tej presji i zaczne od zakupu swiec:)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2009, 19:04   

miki1001, wczesniej pisalem jeszcze o czujniku temp silnika, fj_mike ma podobny problem, wymienil sonde lambda i nic to nie dalo i pozostal mu do wymiany jeszcze czujnik temp silnika, w Manualu jest napisane jak go sprawdzic
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
miki1001 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 03-11-2009, 19:13   

hmm
pewnie oaze siestarsznym laikiem i leniwcem
ale gdzie szukac tego manuala?? :)
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 03-11-2009, 20:04   

A ja bym zaczął od prostszych rzeczy. Po pierwsze grzanie kolektora ssącego.Czy przewody są drożne , czy nigdzie wąż nie jest zagnieciony itd. Potem w kierunku ogrzewania powietrza dostającego się do filtra. Większość Mitsu ma patent w obudowie filtra powietrza przełączający na pobieranie powietrza znad kolektora wydechowego.
Potem Zaglądnął bym w droższe elementy. Lambda ! z grzałką czy bez ? jak z to może padła.
Na sekwencyjnych instalacjach LPG bardzo się nie znam ale pamiętam że w starej dobrej z rurą wsadzoną do filtra powietrza zimą bywało czasem tak ,że nie przełączała się do końca na benzynę i auto chodziło na LPG + PB co w efekcie dawało dokładnie takie objawy jak opisujesz.

To tylko luźna sugestia ale może spróbuj zrobić tak: Zakręć wieczorem zawór na butli LPG i sprawdź Rano na zimnym silniku czy problem nadal występuje. Taka prosta technika eliminacji różnych możliwości.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2009, 20:09   

Tutaj sa Manuale do Mitsubishi z serii Space >>KLICK<< posprawdzaj jeszcze podcisnienia na silniku, czy jakiegos nie brakuje, wezyki od nich popekane, etc.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
miki1001 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 03-11-2009, 21:06   

no i o to mi chodzilo:)
kilka konkretnych rzeczy ktore mozna sparwdzic:)

na instalacji LPG jest przciez kilka zaworow wiec malo prawdopodobne aby wszystkie puszczały poza tym kiedys probowalem na samej benzynie pokonac kawalek trasy i bylo wszysko oki wiec zakladam ze nie miesza sie jedno z drugi

ale pozostale jak najbardziej do sprawdzenia
choc zaczne od tego czujnika temperatury
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 04-11-2009, 08:46   

miki1001, żebyś się nie zdziwił z tym mieszaniem. Mogą Ci np. elektrozawory gazowe przepuszczać i już będzie taka sytuacja przy odpalaniu. Może ci się np. podpierać poczas jazdy na lpg benzyną przy wyższych obrotach.
Masz sekwencję to sprawdź sobie mapy itd. i już będzie punkt zaczepienia bo nadal nie odpisałeś:
KaWu, napisał/a:
Fajnie że napisałeś od początku o instalacji gazowej. Może cos jeszcze masz w aucie
Wracając do sprawy: napisz coś o instalce lpg itd. To sekwencja :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
szamcio11 
Forumowicz

Auto: space wagon 2,0 B+LPG, 93 AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 227
Skąd: kraków
Wysłany: 04-11-2009, 09:39   

sprawdź jak wygląda dolot powietrza do silnika - poszukaj w moich postach, tez miałem taką przypadłość - problemem okazała się zbyt mocno przygięta trąba słonia
szamcio
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.