Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] DZIWNY DŹWIĘK NA WOLNYCH OBROTACH I WYŁĄCZANIU
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-12-2009, 19:20   

lukasz.szczecin napisał/a:
Dobre chłopaki :lol: chyba skorzystam z Waszej rady. W moim serwisie mam już ksywkę "muzyk" :D . A z tym niemieckim serwisem to mam pytanko czy na gwarancji robia polskie auta za darmo? :P Do Niemiec mam żabi skok.


:twisted: Hehehehehe...., nie płacisz nic bo i niby czemu? Gwarancja jest ogólnoeuropejska. Sam mam auto ze Szwecji a naprawiam na gwarancji bez problemu w warszawskich ASO.

Pozdr.

[ Dodano: 03-12-2009, 19:23 ]
Ale zmianę oleju na lepszy niż ten Castrol co ci napewno zalali też bym proponował :wink:

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wazzi 
Forumowicz

Auto: Outlander intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 95
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-12-2009, 23:50   

w calej europie Ci zrobia za darmo, przeciez my juz wspolnota jestesmy;)
 
 
tcic 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 DID Intense PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-12-2009, 21:07   

lukasz.szczecin napisał/a:
Powiedzieli mi, że to dzwonią wtryski bo glowica jest inaczej osadzona niz w tym samym motorze zastosowanym w C-Crosser.


Twórczość umysłów w naszych ASO nie zna granic :mrgreen:

Ciekawe jak można inaczej osadzić głowicę w dokładnie tym samym motorze. :evil:
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 06-12-2009, 21:59   

W moim serwisie mają jedną śpiewkę jak im coś nie pasuje lub chłopaki nie wiedzą,
„Ma pan nie standardowy samochód”.
Dam sobie rękę uciąć, że będą cie przekonywali, że trafiłeś na ten 1 z 10 samochodów, co producent testował inny rodzaj montażu albo była to bardzo mała partia pilotażowa od innego dostawcy części.
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 08-12-2009, 12:33   

też mam ten sygnał - na bank jest to osprzet silnka - byłem z tym w cytrynie (wkońcu to ich silnik) to stwierdzili że tak ma być - mówli że te "odgłosy" to np. zawór biegu jałowego, pompa wtryskowa (listwa) czy łopatki turbo ("oczepują" nagar) - zaręczono mi że tak mają i jest wszystko ok.
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.