Chip do Colt 1.8 GTi 94r |
Autor |
Wiadomość |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 05-09-2006, 18:22
|
|
|
wiesz, zalezy co jest w niej do roboty . synchronizatory , moze jakies przekladnie zebate (?) pewno cena moze skonczyc sie na kilku tysiacach (tak ze 3 ), lecz skrzynia bedzie jak nowka funkiel |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-09-2006, 18:24
|
|
|
spytaj tego Pana
Tomasz Michalak
Kaplin 6
Mogielnica k|Grójca
tel. +48601381643
tel. +48[48]6635367
Masz kawałek drogi, ale jak ten Pan Ci naprawi skrzynię to będzie laleczka |
|
|
|
 |
ŁukaszGTi [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 18:26
|
|
|
ale przeciez gosc na hamowni wycisna z mojego Miśka 139KM i 161Nm i dobil go do 240km\godz to znaczy ze nie jest padaka tylko ja za wolno zmieniam biegi
[ Dodano: 05-09-2006, 18:28 ]
josie, dzieki napewno sie zorietuje |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 18:33
|
|
|
co do crxa to one fajnie chodza na 1/4 mili potrafia miec 15sek(zdazaja sie takie egzemplarze)
a colt gti? |
|
|
|
 |
ŁukaszGTi [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 18:37
|
|
|
bylem na w tym roku na lotnisku w Szymanach i startowalem swoim,mialem najleprzy czas 15,9 ale zdaztl sie tez 16,2 . wogule to byly ciezkie warunki bo padal deszcz |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 19:13
|
|
|
w deszczu to nie miarodajne:) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-09-2006, 19:26
|
|
|
Jedyne sensowne rozwiazanie, które przychodzi mi do głowy, to zmiana silnika na 1.8 ale MIVEC Turbo. Problem tylko ze znalezieniem takiego silnika. |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 19:30
|
|
|
Krzyzak nie ma 1.8 MIVEC TURBO jest 4G93 TURBO ale z miveciem ma malo wpsolnego:) |
|
|
|
 |
ŁukaszGTi [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 19:32
|
|
|
zamiana silnika eee nie dla mnie,nie jestem miljonerem tylko zwyklym zjadaczem chleba(to tylko w mazeniach jest realne) |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 05-09-2006, 19:42
|
|
|
a cyborg R byl mivec i byl turbo (chyba)... mial chyba 180 koni, widzialem kiedys ogloszenie |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-09-2006, 19:48
|
|
|
deenbe napisał/a: | Krzyzak nie ma 1.8 MIVEC TURBO jest 4G93 TURBO ale z miveciem ma malo wpsolnego:) |
Miałem na myśli oczywiście 4G93 - tak, żeby było P'N'P.
Może jednak były - jak wspomaniane przez Tomka Cyborgi. |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 20:21
|
|
|
tak zeby uscislic :
cyborg mial silnik 4g92 MIVEC
mirage coupe mialy na japonie 4G93 TURBO
lancery GSR mialy 4G93 TURBO
jedyne 4G93 MIVEC to sa hybrydy bloku 4G93 i glowicy 4G92 z osprzetem MIVEC- widzialem takie projekty w australii |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 20:35
|
|
|
Kurcze, takiego zdrowiutkiego silnika masz i chcesz w nim cos grzebac ?
Tzn. nie zrozum mnie zle. Nie chipuje sie dobitych. Ale gdy GTi chodzi jak zegarek to ciezko w nim cos poprawiac.
Szkoda mi 150pln ale sam bym zobaczyl czy to prawda, ze Japoniec dopuki nie cieknie to trzyma 100% danych producenta.
Zrob jak radza koledzy.
Poszukaj skrzyni poki jeszcze na tej dajesz rade jezdzic. Wysuplaj kase na ogledziny swojej i jezeli okaze sie kaszalot to wtedy kupisz ta upatrzona.
A jezeli chcesz miec jeszcze zwawsze autko to albo swap albo sprzedaz i kupno innego mocniejszego. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 20:40
|
|
|
też widziałem mivec turbo - 190 hp.
swoją drogą - chcesz jeździć szybciej - odejmij mu masy. wyrzuć tylną kanapę (-10-15 kilo), dojazdówkę (-8 kg), deskę nad dojazdówką (-1 kg), usuń plastiki ochraniające oplot kabli (w galancie ważą ok. 5 kg), kup lekkie felgi 14", możesz zainwestować w maskę karbonową (te z laminatów sobie daruj - przy nie daj boże wypadku tracisz ważny element ochronny), możesz jeszcze zainwestować w szyby z plexi itp.
inna bajka - jakie masz opony, zawieszenie itp? to wszystko decyduje o starcie. no i na jakim paliwie?
masz wykres z tej hamowni? te 139 hp to na silniku rozumiem, nie na kołach... aż dziw szczerze że aż tak dużo (bo miśki raczej nie trzymają "serii" - vide zeszłoroczne pomiary na zlocie chyba eclipsów)... |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-09-2006, 20:44
|
|
|
Była dyskusja na www.streetracing.pl w forum Japanese Performance na dokładnie ten temat. Jak dolejesz mu "cipem" paliwa to będzie chodził jeszcze bardziej zalany paliwem niż seria. Nie ma czarów z mleka - nie ma więcej powietrza to choćbyś lał benzynę wiadrem nie będzie więcej mocy. Dolot 4G93 i wydech również są tak dopracowane przez skośnookich szpeniów spod znaku kamikadze że nie jesteś tam w stanie nic pomóc - tu opieram się na opinii jedynego znanego mi człowieka który najpierw bawił się w poprawianie Mitsukiszki a potem zrobił w niej swap na 4G63Turbo z Eclipse wzmocnione do 308KM. Potem sprzedał ten samochód mowiąc - nigdy więcej mocnego FWD bo palił kapcia nawet na 5 biegu.
jtjerry - jest na sr.pl
Jest tam też ten który zaczął ten temat czyli ufoq który jest również na naszym forum.
Jak chcesz coś szybszego odpuść dłubanie CA5A. To bez sensu. A silnik 4G93T niestety słabo znosi podnoszenie mocy z różnych powodów wśród ktorych wcale nie najwazneijsze są słabe korbowody.
Zrobisz jak zechcesz. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|