[EA6A/W 2.0TD] Silnik nie odpala po wymianie uszczelki głowi |
Autor |
Wiadomość |
Damooo
Forumowicz golas
Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 02-12-2009, 21:21
|
|
|
tak jest na zdjeciach chodz ciezko troche to rozszyfrowac , ale jest na dwóch od koła pasowego i dwie po przeciwnej stronie od dołu w sumie 4 szt. regulacja pomogła terkotanie ustało , jutro jeszcze sie dopiesci , dzieki za rady
A jeszcze dośc chyba przydatna rzecz POMPĄ WTRYSKOWĄ MOŻNA balansować na odpalonym silniku , nie powoduje to naciągani lub popuszczania paska rozrządu ( pompa obraca sie wokół własnej osi !!! ) |
_________________ ff |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 02-12-2009, 22:21
|
|
|
Damooo napisał/a: | czyli jak bedzie lepiej zostawić i krecić czy ustawić na znaki i kręcić ?? Musze ustawic na słuch tak by w miare to ładnie chodziło i podjechac do warsztatu gdzies ustawić na ładnie , i jeszcze pytanko czy jak sie pompe wyreguluje to zawory ucichna czy to nie ma nic do tego , bo narazie głosno klepia |
Jak zrzucales glowice to po odpaleniu silnika ustawia sie zawory jeszcze raz. W Galancie koniecznie na zimnym silniku! |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Damooo
Forumowicz golas
Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 03-12-2009, 11:57
|
|
|
zawory ustawiałem na zimnym , myśle że błąd w ustawieniu to jakieś 0.02 mm wiec powinno byc OK |
_________________ ff |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 03-12-2009, 12:12
|
|
|
Po odpaleniu wszystko sie uklada wiec trzeba conajmniej sprawdzic luz jeszcze raz |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 02-03-2010, 20:35
|
|
|
A kąt wyprzedzenia zapłonu masz nie przestawiony? |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Damooo
Forumowicz golas
Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 04-03-2010, 21:28
|
|
|
musisz wyregulować kąt na pompie |
_________________ ff |
|
|
|
 |
|