 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Silnik VW |
Autor |
Wiadomość |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 15-03-2011, 13:32
|
|
|
Masz racje nie masz DPF.
Co do najczarniejszego scenariusza pęknie ci głowica i będziesz musiał wymienić silnik jakieś 4000 pln.
Ale nie bądźmy pesymistami, przy 100 kkm wymienisz rozrząd jakieś 1000 pln części plus robocizna, będziesz wyminiać olej co 15kkm jakieś 200 pln, musi być klasy VW 505.01, i następna wymiana rozrządu dopiero przy 200kkm. W międzyczasie klocki i tarcze jakieś 1200 pln komplet przód i tył. Ewentualnie turbo do regeneracji jakieś 1500 pln ale to dopiero po 200kkm.
Jak wiadomo ASO Mitsu oferowało firmowego powerboxa który podnosił moc do 165 PS i silniki wytrzymywały i nic nie pękało.
Jeżeli masz datę pirwszej rejestracji we wrześniu to może już być modelowo 2007 rok. Trzeba sprawdzić czy masz w VIN-ie 10-tą cyfrę 6 czy 7 czyli rok modelowy 2006 lub 2007.
Jak 2007 to ryzyka z głowicą nie będzie.
Garndis ma krótki bieg 1 i 2 więc sprzęgła nie spalisz i dwumasu też nie uszkodzisz, po prostu się nie da przy normalnej eksploatacji. Tarcza i łozysko w Aso koszt 2000 pln
Dwumas 3700,- ale już są dostępne zamienniki.
Więcej o swoim silniku dowiesz się w dziale dotyczącym Outlandera DID. |
|
|
|
 |
slawek1001
Forumowicz

Auto: grandis 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 75 Skąd: brzesko
|
|
|
|
 |
|
|