Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E39A 4WD 2.0] dolot, szczelnosc moze zapłon??
Autor Wiadomość
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 23-02-2010, 23:29   

no tak :oops: , sorki, ale nie mam już pomysłów... :| zostało jeszcze podpięcie kompa i monitorowanie parametrów w czasie jazdy, może to coś pomoże, a przynajmniej wskaże kierunek w którym trzeba podążać za przyczyną tego zachowania auta.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2010, 13:52   

przepływomierz załozylem wlasciwy dla tego modelu bez zmian :( jeszcze cewki niezmieniałem mam zamiar sprawdzic Power transistor przy zmianie cewki tak jak w manualu opisane bo wtyki sprawdzałem zreszto wszytkie wtyki(kostki ,złacza) sprawdzałem i wszytko z nimi okej
co do cewki to pisałem posta o tej cewce ale nikt nieodpisał:/
na 1 i 3 cylindrze lampa strobo mryga bardzo szybko ,a na 2 i 4 wolniej niewiem czy tak ma byc, ale dlamnie to jest dziwne tym bardziej ze 1i4 to jedna para cewki a 2i3 druga para cewki

I co to jest MFI (mała puszczeczka) i do czego słuzy wiado moze ze z wtryskiem zwiozane, nigdy otym nieczytałem na forum i niespotkałem, moze z tym cos nietak kazdy pisze zawsze kondensatory i ECU a otym nic
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 24-02-2010, 14:41   

MFI może być skrótem od "Multipoint Fuel Injection" czyli wychodzi na to, że ma to coś wspólnego z wtryskiem paliwa... Co do tych impulsów na lampie stroboskopowej to tak jak piszesz, powinny wszystkie jednakowo migać. Przyczyną mogą być kable lub świece, ale to można wykluczyć u Ciebie, więc pozostają ewentualnie cewki.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2010, 17:11   

włansie MFI tez sprawdze miernikiem tak jak podaje servisuwka, ale jak znam zyce pewnie okej bedzie.

[ Dodano: 24-02-2010, 17:13 ]
...zeby ktos u siebie lampa strobo sprawdzil jak mryga na kazdej swiecy...prosze.

[ Dodano: 24-02-2010, 20:19 ]
MFI juz wiem do czego to słuzy ,niema to nic wspólnego z moim problemem.

...wymiana cewki-bez zmian.
w zasadzie to juz wszystko zostało zmienione... ręce opadają
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.