Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chip do Colt 1.8 GTi 94r
Autor Wiadomość
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 05-09-2006, 18:22   

wiesz, zalezy co jest w niej do roboty . synchronizatory , moze jakies przekladnie zebate (?) pewno cena moze skonczyc sie na kilku tysiacach (tak ze 3 :mrgreen: ), lecz skrzynia bedzie jak nowka funkiel :)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-09-2006, 18:24   

spytaj tego Pana :wink:

Tomasz Michalak
Kaplin 6
Mogielnica k|Grójca
tel. +48601381643
tel. +48[48]6635367

Masz kawałek drogi, ale jak ten Pan Ci naprawi skrzynię to będzie laleczka :)
 
 
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 18:26   

ale przeciez gosc na hamowni wycisna z mojego Miśka 139KM i 161Nm i dobil go do 240km\godz to znaczy ze nie jest padaka tylko ja za wolno zmieniam biegi

[ Dodano: 05-09-2006, 18:28 ]
josie, dzieki napewno sie zorietuje
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 18:33   

co do crxa to one fajnie chodza na 1/4 mili potrafia miec 15sek(zdazaja sie takie egzemplarze)

a colt gti?
 
 
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 18:37   

bylem na w tym roku na lotnisku w Szymanach i startowalem swoim,mialem najleprzy czas 15,9 ale zdaztl sie tez 16,2 . wogule to byly ciezkie warunki bo padal deszcz
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 19:13   

w deszczu to nie miarodajne:)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-09-2006, 19:26   

Jedyne sensowne rozwiazanie, które przychodzi mi do głowy, to zmiana silnika na 1.8 ale MIVEC Turbo. Problem tylko ze znalezieniem takiego silnika.
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 19:30   

Krzyzak nie ma 1.8 MIVEC TURBO jest 4G93 TURBO ale z miveciem ma malo wpsolnego:)
 
 
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 19:32   

zamiana silnika eee nie dla mnie,nie jestem miljonerem tylko zwyklym zjadaczem chleba(to tylko w mazeniach jest realne)
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 05-09-2006, 19:42   

a cyborg R byl mivec i byl turbo (chyba)... mial chyba 180 koni, widzialem kiedys ogloszenie
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-09-2006, 19:48   

deenbe napisał/a:
Krzyzak nie ma 1.8 MIVEC TURBO jest 4G93 TURBO ale z miveciem ma malo wpsolnego:)

Miałem na myśli oczywiście 4G93 - tak, żeby było P'N'P.
Może jednak były - jak wspomaniane przez Tomka Cyborgi.
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 20:21   

tak zeby uscislic :

cyborg mial silnik 4g92 MIVEC
mirage coupe mialy na japonie 4G93 TURBO
lancery GSR mialy 4G93 TURBO

jedyne 4G93 MIVEC to sa hybrydy bloku 4G93 i glowicy 4G92 z osprzetem MIVEC- widzialem takie projekty w australii
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 20:35   

Kurcze, takiego zdrowiutkiego silnika masz i chcesz w nim cos grzebac ?
Tzn. nie zrozum mnie zle. Nie chipuje sie dobitych. Ale gdy GTi chodzi jak zegarek to ciezko w nim cos poprawiac.
Szkoda mi 150pln ale sam bym zobaczyl czy to prawda, ze Japoniec dopuki nie cieknie to trzyma 100% danych producenta.
Zrob jak radza koledzy.
Poszukaj skrzyni poki jeszcze na tej dajesz rade jezdzic. Wysuplaj kase na ogledziny swojej i jezeli okaze sie kaszalot to wtedy kupisz ta upatrzona.
A jezeli chcesz miec jeszcze zwawsze autko to albo swap albo sprzedaz i kupno innego mocniejszego.
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 20:40   

też widziałem mivec turbo - 190 hp.
swoją drogą - chcesz jeździć szybciej - odejmij mu masy. wyrzuć tylną kanapę (-10-15 kilo), dojazdówkę (-8 kg), deskę nad dojazdówką (-1 kg), usuń plastiki ochraniające oplot kabli (w galancie ważą ok. 5 kg), kup lekkie felgi 14", możesz zainwestować w maskę karbonową (te z laminatów sobie daruj - przy nie daj boże wypadku tracisz ważny element ochronny), możesz jeszcze zainwestować w szyby z plexi itp.
inna bajka - jakie masz opony, zawieszenie itp? to wszystko decyduje o starcie. no i na jakim paliwie?
masz wykres z tej hamowni? te 139 hp to na silniku rozumiem, nie na kołach... aż dziw szczerze że aż tak dużo (bo miśki raczej nie trzymają "serii" - vide zeszłoroczne pomiary na zlocie chyba eclipsów)...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-09-2006, 20:44   

Była dyskusja na www.streetracing.pl w forum Japanese Performance na dokładnie ten temat. Jak dolejesz mu "cipem" paliwa to będzie chodził jeszcze bardziej zalany paliwem niż seria. Nie ma czarów z mleka - nie ma więcej powietrza to choćbyś lał benzynę wiadrem nie będzie więcej mocy. Dolot 4G93 i wydech również są tak dopracowane przez skośnookich szpeniów spod znaku kamikadze że nie jesteś tam w stanie nic pomóc - tu opieram się na opinii jedynego znanego mi człowieka który najpierw bawił się w poprawianie Mitsukiszki a potem zrobił w niej swap na 4G63Turbo z Eclipse wzmocnione do 308KM. Potem sprzedał ten samochód mowiąc - nigdy więcej mocnego FWD bo palił kapcia nawet na 5 biegu.

jtjerry - jest na sr.pl
Jest tam też ten który zaczął ten temat czyli ufoq który jest również na naszym forum.

Jak chcesz coś szybszego odpuść dłubanie CA5A. To bez sensu. A silnik 4G93T niestety słabo znosi podnoszenie mocy z różnych powodów wśród ktorych wcale nie najwazneijsze są słabe korbowody.

Zrobisz jak zechcesz.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.