Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 18:03 |
Sigma 24v manual |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 04-01-2010, 14:45
|
|
|
Zajc3w napisał/a: | O tym samym pisałem na początku, stał w Essen(chyba.. na pewno nie w duisburgu) wtedy za 550 euro, potem na ebayu za 1 euro nikt nie kupił bo silnik się po drodze popsował.
Jeszcze na tyłku nad wydechem ma szpachel - około 5 cm x 2 cm.
[ Dodano: 04-01-2010, 12:25 ]
I to ogłoszenie też zniknęło.
[ Dodano: 04-01-2010, 12:29 ]
A tu ciekawostka w druga stronę - zobaczcie fotki jakieś inne to 24V
|
To auto już było (1,5 miesiaca temu) i to jest 12V. Co ciekawe wcześniej w tym komisie była też 24V w identycznym kolorze z nieco większym przebiegiem ale znikła, następnie gość pomieszał zdjęcia i napisał o tej 12V że to niby 24V. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 06-01-2010, 20:48
|
|
|
Z tą bordową po oglądnięciu zdjęć dochodze do wniosku że jest kant. To jest 12V (na 90% w mojej oceny - tyle ile wyczytam z fotek auta na zewnątrz). Fotki wnętrza i silnika są z innego samochodu i zrobione w innym miejscu (wewnątrz). A na zewnątrz na fotkach jest 12V. Szkoda bo już się niezdrowo napaliłem że 24V perełka |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
|
|
|
 |
bubek [Usunięty]
|
Wysłany: 07-01-2010, 09:01
|
|
|
zbyszek05, świetny egzemplarz...w Polsce ze świeczką się nie znajdzie takiej wersji, w tym roczniku....i za takie pieniądze |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 07-01-2010, 10:43
|
|
|
bubek napisał/a: | zbyszek05, świetny egzemplarz...w Polsce ze świeczką się nie znajdzie takiej wersji, w tym roczniku....i za takie pieniądze |
Egzemplarz fajny tylko że szkoda że nie ma TCLu i ECSu |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 07-01-2010, 11:50
|
|
|
coś za coś ....ale jest manual .ciekawe jakie koszty rej.w polsce? bo 1700E to małe pieniążki |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 07-01-2010, 13:10
|
|
|
Rejestracja około 3000-3500 zależy jak wycenią auto celnicy.
Jest jeden myk jak nieco zbić akcyzę: pogonić przebieg do 700 tyś i wziąć wycenę rzeczoznawcy, może wyjść wartość nawet o połowę niższa niż "rynkowa". Potem z powrotem oryginalny ustawić. |
|
|
|
 |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 07-01-2010, 14:40
|
|
|
Zajc3w, no niby tak ,tylko czy to się opłaca opinia rzeczoznawcy kosztuje 600zł,więc nie wiele zaoszczędzisz bo zapłacisz 800zł akcyzy +600 opinia,no i czas,a normalnie zapłaciłem 1700 akcyzy,no i grzebanie w zegarach,gdy będziesz chciał potem sprzedać ktoś ci powie że cofałeś budzik. |
_________________ Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 08-01-2010, 14:05
|
|
|
Ja tylko sprzedaję patent handlarzy, tyle że oni nigdy(poza wyjątkami) nie pamiętają przebiegu i ustawiają coś między 100 a 200 tyś |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 11-01-2010, 18:17
|
|
|
Po prostu same rodzynki. W tej pierwszej to sekwencje chyba rzeźnik zakładał, no i ten komin z tyłu jak u Batorego. A z regulowanego zawieszenia to chyba tylko nazwa została.
No a ten drugi kolo też dobry gdzie, on ma tą poduszkę powietrzną. Masakra |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 11-01-2010, 19:08
|
|
|
no i ten drugi bordowy ma LEFLEKTORY,hehehhe |
_________________ Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2010, 19:54
|
|
|
Już wczoraj umierałem ze śmiechu czytając ten opis bordowej. Nawiasem pisząc Łukasz miał ją dzisiaj oglądać, więc może napisze coś więcej o niej. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 11-01-2010, 21:27
|
|
|
Zaraz napisze, łowy udane |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|